Відкриті лекції для студентів-журналістів Університету митної справи та фінансів від представників Інституту масової інформації

Здобувачі другого і третього курсів освітньо-професійної програми «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю» зустрілись у форматі онлайн з медіаюристом Інституту масової інформації Володимиром Зеленчуком. Інститут масової інформації – це громадська організація, журналістський аналітичний центр, діяльність якого полягає у захисті свободи слова, сприяння розвиткові української журналістики, дослідження громадської думки та інших явищ, пов'язаних з формуванням масової свідомості.

Під час відкритої лекції студенти дізналися про те, як фіксуються злочини російської агресивної пропаганди, про методи і форми пропаганди війни, роль медіа у поширенні мови ворожнечі та геноцидної риторики. Обговорювали новації у сучасному рекламному законодавстві – види і вимоги до реклами, маркування реклами і відповідальність медіа.