Павловська Ірина Геннадіївна

Кандидат економічних наук, доцент

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 19 років.

Автор понад 130 публікацій наукового та навчально-методичного характеру. 

Викладає дисципліни: тренінг-курс «Start-up», «Паблік рілейшнз», «Стратегія і розвиток бізнесу», «Маркетинг», «Управління маркетинговими інноваційними проектами», «Глобальні ринки та конкуренція», «Конкурентоспроможність підприємств», «Копірайтинг та спічрайтинг».

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Google Scholar

Web of Science Researcher ID v

ORCID ID

Освіта: 

Закінчила Харківський державний економічний університет у 2003 р. за спеціальністю «Банківська справа», кваліфікація спеціаліст з банківської справи.

Закінчила Університет імені Альфреда Нобеля у 2020 р. за спеціальністю «Філологія», кваліфікація магістр філософії, перекладач з англійської та російської мов, викладач

Аспірантура:

2003-2006 рр. – аспірантура Харківського національного економічного університету, спеціальність 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).

Кандидат економічних наук з 2007 року.

Досвід роботи: 

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 19 років.

Знання мов: 

українська, російська, англійська

Участь у міжнародних проектах: 

European Humanities University (Lithuania) програма «Innovative educational technologies: European Union experience and its implementation to the training educators», 2019 р.

Науково-дослідна робота:

співвиконавець науково-дослідної роботи за держбюджетною темою «Маркетингове управління конкурентоспроможністю на мікро-, мезо-, макрорівні в сучасних умовах глобалізації» (номер державної реєстрації  0114U005600) – 2018-2020 рр.;

співвиконавець НДР «Маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку» (державний реєстраційний номер 0122U000213, строки виконання 2022-2024 рр.);

співвиконавець науково-дослідної роботи:  «Маркетинг і організація малого та середнього бізнесу в умовах сталого розвитку» (номер держ.реєстр. – 0119U100007; прикладна), 01.01.2019 р. –31.12.2021 р.

науковий керівник науково-дослідної роботи на тему «Місце та роль Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності ТОВ ВКФ «Електропромремонт».

Підвищення кваліфікації: 

  1. 2024 р. - ІПО Дніпрвський державний аграрно-економічний університет, кафедра маркетингу, тема: Підготовка здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг», формування змісту освітньої компоненти «Стратегічний маркетинг», 180 год. (6 кредитів ЄКТС), свідоцтво ПК № 00493675/049572-24
  2. 2024 р. Веб-платформа «Європейський Простір», он-лайн курс «Основи копірайтингу» сертифікат 
  3. 2023 р. - Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, курс «Основи фінансів та інвестицій» Сертифікат від 31.08.2023 р. сертифікат 
  4. 2023 р. - Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, курс «Цифровий маркетинг» Сертифікат від 20.10.2023 р. сертифікат 
  5. 2023 р. - Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, курс «Цифрові комунікації в глобальному просторі» Сертифікат від 23.10.2023 р. сертифікат 
  6. 2023 р. - Платформа масових відкритих онлайн-курсів ВУМ, курс «Академічна доброчесність в університеті» в обсязі 3 години (0,1 кредит ЄКТС). Сертифікат 097791 від 25.10.2023 р. сертифікат 
  7. 2023 р. - Платформа масових відкритих онлайн-курсів ВУМ, курс «Управління проектами» в обсязі 6 години (0,2 кредит ЄКТС) Сертифікат 101997 від 09.11.2023 р. сертифікат 
  8. 2023 р. - Платформа масових відкритих онлайн-курсів ВУМ, курс «Стратегічне маркетингове управління бізнес- і соціальними проектами» в обсязі 2,49 години (0,1 кредит ЄКТС) Сертифікат 102094 від 10.11.2023 р. сертифікат 
  9. 2023 р. - Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, курс «Case study: як вирішувати складні завдання у бізнесі та житті» в обсязі 60 годин (2 кредита ЄКТС) Сертифікат від 19.04.2023 р. сертифікат 
  10. 2022 р. - Міжрегіональна Академія управління персоналом (участь у конференції) тема «Проблеми і перспективи соціально-економічного розвитку в умовах модернізаційних процесів в Україні та світі» (6 год) сертифікат 
  11. 2020 р. - магістратура Університету імені Альфреда Нобеля, за спеціальністю «Філологія», кваліфікація магістр філософії, перекладач з англійської та російської мов, викладач. Диплом М20№034130 сертифікат 
  12. інші

 

Участь у семінарах: 

Взяла участь у понад 70 наукових, науково-практичних міжнародних та всеукраїнських конференціях та семінарах.

Публікації: 

Має більше 130 публікацій наукового та навчально-методичного характеру з яких близько 70 статей опублікованих у фахових виданнях, 5 навчальні посібники та 23 колективних монографій. 

Список публікацій за останні 5 років

  1. Павловська І. Г. Сучасний стан та перспективи готовності країн світу до цифрових трансформацій. Інноваційні платформи управління економічними процесами в умовах цифровізації економіки: колективна монографія / За ред. д.е.н., проф. В.В. Прохорової. Харків : Видавництво Іванченка І.С., 2020. С. 262–270. (Монографія)
  2. Павловська І. Г. Вплив COVID-19 на сучасний стан розвитку глобальних ланцюгів доданої вартості. Управління економічними системами та процесами в умовах глобалізаційних трансформацій: колективна монографія за ред. д.е.н., проф. В. В. Прохорової. Харків : Видавництво Іванченко І. С., 2020. С. 216–224. ISBN 978-617-7879-52-6 (Монографія)
  3. Kurochkina I. Analysis of Newest Possibilities of Functioning of Islamic Finance in Europe. SHS Web of Conferences– 2021. – Vol. 110. https://doi.org/10.1051/shsconf/202111001020 (Web of science)
  4. Павловська І. Г. Фактори впливу на продовольчу безпеку держави. Економічні горизонти. № 2(20). DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(20).2022.264261
  5. Лола Ю. Ю., Михайленко Д. Г., Павловська І. Г. Проблеми формування потенціалу макрорегіонів та їх вплив на національну безпеку. Бізнес Інформ.2022 № 7. С. 61–66.
  6. Павловська І. Г., Хаустова В. Є., Губарєва І. О. Вимірювання участі країн у глобальних ланцюгах створення вартості. Академічний огляд. 2022. 2(57). С. 50–59. DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-4 (Web of Science)
  7. Павловська І. Г. Архітектоніка маркетингового дослідження для вирішення проблем продовольчої безпеки. Економічні горизонти. 2023. № 1(23). С. 121–132. DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.275080
  8. Хурдей В., Даценко В., Дронова Т., Міщенко Д., Павловська І. Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії. Економічні горизонти. 2023. № 1(23). С 4–14. DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.272720
  9. Павловська І. Г. Передумови виникнення та розвитку концепції нейромаркетингу. Економічні горизонти. 2023. № 3 (25). С. 95–109. DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(25).2023.287310
  10. Павловська І. Г. Маркетингова концепція формування системи продовольчого забезпечення країни. Управління розвитком економічного середовища в умовах глобальних трансформацій : кол. мон. за заг. ред. д.е.н., проф. Прохорової В. В. Харків : Видавництво Іванченко І. С., 2023. С. 50–77. ISBN 978-617-8059-92-7
  11. Хурдей В.Д., Дронова Т.С., Міщенко Д.А., Павловська І.Г., Семенова Л.Ю. Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2024. № 2. Том 8. С. 30-46 URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/363/241

 

Обов'язки: 

докторант в Науково-дослідному центрі індустріальних проблем розвитку НАН України (м. Харків) (2020 – 2022 рр.)