08.11.2023 р. відбулося розширене засідання наукового гуртка «New Marketing» присвячене обговоренні теми: «Роль контент-маркетингу в просуванні бізнесу». У засіданні брали участь здобувачі вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», стейкхолдери та викладачі кафедри маркетингу.
До наукового гуртка «New Marketing» входить 23 особи – здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Як створити крутий блог і чому SMM робить бізнес успішним? Про це, і не тільки, говорили учасники заходу. Усі доповідачі представили дуже цікаві інформативні кейси. Так, наприклад, Наталія Ратнікова, яка вдало поєднує навчання і роботу SMM-ником найбільшої рісейл платформи в Україні, представила кейс у якому детально зупинилася на комплексному аналізі KPI. Цікавими виявились дослідження Чупилко Олени, Кисіль Таїси, Загорулька Данила, Поршнєвої Аліни про неймовірні приклади успішного контент-маркетингу, копірайтингу й візуалізації, практики застосування блогінгу для наповнення сайтів, огляд ресурсів, які допоможуть швидко створити свій блог навіть новачку.
Щиро дякуємо нашому стейкхолдеру Олені Анатоліївні Калюжній, директору з маркетингу українського виробника керамограніту світового рівня «Inter Cerama», яка продемонструвала студентам і викладачам свій власний кейс. Ми пишаємося співпрацею із Вами https://www.facebook.com/elena.kaliuzhnaya!
Було цікаво і пізнавально!
Запрошуємо маркетологів-практиків доєднуватися до нашого наукового гуртка!