Раді повідомити, що на цьому тижні до нас доєдналася
Аліна Борейко — SMM-стратег з досвідом у digital України, Великобританії, США, Польщі та Індії.
Вона пройшла шлях від копірейтрки на телеканалі СТБ до тім-ліда в одному з рейтингових digital-агентств України. Співпрацювала з понад 28 проєктами у різних нішах.
Розробляла стратегії в Instagram, Facebbok, Linkedin, TikTok на американських, європейських, британських та азійських ринках у B2C та B2B сегментах.
Клієнти: Carlsberg Ukraine, Аптека Доброго дня, ОРАНТА, Viber Ukraine, Parimatch Sports, BROCARD, ОРАНТА, Львівське, ТАСКОМБАНК, Daily Dose London тощо.
На практичному занятті Аліна поділилася із студентами знанням як: - органічно набрати відео на 500,000 переглядів на відео у сфері фармації;
- збільшити кількість підписників на 30 000 у Facebook для пивного бренду;
- отримати 1 млн охоплення за 9 днів в Інстаграм для іноземного бренду одягу;
- створити ком'юніті в 4,5 млн користувачів у одному із найпопулярніших додатків в Україні;
- організувати успішну інфлюенс- кампанію співпрацю із 20 блогерами за 14 днів;
- керувати таргет-кампаніями із бюджетом понад 4,000$;
- керувати командою із 13 людей із 9 проєктами одночасно та не вигоріти.
Дякуюмо Аліні! До нових зустрічей!