«МЕНЕ ЗВАТИ СИРЕНА»

Якщо десь поміж центром міста та історичним музеєм у вас раптом заклало вуха від пронизливого вищання – радше за все, ви чуєте нашу голосисту сирену. Сирена вмикається в порядку реалізації заходів оповіщення населення про повітряну тривогу та сигналізує про необхідність прослідувати в укриття. Чим голосніше вона «кричить» – тим краще її чути, тим вища ймовірність для кожного вчасно опинитися в безпечному місці. Тож не нарікайте на нашу сирену – її сила в її голосі. Натомість якнайшвидше прямуйте до найближчого укриття. Нагадуємо, що укриття в Університеті обладнане за адресою : вул. Володимира Вернадського 2/4 (вхід через арку).

ЧУЖОГО НЕ ТРЕБА, СВОГО НЕ ВІДДАМО!

З огляду на нинішній непростий час Університет митної справи та фінансів докладає максимум зусиль для збереження цілісності й недоторканості власних будівель, споруд, інфраструктури, технологічних, культурних і наукових надбань. Забезпечується захист вразливих місць інфраструктури, укріплюються несучі елементи споруд, зміцнюються клейкою стрічкою засклені поверхні. Ми впевнені, що переможемо, і готуємося, не втративши здобутого, надавати освітні послуги найвищої якості.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua/blog?start=1296#sigProIdab53be3885

Увага! Важлива інформація!

 Інформація для співробітників!

На виконання розпорядження ректора щодо початку навчального процесу з 14.03.2022 року співробітники продовжують працювати в черговому режимі. Відповідальність за роботу підрозділів покладається на керівників підрозділів. Керівники структурних підрозділів повинні щоденно повідомляти начальника відділу кадрів про відсутніх у місті підлеглих із об’єктивних причин. 

Співробітники чоловіки з’являються щоденно о 9.00 в аудиторії 219 для отримання завдань, пов’язаних з обороною міста та Університету. Співробітники жінки у разі необхідності збираються всі на вимогу керівництва. 

У разі відсутності інформації щодо співробітників у місті керівники підрозділів відповідно до роз’яснень урядового порталу в табелі обліку використання робочого часу проставляють їм «НЗ» (неявка з нез’ясованих причин).

 

Інформація для викладачів!

На виконання розпорядження ректора щодо початку навчального процесу в дистанційній формі з 14.03.2022 року просимо Всіх викладачів, які з об’єктивних причин не можуть виконати вищезгадане розпорядження повідомити про це декана (директора інституту), завідувача кафедрою та відділ кадрів. 

Проректор з навчальної роботи забезпечуватиме контроль за здійсненням навчального процесу (розміщення інформації в Google Classroom та проведення занять через інтернет конференції (Zoom, Meet та ін)). 

У разі відсутності інформації щодо проведення занять викладачами завідувачі кафедрами відповідно до роз’яснень урядового порталу в табелі обліку використання робочого часу проставляють їм «НЗ» (неявка з нез’ясованих причин).

 

 Інформація на 11,12.03 для працівників-чоловіків!

У зв’язку із проведенням робіт, пов’язаних з укріпленням оборони Університету всім чоловікам в робочі дні 11-12 березня 2022 року зібратися о 9.00 в аудиторії 219 для отримання завдань від керівництва.

Контроль за явкою покладається на керівника загального відділу. 

До уваги студентів заочної форми навчання!

У зв’язку з уведенням в Україні військового стану дати проведення заліково-екзаменаційних сесій для студентів заочної форми навчання перенесені на невизначений термін. Про точні терміни буде повідомлено додатково.

Увага!

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі:
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток