052 Політологія

Підготовка здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
зі спеціальності 052 «ПОЛІТОЛОГІЯ»

Термін навчання – 4 роки денної форми навчання.

Цілі навчання: формування професійних компетентностей у сфері політології, що реалізують завдання суспільно-політичного розвитку держави і становлення особистості – лідера.

Стратегія навчання:  

    надання знань, умінь та навичок прикладного характеру для підготовки фахівців до виконання професійних обов’язків, розв’язання складних спеціалізованих задач та практичних проблем на основі формування дослідницького світогляду та цінностей, принципів професійної етики;

    застосування різноманітних методів навчання, у тому числі інтерактивних форм (тренінгів, командної роботи, сучасних технічних засобів та методів навчання) сприяють максимальній підготовці до політичної діяльності;

    поглиблене вивчення іноземної мови з використанням провідних закордонних методик, надання можливості спілкування з носіями мови - закордонними фахівцями, що регулярно відвідують Університет;

    надання можливостей для здобуття належних навичок політико-правової культури та ділового спілкування і комунікацій, риторики і підготовки публічного виступу, ведення переговорів, розв'язання конфліктів, ділового етикету;

    забезпечення контактів з майбутніми потенційними роботодавцями – представницькими органами місцевого самоврядування всіх рівнів, представниками політичних партій та їх осередків, громадських організацій та громадських діячів регіонального рівня, неурядових експертно-аналітичних організацій та громадських об’єднань;

    мотивування і створення можливостей для здобуття навичок написання індивідуальних проектів для участі у конкурсах національних і іноземних інвесторів з метою забезпечення стажування за кордоном або залучення коштів для підприємницької діяльності;

    надання можливості після отримання диплома бакалавра продовжити освіту в магістратурі і аспірантурі Університету за суміжними спеціальностями.

Після завершення навчання фахівці набувають знань щодо реалізації завдань з суспільно-політичного розвитку держави, зокрема розвитку інститутів громадянського суспільства та політичної системи, як національного, так і регіонального, місцевого рівнів, а також у роботі організацій та установ публічного сектора.

Випускник може займати посади: спеціалістів міністерств, інших центральних органів державної виконавчої влади, структурних підрозділів державних органів у сфері внутрішньої політики; головних спеціалістів державних органів і прирівняні до них посади; провідних спеціалістів державних органів, посади патронатної служби; керівників та співробітників різного рівня управління громадських організацій, бюджетних установ, фондів; наукових співробітників (інформаційний аналітик, радників, зовнішніх експертів), а також громадсько-політичних експертів і науково-педагогічних співробітників.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДИСЦИПЛІНИ

(загальної та професійної підготовки) освітньої програми «Бакалавр»

  1. Історія суспільно-політичної думки.
  2. Ділова українська мова (за професійним спрямуванням).
  3. Філософія та професійна етика.
  4. Основи ділової комунікації, політичних комунікацій і PR-менеджменту.
  5. Методологія політологічних досліджень.
  6. Виборчі системи та політичні технології.
  7. Політичні ідеології і політичні партії.
  8. Основи євроінтеграції, міжнародні організації та інститути.
  9. Конституційне право.
  10. Політична психологія.
  11. Політичне лідерство та політичні еліти.
  12. Теорія держави та права.
  13. Загальна теорія політики (теорія політичних систем, геополітика, регіоналістика, етнополітологія, кратологія).
  14. Іноземна мова (за професійним спрямуванням).
  15. Соціологія та демографія.
  16. Політичне консультування, аналітика та прогнозування.
  17. Ризик-менеджмент в політичних процесах.
  18. Теорія міжнародних відносин та глобалістика.
  19. Конфліктологія.
  20. Демократія та громадянське суспільство.
  21. Електронна демократія.
  22. Ораторське мистецтво.
  23. Політичні проекти та політичні мережі.
  24. Сучасна політична система України.
  25. Основи економіки.

