Заходи з академічної доброчесності для студентів галузі знань «Сфера обслуговування»

У жовтні 2024 р., у рамках комплексу заходів тематичного тижня академічної доброчесності в Університеті митної справи та фінансів, для здобувачів-першокурсників бакалаврського рівня галузі знань 24 «Сфера обслуговування», зокрема спеціальностей 241 «Готельно-ресторанна справа» та 242 «Туризм і рекреація», було проведено ряд тематичних занять та заходів, присвячених роз’ясненню та популяризації принципів академічної доброчесності під час навчання в університеті. Головним чином заходи проходили у межах опанування вступної навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності з основами наукових досліджень та академічної доброчесності». До проведення заходів долучились викладачі названої профільної дисципліни, доценти кафедри міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу Світлана Гапоненко та Костянтин Горб, а також завідувачка кафедри Маргарита Кучер. Студентів було ознайомлено з основними поняттями та принципами доброчесності у освітньому процесі в університеті, обговорено актуальні питання у рамках названого тематичного напряму. У підсумку здобувачі вищої освіти ознайомились із чинним в університеті Кодексом честі та етики, і підписали Декларацію учасника університетської спільноти.

Крім того, вказані здобувачі вищої освіти першого курсу взяли участь в обговоренні особливостей англомовної термінології академічної доброчесності, а також розглянули кейси щодо застосування принципів академічної доброчесності англійською мовою. Модератором заходу виступила доцент вказаної профільної кафедри Ганна Щолокова. В умовах сьогодення академічне середовище стає все більш глобалізованим, а англійська виступає у якості мови міжнародного спілкування. Саме тому подібні обговорення є важливими для здобувачів вищої освіти, вони сприяють як подальшій популяризації академічної доброчесності, так і розвитку навичок ефективного спілкування англійською мовою.

В цілому академічна доброчесність закладає фундаментальні підвалини загальної освітньої культури у всьому освітньому процесі, спрямовує вектор ставлення здобувачі вищої освіти до навчання у потрібне етично-культурне русло, що у свою чергу впливає на доброчесність (а відтак і успішність та ефективність діяльності) під час роботи в галузі вже після навчання. Тому проведені заняття та заходи для першокурсників обох названих спеціальностей за даною темою саме на тижні академічної доброчесності можна вважати знаковою подією у реалізації відповідної освітньо-професійної програми.