Сучасний маркетолог має володіти технологіями інноваційного маркетингу!
Здобувачі вищої освіти успішно завершили онлайн- курс «Початок роботи з ChatGPT»: познайомилися із корисними можливостями чатбота зі штучним інтелектом та навчилися правильно формулювати запити до нього.
Автором і лектором курсу став регіональний директор Microsoft і виконавчий директор DevRain Олександр Краковецький!
Штучний інтелект — майбутнє, яке настане, хочемо ми того чи ні. Тому маркетологам варто вивчати його можливості, використовувати собі на користь та вже зараз працювати над етичною стороною його вжитку.
Потенціал штучного інтелекту може підвищити продуктивність та ефективність роботи маркетологів. У галузі маркетингу, використання ШІ-інструментів для створення контенту дозволяє зберігати повний контроль над контентом та зосереджувати увагу на складніших та креативних завданнях. Крім того, використання ШІ допоможе зменшити витрати на розробку та розповсюдження контенту, що є важливим фактором для багатьох компаній.
Тобто, штучний інтелект надає безліч можливостей для сучасного маркетингу: допомагає автоматизувати і персоналізувати контент, поліпшувати якість взаємодії з клієнтами і скоротити час на виконання рутинних завдань.