C1 Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями) Освітня програма «Економіка»

Підготовка фахівців зі спеціальності C1 Економіка
здійснюється на кафедрі економіки та соціально-трудових відносин

Ми готуємо творчих і енергійних випускників, здатних ефективно аналізувати, прогнозувати, управляти бізнес-процесами та людськими ресурсами в організаціях

 

ОСВІТНІ РІВНІ

БАКАЛАВР

МАГІСТР

ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ

Ліцензійний обсяг

денна форма 50 осіб

заочна форма 30 осіб

очна (денна, вечірня) або заочна 15 осіб

Максимальний обсяг державного замовлення

5 осіб

1 особа

згідно відповідного наказу МОН України

Термін навчання

3 роки 10 місяців

1 рік 5 місяців

4 роки

Умови вступу

Сертифікати ЗНО з предметів:

1. Українська мова та література;

2. Математика;

3. Історія України / Іноземна мова /Біологія / Географія / Фізика / Хімія

Мінімальний бал для вступу 100 балів

Вступні іспити:

-єдиний вступний іспит з іноземної мови;

-єдине фахове вступне випробовування

Вступні іспити:

-зі спеціальності;

-з іноземної мови

Освітній ступінь

бакалавр з економіки

магістр з економіки

доктор філософії
(за умови захисту)

Гарант освітньої (наукової) програми

Бикова Адель Леонідівна,
к.е.н., доц., завідувачка кафедрою
+38(097)5080765;
bykovaadel@gmail.com

Гапєєва Ольга Миколаївна,
д.е.н., проф.

Івашина Олександр Флорович,
д.е.н., проф.

 

ПЕРЕЛІК РОБОТОДАВЦІВ ДОЛУЧЕНИХ ДО ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТНЬОЇ (НАУКОВОЇ) ПРОГРАМИ

Головне управління праці та соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації;

Східний офіс Держаудитслужби;

Головне управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області;

Дніпровський міський центр зайнятості;

Лівобережне об’єднане управління пенсійного фонду України, м. Дніпро;

ПрАТ «Дніпропетровський меблевий комбінат»;

ПрАТ «Дніпрометиз»;

ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет»;

ПАТ «Інтерпайп»;

АТ КБ «Приватбанк»;

АТ «Державний ощадний банк України»;

ТОВ «Балівський завод залізобетонних конструкцій»;

ТОВ «Спаський питомник»;

ТОВ Агрофірма «Авангард»;

ТОВ Агрофірма «Нібас» та інші.

 

МІСЦЯ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

підприємства всіх форм власності та міжнародні корпорації,

органи державної влади та органи місцевого самоврядування;

Департаменти та Управління державних адміністрацій;

органи державної аудиторської служби України;

органи Державної фіскальної служби України;

підрозділи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства соціальної політики України та інших;

Пенсійний фонд України;

Державна служба зайнятості;

відділи соціально-трудових відносин, громадських (у тому числі волонтерських і благодійних) організацій.

 

ВИПУСКНИКИ МОЖУТЬ ОБІЙМАТИ ПОСАДИ

згідно з чинною редакцією Національного класифікатора України: Класифікатор професій (ДК 003:2010) та International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08)):

економіст; економіст з планування; економіст з праці; економіст з фінансової роботи; економіст-демограф; економіст-статистик; експерт з регулювання соціально-трудових відносин; експерт із соціальної відповідальності; менеджер (управитель) з адміністративної діяльності; менеджер (управитель) з персоналу; менеджер (управитель) з підбору, забезпечення та використання персоналу; менеджер (управитель) у соціальній сфері; менеджер (управитель) із соціальної та корпоративної відповідальності; менеджер (управитель) із зв’язків з громадськістю; інженер з підготовки кадрів; інженер з профадаптації; фахівець з аналізу ринку праці; фахівець з питань занятості (хедхантер); фахівець з розвитку персоналу.

