Досі думаєш, що покупка здійснюється: Прийшов-Узяв-Придбав?

Обслуговування клієнтів – це новий маркетинг.

 

Відомі підприємці-міліардери знають, що:

«Задоволений клієнт приведе вам іще одного клієнта. Незадоволений – відведе десять» Річард Бренсон

«Якщо ви поставите на перше місце обслуговування, якість та задоволеність клієнтів – гроші будуть»  Пол Клітеро

«Якщо ми зможемо утримати наших конкурентів зосередженими на собі, а ми залишаємося зосереджені на клієнті, у підсумку все вийде» Джефф Безос

«Перший крок до перевищення очікувань ваших клієнтів — це знати ці очікування» Рой Х. Вільямс

«Не знаходьте клієнтів для своїх продуктів, знайдіть продукти для своїх клієнтів» Сет Годін

«Я навчився зі свого першого ресторану: зробити клієнтів щасливими, переконатися, що клієнт повертається знову. І автоматично успіх пішов за мною» Нобу Мацухіса 

«Ви ніколи не повинні обманювати клієнта, навіть якщо можете. Ви повинні зробити його щасливим і задоволеним, щоб він повернувся» Олександр Терні Стюарт

«Є тільки один бос. Покупець. І він може звільнити всіх у компанії, починаючи від голови й донизу, просто витрачаючи свої гроші десь в іншому місці» Сем Уолтон

 

Вступай до Університету митної справи та фінансів на спеціальність 075 МАРКЕТИНГ і зможеш вивчити дисципліну «ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ» та поринути у людську свідомість. 

Не вигадуй, а знай очікування споживачів!