Академічна доброчесність – міцний фундамент освіти і науки!

Шановні члени університетської громади!

Ми раді поділитися з вами першими результатами Тижня академічної доброчесності, що відбувся в нашому університеті з 06 до 10 травня 2024 р. Цей тиждень став ще одним важливим кроком у формуванні академічної культури та етики, доброчесності та відповідальності в нашому академічному середовищі.

На факультетах та ННІ відбулися різноманітні заходи, спрямовані на створення відкритого простору для обговорення та вирішення питань академічної доброчесності: від зустрічей та презентацій до дискусій та тестувань здобувачів освіти. Учасники виявили активну зацікавленість у спільних діях задля  забезпечення високих стандартів доброчесності в освітньому процесі.

Однією з важливих подій Тижня стало засідання круглого столу з академічної доброчесності, яке зібрало понад 150 учасників. Серед них були працівники університету та здобувачі освіти різних спеціальностей, представники адміністрації та запрошені експерти. Відкрив засідання проректор з навчальної роботи Євген Гармаш, який зазначив, що проведення круглого столу стало вже традиційним заходом УМСФ, а забезпечення високої якості освіти неможливо без дотримання усіма членами академічної спільноти найвищих стандартів академічної доброчесності. Начальник навчально-методичного відділу забезпечення якості освіти та акредитації Дмитро  Свинаренко та начальниця навчально-наукового відділу Олена Марценюк  виступили з доповідями про прояви академічної недоброчесності в освітній діяльності, санкції, які можуть бути застосовані до порушників, стандарти доброчесності у науковій діяльності та принципи відкритої науки. Менеджерка з розвитку компанії Plagiat.pl в Україні Анна Чудак ознайомила присутніх з основними можливостями та особливостями антиплагіатної інтернет-системи «StrikePlagiarism.com».

В університеті протягом Тижня проводилось опитування здобувачів освіти з питань академічної доброчесності, в якому взяло участь близько 600 студентів. Цільовою аудиторією опитування були здобувачі освіти всіх рівнів та спеціальностей. Детальний аналіз цих відповідей стане основою подальшого вдосконалення підходів УМСФ до питань побудови доброчесної академічної спільноти.