 

ОСНОВНІ ДИСЦИПЛІНИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ЗА РІВНЯМИ ОСВІТИ

БАКАЛАВР

МАГІСТР

ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ

Економіка України

Вступ до спеціальності

Інформаційні системи і технології в економіці

Макроекономіка

Мікроекономіка

Основи наукових досліджень

Демографія

Економіка галузевих ринків

Математика для економістів

Економіка суб’єктів господарювання

Ринок праці та зайнятість населення

Бухгалтерський облік

Економічна статистика

Економіка праці і соціально-трудові відносини

Менеджмент

Маркетинг

Господарське та трудове право

Аналіз діяльності суб’єктів господарювання

Економічні ризики

Організація і нормування праці

Міжнародна економіка

Управління людськими ресурсами

Економіка управління людськими ресурсами

Мотивація персоналу

Методи економічних та статистичних досліджень

Стратегічне управління в економіці

Управління людським капіталом

Актуалізація законодавства у сфері ЗЕД

Митна безпека

Економічне управління підприємством

Ризик менеджмент

Соціально-економічна безпека

Оцінка ефективності бізнесу

Інтелектуальний бізнес

Технології управління персоналом

Проектування системи управління персоналом

Управління знаннями та інноваціями

Маркетинг персоналу

HR-аналітика

Управління винагородою персоналу

 

Філософія науки

Іноземна мова в наукових дослідженнях

Інформаційні технології у науковій діяльності

Наукометрика

Теорія та методика викладання у вищій школі

Моделі прийняття рішень в економіці

Сучасні економічні теорії

Механізми та інструменти фінансування науки

Сучасна поведінкова економіка

Міжнародна економічна безпека

Людський капітал у цифровому суспільстві

Соціалізація економічного розвитку

Інституціоналізація економічних процесів

Управління людським капіталом організації

Економіка сталого розвитку

 

Контакти

м. Дніпро, вул. В Вернадського, 2/4, н. к. №2, кафедра економіки та соціально-трудових відносин, кабінет № 20
Контактний телефон: +38(097)5080765, +38(096)8169827

Соціальні мережі та сторінка кафедри на сайті УМСФ

https://www.facebook.com/groups/1170396496454925

http://umsf.dp.ua/index.php/struktura/2021-03-09-08-36-26/kafedra-ekonomiky-ta-sotsialno-trudovykh-vidnosyn

 

B11 Філологія (за спеціалізаціями) Освітня програма «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська»

Спеціальність: В 11 Філологія

Спеціалізація: В11.041 германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська

Освітня програма: «ГЕРМАНСЬКІ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (ПЕРЕКЛАД ВКЛЮЧНО), ПЕРША – АНГЛІЙСЬКА»

 

Рівень вищої освіти: перший бакалаврський

Форма здобуття освіти: денна

Обсяг та розрахунковий строк виконання освітньої програми:

240 кредитів ЄКТС, 3 роки 10 місяців

Вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за програмою:

  • Повна загальна середня освіта;
  • Освітній ступінь «фаховий молодший бакалавр»;
  • Освітній ступінь «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»).

Мінімальний конкурсний бал для вступу: 100

Мета освітньої програми: підготовка фахівців із компетентностями, необхідними для діяльності, пов’язаної з аналізом, творенням, перетворенням, зокрема й перекладом, оцінюванням письмових та усних текстів різних жанрів і стилів (як із прикладною, так і з критично-аналітичною, науково-дослідною метою), у тому числі зі знаннями з організації успішної ділової і крос-культурної комунікації різними мовами, зокрема й в умовах транскордонного співробітництва.

Переваги освітньої програми:

Переваги спеціальності Філологія: 

  • вивчення двох європейських (англійська, німецька) і однієї східної мови (корейська) - все в дипломі; 
  • участь в англо- та корейськомовних програмах обмінів студентами; 
  • пропонуємо місця роботи та практик вже з третього курсу; 
  • практична спрямованість навчання на роботу у сфері зовнішньоекономічної діяльності; 
  • освітня програма, що відповідає запитам ринку праці; 
  • активна співпраця з Посольствами та роботодавцями; 
  • участь у міжнародній волонтерській діяльності; 
  • співпраця за міжнародними програмами та проектами; 
  • розвиток soft skills з кращими міжнародними експертами та тренерами.

