Сьогодні студенти першого курсу груп МК-23-1 та МК-23-2 познайомились з цікавим форматом отримання знань у маркетингу та одночасним розвитком ораторської майстерності - дебатами.Дебати для здобувачів освіти провела студентка 3 курсу групи МК-21-1 Волкова Анна. Протягом заняття ми встигли провести 2 гри на такі теми: 1. Використання емоційного маркетингу: плюси та мінуси. 2. Персоналізована реклама: ефективність проти приватності користувачів.На занятті разом з @bez_station ми не лише подискутували на зазначені вище теми, а й проаналізували власні виступи, щоб надалі ще ліпше доносити власну думку. Ми лишились задоволені, тому впевнені, що продовжимо практику дебатів у навчальному процесі й надалі.