У будь-якій кризовій ситуації, не можна мовчати та зникати з публічного простору. Дайте зрозуміти на чиєму ви боці - займіть чітку позиції щодо війни. Адже в ситуації реальної загрози життя включається механізм поділу на «свій-чужий», «поганий-хороший». Також важливо називати речі своїми іменами: війну – війною, а не збройним конфліктом.
Користуйтеся дослідженнями аби зрозуміти як війна вплинула на сприйняття цільової аудиторії, як змінилися пріоритети, цінності та потреби українців. Це допоможе адаптувати комунікації до нової реальності, зберегти довіру та уникнути репутаційних криз.
Дякуємо нашим вельмишановним стейкхолдерам: Вероніці Прошуті та Анні Скоробогатовій за те, що діляться власним, безцінним досвідом.