Особливості освітньої програми: спрямована на створення індивідуальної траєкторії навчання студенів, розвиток їх самоосвіти; включає проходження практики, яка спрямована на оволодіння загальнонауковими та спеціальними філологічними методами аналізу лінгвістичних одиниць, методами і методиками дослідження мови і літератури, інформаційно-комунікаційними технологіями; до проведення навчальних занять залучаються фахівці-практики тощо.

Основні навчальні дисципліни:

  • Теоретичні аспекти сучасних германських мов (стилістика, лексикологія, історія мови, теоретична фонетика, теоретична граматика);
  • Історія зарубіжної літератури;
  • Вступ до мовознавства;
  • Практичний курс першої іноземної мови (англ.);
  • Практичний курс другої іноземної мови (німецька);
  • Практичний курс третьої іноземної мови (корейська);
  • Теорія та практика перекладу іноземних мов: англійська, німецька, корейська;
  • Методика викладання іноземної мови;
  • Латинська мова;
  • Педагогіка.

Бази практик та роботодавці:

  • Ліцей 134 м.Дніпро
  • Центр розвитку «Діалог»
  • Лінгвістична компанія “Intext”
  • Корейська школа 1 м.Дніпро
  • КЗ «Харківська спеціалізована школа №181 «Дьонсурі» м.Харків
  • ТОВ «Адекта Прайм» м.Дніпро

Можливості для випускників:

Випускники можуть працювати на первинних посадах, які визначені Національним класифікатором України: Класифікатор професій ДК 003:2010 (зі змінами):

2444.2 – Філологи, лінгвісти, перекладачі та усні перекладачі (зокрема, гід-перекладач 20604, перекладач технічної літератури 24325, редактор-перекладач

24559);

23 – Викладачі та вчителі (викладач закладу професійної (професійно-технічної) освіти 2321, викладач закладу фахової передвищої освіти 2322, вчитель закладу загальної середньої освіти 2320, вчитель спеціалізованого закладу загальної середньої освіти 2320).

Місця працевлаштування:

у різних галузях господарства, де потрібні послуги зі створення, аналізу, перекладу, оцінювання текстів, зокрема на фірмах/підприємствах/інших організаціях, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю або є філіями/представництвами тощо іноземних підприємств/фірм; в освітній галузі: на викладацьких посадах у закладах середньої освіти (школах, ліцеях, гімназіях тощо), в мовних школах/ на мовних курсах; у засобах масової інформації; у науковій галузі (продовжувати навчання на рівні магістратури, а по її закінченні й аспірантури з отриманням ступеню доктора філософії у філології), у літературно-видавничій сфері (перекладач, літературний редактор, аналітик, коректор тощо), у різноманітних фондах, спілках, фундаціях гуманітарного спрямування, музеях, мистецьких і культурних центрах тощо; в міжнародних організаціях та Посольствах/

Консульствах країн.

Наші контакти:

м. Дніпро, вул. В.Вернадського, 2/4

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

В12 Культурологія та музеєзнавство. Освітня програма Експертиза культурних цінностей.

 

Спецiальнiсть: В 12 «Культурологія та музеєзнавство»

Освiтня програма: «Експертиза культурних цінностей»

Рівень вищоi освiти: перший (бакалаврський)

Форма здобуття освiти: денна

Обсяг та розрахунковий строк виконання освiтньоI програми:

240 кредитiв ЕКТС, З роки 10 мiсяцiв

Вимоги до рiвня освiти осiб, якi можуть розпочати навчання за

програмою:

Для бакалаврiв:

- Повна загальна середня ocвiтa;

- Освiтнiй ступiнь «фаховий молодший бакалавр»;

- Освiтнiй ступiнь «молодший бакалавр» (освiтньо-квалiфiкацiйний рівень «(молодший спецiалiст»;

Мiнiмальний конкурсний бал для вступу: 100

Мета освітньої програми: Метою освітньо-професійної програми є формування загальних та фахових компетентностей для успішного здійснення професійної та науково-дослідної діяльності у сфері культури, забезпечення високої якості експертизи культурних цінностей. Освітньо-професійна програма передбачає здобуття особою поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь, навичок за спеціальністю В 12 «Культурологія та музеєзнавство», загальних засад методології професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності.

