ПІЗНАЄМО ГЛИБИНИ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ: ПРАКТИКООРІЄНТОВАНА ЗУСТРІЧ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ДОСВІДЧЕНИМИ ФАХІВЦЯМИ У ЗАКЛАДІ ВИСОКОГО КЛАСУ

14 листопада 2024 р. було продовжено цикл ділових зустрічей практичного спрямування досвідчених фахівців престижних та респектабельних ресторанів міста Дніпро – ресторан Coast, ресторан Репортер та ресторан Артист, зі здобувачами вищої освіти УМСФ, що навчаються за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». На заході також були присутні викладачі профільної кафедри міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу – професор Олена Юдіна та доценти Олена Вішнікіна і Костянтин Горб. Зустріч відбулась у приміщенні ресторану Coast, розташованому в історичному центрі міста Дніпра, на Січеславській набережній, з мальовничими краєвидами, оригінальною архітектурою, привабливим оздобленням та декором. Під час зустрічі організаторами було яскраво продемонстровано гостинність закладу.

Цього разу з цікавими та змістовними промовами у рамках спільної теми «Сервіс. Погляд зсередини», з наступними обговореннями, перед студентами виступили три фахівці названої групи ресторанів.

Досвідчений офіціант Іван Усенко (досвід роботи за фахом 19 років) у доступній формі, з використанням підготовленої презентації, доповів про усі особливості та нюанси роботи офіціанта, зупинившись детально на таких аспектах та рисах, як знання меню, етикет, організованість, тактовність, спостережливість, самоконтроль, місія офіціанта тощо.

Адміністратор Максим Бойко детально ознайомив здобувачів з усіма напрямами роботи та функціями адміністратора ресторану, з наведенням конкретних прикладів із власного досвіду. Окрему увагу було приділено процесу кар’єрного зростання співробітників ресторану, а також особливостям адміністрування підготовки та проведення замовлених корпоративних заходів.

Велику увагу слухачів привернув також виступ Євгена Ткачука, що працює на посаді сомельє у трьох згаданих ресторанах. Він розповів про технологію виробництва різних видів вин, смакові особливості напоїв, правила подавання, декантування та підбору вин до певних страв, а також продемонстрував необхідні аксесуари сомельє і техніку роботи зі спеціальним інвентарем та посудом.

Оперуючи фаховими знаннями і наочно демонструючи прийоми та методи обслуговування гостей, а також використовуючи мультимедійну презентацію, Євген у популярній формі ознайомив наших представників із багатьма тонкощами професійної діяльності сомельє та барної справи. Знайомство з цим напрямом продовжилось у спеціальному приміщенні ресторану – винній кімнаті.

Модерування усього заходу, що включало три виступи з демонстраціями та обговореннями, здійснювала директор з персоналу Олена Гура. В цілому захід для наших здобувачів на тему «Сервіс. Погляд зсередини» в усіх відвідувачів викликав безперечну зацікавленість, багато змістовних фахових запитань, на які було отримано вичерпні відповіді та роз’яснення. Ми щиро вдячні усім спікерам та організаторам за приділений час та увагу, за долучення до навчального процесу підготовки кваліфікованих фахівців з готельно-ресторанної справи, за гостинність, і сподіваємось на подальшу співпрацю.