Людмила Юріївна Семенова, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу поділилася із студентами-маркетологами власними спостереженнями за реалізацією маркетингових стратегій в Німеччині.
Міжнародний досвід для нас важливий тому, що просування на іноземних ринках ускладнюється не лише особливостями нової аудиторії з її відмінностями в культурі та споживчій поведінці. Різниця в маркетингових стратегіях, нюанси інструментів просування, нові рекламні можливості — ось головні характеристики маркетингу зарубіжних країн.
У ході лекції, студенти переконалися, що ринки Німеччини і України відрізняються один від одного своїми показниками, перспективами та особливостями. Тому, у подальшому, при розробці стратегії масштабування, зможуть врахувати ряд маркетингових нюансів!