Переваги освітньої програми:

  1. Опанування німецької , польської,корейської, італійської як другої іноземної мови за вибором студента.
  2. Проведення виробничої практики у провідних експертних установах та закладах культури.
  3. Підтримка у працевлаштуванні на підприємствах-партнерах університету та у потенційних роботодавців.
  4. Можливість отримання міжнародного сертифіката на знання іноземної мови, подвійного диплому.
  5. Інноваційні форми і методи навчання

 

Особливостi освiтньоi програми :

  • обов’язковий семестр міжнародної мобільності;
  • включає проходження спеціальної практики;
  • заняття відбуваються на базах відповідних підприємств;
  • до проведення навчальних занять залучаються фахівці-практики тощо.

 

Основні навчальнi дисциплiни:

  • Історія культури
  • Історія мистецтва
  • Культурні цінності України
  • Пам'яткознавство
  • Основи криміналістики
  • Архівознавство
  • Основи археології
  • Антикварна справа
  • Основи судової експертизи
  • Експертна діяльність у митній справі. Основи мистецтвознавчої експертизи та вартісної оцінки культурних цінностей
  • Археологічне пам’яткознавство та експертиза об’єктів археології
  • Матеріальна культура та колекціонування
  • Судово-лінгвістична експертиза тексту
  • Основи реставрації пам’яток живопису, іконопису та графіки
  • Раритетні колекції культурних цінностей
  • Вартісна оцінка культурних цінностей
  • Технології PR-діяльності в експертній справі
  • Інноваційні технології в експертній справі

Бази практики та роботодавцi:

  • Дніпропетровський науково-дослідний інститут судових експертиз Міністерства юстиції України
  • Дніпропетровський обласний центр з охорони історико-культурних цінностей
  • Дніпровський художній музей
  • Дніпропетровський національний історичний музей ім. Д. І. Яворницького
  • Музей українського живопису (м. Дніпро)
  • Музей історії Дніпра

Можливостi для випускникiв:

Експерт з історико-культурних цінностей обіймає посади:

  • експертів-консультантів на арт-аукціонах, у антикварних центрах, культурних та мистецьких хабах, галереях, музеях;
  • кураторів історико-культурних медіа-проєктів, Project-менеджерів;
  • співробітників експертних центрів та лабораторій;
  • експертів—мистецтвознавців, мистецтвознаців-контролерів, які залучаються до роботи  в митних установах;
  • експертів у сфері мистецтвознавчої судової експертизи;
  • адміністративні посади в органах виконавчої влади у сфері культури;
  • в інститутах громадянського суспільства, які здійснюють діяльність у сфері культури і мистецтва (фонди, асоціації, творчі спілки)

 

Нашi контакти:

м. Дніпро, узвіз Крутогірний, 8, н.к. №3, каб. № 607;
тел. +380503421796; 

Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Instagram: umsf_expert

Facebook: https://www.facebook.com/share/1Qnh7p4qBC/?mibextid=wwXIfr

 

 

 

B9 Історія та археологія Освітня програма «Історія суспільних відносин»

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА

Спеціальність: В9 «ІСТОРІЯ ТА АРХЕОЛОГІЯ»

Освітня програма: «ІСТОРІЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН»

 

Рівень віщої освіти: перший (бакалаврський);

Форма здобуття освіти: денна;

Обсяг та розрахунковий строк виконання освітньої програми:

240 кредитів ЄКТС, 3 роки 10 місяців;

Вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за програмою:

  • Повна загальна середня освіта;
  • Освітній ступінь «фаховий молодший бакалавр»;
  • Освітній ступінь «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»);

 

Мінімальний конкурсний бал для вступу: 100;

Мета освітньої програми: підготовка конкурентноспроможного фахівця з історії суспільних відносин, який володіє компетентностями та здатностями, що ґрунтуються на сучасних фахових знаннях, аналітичних здібностях та набутих в процесі навчання навичках, здатного розв’язувати складні  спеціалізовані  задачі і практичні проблеми з інтерпретації історичних та суспільних процесів та явищ.

