06 листопада 2024р. відбулась гостьова лекція Євгена РОМАТА, доктора наук з державного управління, професора кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського національного університету імені Тараса Шевченка, голови Спілки рекламістів України.
Тема лекції – “Бренди формують комунікації. Комунікації формують бренди”.
Пан Євген ознайомив присутніх з сутністю бренду, розповів що таке ДНК бренду та як його сформувати, з чого складається 4Д Брендинг Томаса Геда тощо.
Спікер активно комунікував з учасниками лекції, наводив практичні приклади та давав фахові коментарі. Лекція викликала зацікавленість серед присутніх і супроводжувалась активним обговоренням !
Дякуємо Євгену Вікторовичу Ромату за цінний внесок у професійний розвиток наших студентів!
Дякуємо д.е.н., професору Устік Тетяні Володимирівні Татьяна Устик (Сумський національний аграрний університет /Sumy Agrarian University #СНАУ) за запрошення!