РОБОТА ГОТЕЛЮ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Відбулась зустріч здобувачів вищої освіти ОПП Готельно-ресторанна справа із керівником відділу бронювання RibasHolel Аліною Радченко та керуючою готелю Helios by Ribas Мартою Дорох на тему: «Робота готелю під час війни».

На зустрічі були обговорені наступні питання

1.Яким чином готелі забезпечують свою роботу в умовах відключення електроенергії? Готелі повинні придбати генератори, забезпечити запас води для безперебійної роботи.

2.У чому полягає концепція «Готель майбутнього»?  Було зазначено потребу застосування в готелях альтернативних джерел ресурсів електрики, газу, тобто впровадження принципу автономії від їх централізованого постачання. Також рекомендовано більш широке впровадження екопринципу, а саме, сонячних батарей, великих панорамних вікон, альтернативного палива для отримання енергії для забезпечення електрики, водопостачання тощо.

3.Які особливості відпочинку у готелях в умовах воєнного стану? Зазначалось, що основний контингент традиційно бронює готелі влітку. Особливості цього року – це збільшення гостей із зон бойових дій, окупованих територій. Людям потрібно відновлюватись, змінити обстановку, повноцінно відпочити,  щоб відновлювати Україну. Готелі також пропонують не лише проживання, але й роботу внутрішньо переміщеним особам, в тому числі зі східних областей: проживання, харчування, заробіток.

4.Які засоби безпеки впроваджені в готелях мережі у воєнний час? 

В готелі прописані правила поведінки  в готелі. В умовах війни існує алгоритм: датчик сповіщення, гості повинні перейти в безпечне середовище, співробітники теж переходять у сховище.

5.Як змінилась політика роботи готелів у воєнний час? Змінилася свідомість гостей, стало менше конфліктних ситуацій, люди розуміють, що основна цінність життя. Але готелі намагаються тримати стандарти, надавати якісні послуги. 

Дякуємо спікерам за проведену зустріч та сподіваємось на подальше співробітництво!