Переваги освітньої програми:

  1. Здобуття глибоких знань, фахових умінь та професійних навичок як з історії, так і з суспільно-правових відносин. 
  2. Значна частина лекційних занять забезпечена лекторами-науковцями з університетів країн ЄС.
  3. Можливість вступати до магістратури на різноманітні спеціальності, зокрема  «Правоохоронна діяльність», «Публічне управління та адміністрування», «Історія та археологія» тощо.
  4. Відсутність обов’язкового мінімального балу ЗНО, встановленого Міністерством освіти і науки для вступу на більшість інших престижних спеціальностей. 
  5. Приваблива цінова політика, що уникає постійних підвищень.
  6. Потужний професорсько-викладацький склад, залучення до навчального процесу практикуючих фахівців;
  7. Практична підготовка на базі провідних музеїв, археологічних експедицій, органів державної влади, громадських організацій, приватних юридичних та консалтингових компаній;
  8. Фахове вивчення іноземних та класичних мов;
  9. Академічна мобільність студентів, реальна можливість проходити практику в країнах ЄС;
  10. Активне залучення студентів до наукової роботи, участі у конференціях, фахових олімпіадах;
  11. Постійно діючі комунікації з провідними фахівцями в сфері історії, права, міжнародних відносин;
  12. Використання сучаснихінформаційних технології та технічних засобів, що буде необхідним при вирішення професійних завдань;
  13. Можливість після отримання диплома бакалавра продовжити освіту в магістратурі та аспірантурі Університету.

 

Стратегія навчання передбачає набуття крім компетенцій, властивих історикам, низку інших компетенцій, що дозволятимуть працювати в сферах практичної діяльності органів публічної влади та управління, а також у низці приватних структур.

Додаткові переваги:

Надання знань, умінь та практичних навичок для забезпечення здатності майбутніх фахівців брати участь у розробленні та кваліфікованому застосовувати нормативнх актів у різних сферах діяльності;

Здатність ідентифікувати ризики в митній справі у визначеній країни походження та умов поставки товарів та інших предметів контрабанди;

Створення умов для формування здатності аналізувати, оцінювати, уміння застосовувати сучасні інформаційні технології та технічні засоби під час вирішення професійних завдань. Застосування сучасних методів і засобів системного аналізу, імітаційного моделювання, збирання та оброблення інформації для аналізу варіантів і прийняття рішень при виконанні професійних завдань;

Створення умов для спілкування англійською мовою усно і письмово із професійних та наукових питань правоохоронної діяльності в ході вивчення дисциплін;

Після завершення навчання фахівці набувають знань щодо здійснення організаційно-розпорядчих функцій у системі центральних органів державної влади, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, митних  органів, а також у роботі організацій та установ публічного сектора.

Особливості освітньої програми: Особливістю та унікальністю програми є поглиблене вивчення історії державно-правових інституцій та взаємовідносин людини з правовою реальністю в історичному процесі; правова антропологія як важливий фактор цивілізаційного розвитку.

Програма: включає проходження навчальної, виробничої та переддипломної практик тривалістю 10 тижнів у спеціалізованих установах; залучення студентів до реалізації науково-дослідних проектів; до проведення навчальних занять залучаються фахівці-практики з археології, музейної справи, психології, педагогіки, права тощо.

Основні навчальні дисципліни:

  • Археологія та антропологія
  • Педагогіка та Методика викладання історії
  • Теорія держави і права
  • Історія первісного суспільства
  • Історія Стародавнього світу та Середніх Віків
  • Історія політико-правової думки
  • Історія України
  • Історія Нового та Новітнього часу
  • Методологія історичного дослідження
  • Джерелознавство та Історіографія
  • Історія доколоніальних цивілізацій Африки та Америки
  • Спеціальні сторичні дисципліни
  • Історія міжнародних відносин: антропологічний вимір
  • Порівняльне конституційне та муніципальне право
  • Історичне краєзнавство та Музеєзнавство.

