Сучасні комунікативні технології в просуванні театрального мистецтва

Здобувачі другого курсу освітньо-професійної програми «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю» в рамках курсу "Журналістський фах" зустрілись у форматі онлайн з директором, художнім керівником Дніпровського академічного театру драми та комедії Сергієм Мазаним та керівником відділу реклами та зв'язків з громадськістю Кареном Безверхним.

Під час зустрічі обговорювали сучасні комунікативні технології, які застосовуються для просування театрального мистецтва. Гості поділилася досвідом ребрендингу театру російської драми імені Горького та просування нового бренду "Драміком". Обговорювали ефективність соціальних мереж та функції веб-ресурсів. Студенти отримали практичні приклади і творчі завдання.