Захід проходив у онлайн форматі в рамках громадського обговорення часткових кваліфікацій, представлених в проєкті професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринків збуту (МАРКЕТОЛОГ)», розробником якого є ГО Українська Асоціація Маркетингу Українська Асоціація Маркетингу.
Тема зустрічі зібрала більше 70 учасників, зацікавлених в обговоренні спеціалізацій у професії маркетолога.
Розпочала захід представниця робочої групи розробників професійного стандарту Наталія Савицька, завідувачка кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державний біотехнологічний університет (ДБТУ).
Було представлено в узагальненому вигляді ключові трудові функції та трудові дії, що виконуються трейд-маркетологом.
Формат зустрічі передбачав відкрите спілкування із запрошеним експертом.
Спікер, Сергій Макєєв, виступив з промовою, де поділився інсайтами про реалії роботи трейд-маркетолога, важливість інноваційних підходів у маркетингу в роздрібній торгівлі та акцентував увагу на останніх тенденціях, які формують успіх у цій сфері.
Питання зацікавленої аудиторії стосувались:
компетенцій трейд-маркетолога,
впливу цифрового маркетингу на роботу трейд-маркетолога,
важливості CRM-систем для ефективної роботи роздрібної мережі,
особливостей створення унікального торговельного середовища (атмосфери) для формування лояльного покупця.
Окрема вдячність освітянській аудиторії зі Львова, Одеси, Дніпра, Києва, Харкова.
Колеги-освітяни підняли питання щодо актуальності знань та вмінь, які дає вища маркетингова освіта своїм випускникам.
На думку Сергія Макєєва, маркетолог має обов’язково знати фундаментальні основи маркетингу, мати базові знання з соціології, математики, аналітики, навички проєктної та командної роботи. Крім цього, володіти знаннями із суміжних управлінських спеціальностей – фінансів, менеджменту тощо. Вміти взаємодіяти та доносити свої інноваційні маркетингові ідеї до інших підрозділів компанії, що забезпечують реалізацію маркетингових активностей.
Яскраві кейси із реалій роздрібного бізнесу довели, що підготовка маркетологів має обов’язково поєднувати практичну складову, оскільки мало «багато знати», необхідно мати досвід застосування знань. Отже, навчання впродовж 4 років на бакалаврському рівні має забезпечити не лише освітню кваліфікацію, а й закласти основу професійній кваліфікації.
Для цього важливою є робота ГО УАМ Українська Асоціація Маркетингу, започаткована Ирина Лылык із розроблення проефсійних стандартів з маркетингу.
Щира вдячність запрошеному ЕКСПЕРТУ, Серію МАКЄЄВУ, ВИКОНАВЧОМУ ДИРЕКТОРУ МЕРЕЖІ СУПЕРМАРКЕТІВ «КЛАСС» (м. Харків) за плідну та відверту розмову!
Всіх зацікавлених запрошуємо на наступні заходи із публічного обговорення часткових кваліфікацій фахівця-маркетолога.
Слідкуйте за анонсами!