Бази практики та роботодавці:

  • Інститут історії України НАН України;
  • Київський Національний університет ім. Тараса Шевченко;
  • Дніпровською міською радою;
  • Управління архівної справи Дніпровської міської ради
  • Національний історичний музей ім. Д.Яворницького;
  • Музеєм «Пам’яті єврейського народу та голокосту в Україні»;
  • Музеєм Історії Дніпра;
  • Державною митною службою України;
  • Державний архів Дніпропетровської області
  • Державний глазевий архів Українського інституту національної пам'яті
  • Дніпровський музей «Спротив Голодомору»

Перелік замовників:

  • наукові, культурні та просвітницькі установи; 
  • державні органи, відомства та установи;
  • недержавні політичні й громадські організації;
  • Державна митна служба України;
  • музеї, експозиції та галереї. 

Можливості для випускників:

Випускники можуть працювати на первинних посадах, які
визначені Національним класифікатором України: Класифікатор
професій ДК 003:2010 (зі змінами):

2443.2 – історик, експерт (політика, суспільні відносини);

2431.2 – науковий співробітник (архівна справа, музеєзнавство);

2442.1 – антрополог,

2442.2 – археограф, археолог, етнолог, палеограф;

232* – Викладач закладів фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти та вчитель закладів загальної середньої освіти

2359.2* – інші професіонали в галузі освіти та навчання;

2431 – професіонали в галузі архівної справи, зберігання музейних та бібліотечних фондів.

2433.1 – Наукові співробітники (інформаційна аналітика).

 

(Випускники мають можливість працювати на зазначених первинних посадах за умов виконання вимог статті 22 Закону України «Про повну загальну середню освіту» та статті 58 п. 5 Закону України «Про освіту».

Первинні, а згодом керівні посади в органах державної влади та самоврядування різних рівнів.

Первинні посади у комерційних та недержавних структурах: керівники проектів та програмкерівники малих підприємств без апарату управлінняменеджери (управителі) підприємств, установ, організацій та їх підрозділів;

Первинні посади у міжнародних компаніях та організаціях.

Наші контакти: 49000, м. Дніпро, узвіз Крутогірний, 8, н.к. №3, каб. № 305;
тел. +380501669764, +380675653628; 
e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
facebook:  https://www.facebook.com/groups/325527721740702?locale=uk_UA
instagram:  https://www.instagram.com/kaf_istorii_teorii_derzh_prava/

В2 Дизайн. Освітня програма Графічний дизайн.

Освітньо-професійна програма

«ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН»

 

ОСВІТНЯ КВАЛІФІКАЦІЯ:

Бакалавр дизайну

 

ФОРМА НАВЧАННЯ: денна (за державним замовленням та на  контрактній основі)

 

ТЕРМІН НАВЧАННЯ:

3 роки 10 місяців навчання на базі повної загальної середньої освіти

 

ЛІЦЕНЗІЙНИЙ ОБСЯГ: 25 осіб

МІНІМАЛЬНИЙ КОНКУРСНИЙ БАЛ ДЛЯ ВСТУПУ – 100 балів.

ЦІЛІ НАВЧАННЯ: формування фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі дизайну, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування певних теорій та методів дизайну.

НАШІ ПЕРЕВАГИ:

  • Проведення занять на базах потенційних роботодавців (дизайнерські студії, дизайнерські бюро, рекламні агенції, компанії, що працюють у сфері дизайнутощо);
  • Посилена практична підготовка, щорічна практика;
  • Використання сучасних технологій в процесі навчання та стажування;
  • Інноваційна технічна база;  «Графічний дизайн» як засіб творення сучасних візуальних комунікацій;
  • Залучення до освітнього процесу вітчизняних та іноземних стейкголдерів;
  • Підготовка випускників відповідно до потреб сучасного ринку праці у взаємодії з роботодавцями;
  • Постійне забезпечення контактів з майбутніми потенційними роботодавцями тощо.

