Цього разу професор Торстен Крінгс навчав наших студентів за двома курсами: воркшоп «Україна-2025» та практичний курс «Маркетинг».
Професор цікавився тим, що наші студенти думають про своє майбутнє. Яким вони бачать майбутнє України в Європі.
Студенти Університету мали визначити, якою вони хочуть бачити Україну після війни на політичному, соціальному та економічному рівнях.
Саме тому залучені студенти були представниками всіх спеціальностей!
А що ви будете робити після війни?
Також професор навчив наших студентів, як використовувати маркетинг у будь-якій сфері життя і як перетворити ці навички на мистецтво.
Студенти вивчили основні інструменти стратегічного маркетингу та змогли застосувати їх у міжнародному контексті.
Протягом півдня студенти досліджували бренди та розробляли маркетингову концепцію для компанії. Потім студенти повинні були розробити бізнес-план для бізнесу та підготувати маркетингові дослідження для складання плану.
Тепер наші студенти готові працювати з будь-яким бізнесом. А ви готові?