 

ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ ТА ДІЯЛЬНОСТІ: об’єкти та процеси дизайну в промисловій, побутовій, суспільній, соціокультурній сферах життєдіяльності людини.

ВИПУСКНИКИ можуть здатні виконувати професійну роботу дизайнера в дизайнерських бюро, рекламних агенціях, засобах масової інформації, компаніях, підприємствах, що працюють в галузі графічного дизайну, поліграфічної діяльності, інформації та телекомунікацій, у сферах мистецтва, технічної діяльності, розваг та відпочинку. Бакалавр дизайну займати такі первинні посади: дизайнер-виконавець графічних робіт, дизайнер-виконавець, фотохудожник, дизайнер-виконавець мультимедійних об'єктів, дизайнер-виконавець пакування, художник-шрифтовик телебачення тощо.

АКАДЕМІЧНІ ПРАВА ВИПУСКНИКІВ: можливість навчання за програмою другого (магістерського) рівня вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДИСЦИПЛІНИ

БЛОК ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК

Історія української державності та культури

Філософія

Політологія та соціологія

 

БЛОК МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ

Ділова українська мова

Іноземна мова

Іноземна мова спеціальності

 

ФАХОВИЙ БЛОК

Основи рисунку, живопису та пластичної анатомії

Основи композиції та кольорознавства (за видами дизайну)

Історія мистецтва, моди та дизайну

Безпека життєдіяльності та цивільний захист

Образотворче мистецтво та художня творчість

Художня і матеріальна культура (за видами дизайну)

Перспектива та тіні

Дизайн-графіка (за видами дизайну)

Менеджмент у сфері послуг

Сучасні інформаційні технології

Web дизайн

Комп’ютерна графіка

Основи зовнішньоекономічної діяльності та митної справи

Професійні комунікації

Комплексне дизайн-проектування (за видами дизайну)

Передпроектний та проектний аналіз (за видами дизайну)

Економіка

Економіка підпрємства

Дизайн менеджмент

 

БЛОК ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ

Навчальна практика

Виробнича практика

Переддипломна практика

 

Поряд із вивченням обов’язкових дисциплін, здобувачі вищої освіти самостійно обирають за весь період навчання вибіркові дисципліни обсягом не менше 60 кредитів з широкого переліку (бази), формуючи при цьому власну індивідуальну освітню траєкторію.


УМОВИ ВСТУПУ:
 

  • Сертифікат НМТ
  • Мотиваційний лист
  • Творчий конкурс
  • Допускається використання НМТ 2022-2025 без можливості комбінації результатів

 

ТВОРЧИЙ КОНКУРС

Умови проведення творчого конкурсу

  • Творчий конкурс проводиться в аудиторіях.
  • Під час складання творчого конкурсу вступник має мати необхідні матеріали ( папір, олівець, тощо)
    для виконання.Творчий конкурс кожен абітурієнт складає індивідуально.
  • Час на виконання творчого конкурсу - 180 хвилин.
  • Оголошення результатів творчого конкурсу відбуватиметься в день проведення творчого конкурсу.

Характеристика та опис випробувань творчого конкурсу

  • Виконання рисунку запропонованої композиції групи предметів на папері.
    Формат А3.
  • Портфоліо абітурієнта - не менше 6 робіт формату А4 по 2 роботи кожної
    категорії будь-якою технікою: академічний рисунок, декоративний живопис,
    композиція ( плакати, скетчі, шрифтові та дизайнерські розробки )

Приклади робіт з творчого конкурсу

 

 

НАШІ КОНТАКТИ:

Факультет інноваційних технологій

м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 2/4,  навчальний корпус №1, каб. № 148, 149

т-н: +38(050)0210405, +38(096)8875308

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі УМСФ:
 
Музей УМСФ:
Instagram: customs_museum
 
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток