052 Політологія

Підготовка здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
зі спеціальності 052 «ПОЛІТОЛОГІЯ»

Термін навчання – 4 роки денної форми навчання.

Цілі навчання: формування професійних компетентностей у сфері політології, що реалізують завдання суспільно-політичного розвитку держави і становлення особистості – лідера.

Стратегія навчання:  

    надання знань, умінь та навичок прикладного характеру для підготовки фахівців до виконання професійних обов’язків, розв’язання складних спеціалізованих задач та практичних проблем на основі формування дослідницького світогляду та цінностей, принципів професійної етики;

    застосування різноманітних методів навчання, у тому числі інтерактивних форм (тренінгів, командної роботи, сучасних технічних засобів та методів навчання) сприяють максимальній підготовці до політичної діяльності;

    поглиблене вивчення іноземної мови з використанням провідних закордонних методик, надання можливості спілкування з носіями мови - закордонними фахівцями, що регулярно відвідують Університет;

    надання можливостей для здобуття належних навичок політико-правової культури та ділового спілкування і комунікацій, риторики і підготовки публічного виступу, ведення переговорів, розв'язання конфліктів, ділового етикету;

    забезпечення контактів з майбутніми потенційними роботодавцями – представницькими органами місцевого самоврядування всіх рівнів, представниками політичних партій та їх осередків, громадських організацій та громадських діячів регіонального рівня, неурядових експертно-аналітичних організацій та громадських об’єднань;

    мотивування і створення можливостей для здобуття навичок написання індивідуальних проектів для участі у конкурсах національних і іноземних інвесторів з метою забезпечення стажування за кордоном або залучення коштів для підприємницької діяльності;

    надання можливості після отримання диплома бакалавра продовжити освіту в магістратурі і аспірантурі Університету за суміжними спеціальностями.

Після завершення навчання фахівці набувають знань щодо реалізації завдань з суспільно-політичного розвитку держави, зокрема розвитку інститутів громадянського суспільства та політичної системи, як національного, так і регіонального, місцевого рівнів, а також у роботі організацій та установ публічного сектора.

Випускник може займати посади: спеціалістів міністерств, інших центральних органів державної виконавчої влади, структурних підрозділів державних органів у сфері внутрішньої політики; головних спеціалістів державних органів і прирівняні до них посади; провідних спеціалістів державних органів, посади патронатної служби; керівників та співробітників різного рівня управління громадських організацій, бюджетних установ, фондів; наукових співробітників (інформаційний аналітик, радників, зовнішніх експертів), а також громадсько-політичних експертів і науково-педагогічних співробітників.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДИСЦИПЛІНИ

(загальної та професійної підготовки) освітньої програми «Бакалавр»

  1. Історія суспільно-політичної думки.
  2. Ділова українська мова (за професійним спрямуванням).
  3. Філософія та професійна етика.
  4. Основи ділової комунікації, політичних комунікацій і PR-менеджменту.
  5. Методологія політологічних досліджень.
  6. Виборчі системи та політичні технології.
  7. Політичні ідеології і політичні партії.
  8. Основи євроінтеграції, міжнародні організації та інститути.
  9. Конституційне право.
  10. Політична психологія.
  11. Політичне лідерство та політичні еліти.
  12. Теорія держави та права.
  13. Загальна теорія політики (теорія політичних систем, геополітика, регіоналістика, етнополітологія, кратологія).
  14. Іноземна мова (за професійним спрямуванням).
  15. Соціологія та демографія.
  16. Політичне консультування, аналітика та прогнозування.
  17. Ризик-менеджмент в політичних процесах.
  18. Теорія міжнародних відносин та глобалістика.
  19. Конфліктологія.
  20. Демократія та громадянське суспільство.
  21. Електронна демократія.
  22. Ораторське мистецтво.
  23. Політичні проекти та політичні мережі.
  24. Сучасна політична система України.
  25. Основи економіки.

C1 Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями) Освітня програма «Економіка»

Спецiальнiсть: С1 Економіка та міжнародні економічні відносини

 

 

Освiтня програма: Економіка

Pівень вищої освiти: перший (бакалаврський)

Форма здобуття освiти: денна

Обсяг та розрахунковий строк виконання освiтньої програми: 240 кредитiв ЄКТС,  3 роки 10 мiсяцiв

Вимоги до рiвня освiти осiб, якi можуть розпочати навчання за програмою:

- Повна загальна  середня oсвіта;

- Освiтнiй ступiнь «фаховий молодший бакалавр»;

- Освiтнiй ступiнь «молодший бакалавр» (освiтньо-квалiфiкацiйний рівень «молодший спецiалiст»).

Мiнiмальний конкурсний бал для вступу: 100

Мета ocвітньої програми: підготовка конкурентоспроможних творчих і енергійних випускників, здатних ефективно аналізувати, прогнозувати, управляти бізнес-процесами та людськими ресурсами в організаціях.

Переваги ocвітньої програми:

  • Суттєвий акцент робиться на підвищенні рівня практичної підготовки здобувачів вищої освіти ОП «Економіка», включаючи можливість проходження стажувань у країнах з розвиненими економіками та освітніми системами, що сприяє засвоєнню передових управлінських і професійних практик. Розширенню міжнародного досвіду також сприяє активна участь університету в програмах академічної мобільності, що відкриває студентам доступ до навчання в закордонних вищих навчальних закладах.
  • Освітній процес на ОП «Економіка» вирізняється інтеграцією теоретичної підготовки з практичним досвідом, що реалізується, зокрема, через проведення навчальних занять безпосередньо на базах партнерських організацій – серед яких державні установи, провідні українські компанії та міжнародні структури. Такий підхід сприяє формуванню прикладних професійних навичок студентів відповідно до реальних потреб ринку праці.
  • В навчальному процесі ОП «Економіка» активно застосовуються інноваційні форми організації навчання, включаючи кейс-методи, проєктну діяльність, ділові ігри, симуляції та інші інтерактивні технології, що стимулюють розвиток критичного мислення, комунікативних і лідерських якостей.
  • Важливою складовою освітнього середовища є систематичне залучення до навчального процесу представників вітчизняного та зарубіжного експертного середовища – стейкголдерів, що забезпечує інтеграцію української вищої освіти у глобальний освітній простір і сприяє формуванню міжкультурних та міждисциплінарних компетентностей ОП «Економіка».
  • Студенти ОП «Економіка» мають змогу долучатися до роботи спеціалізованих культурно-освітніх і міжнародних центрів, що функціонують на базі університету (зокрема, Українсько-Бразильського, Українсько-Польського, Українсько-Індійського, Українсько-Турецького та інших), що розширює їхній світогляд, міжкультурні зв’язки та професійні горизонти.
  • Разом з тим, студентське життя здобувачів ОП «Економіка» є динамічним і багатовимірним: молодь активно долучається до волонтерської діяльності, бере участь у спортивних заходах, творчих проєктах та організованому дозвіллі, що сприяє формуванню соціальної відповідальності та згуртованості.
  • Не менш важливою є постійна підтримка зв’язку студентів ОП «Економіка» із потенційними роботодавцями: університет сприяє професійній орієнтації, проходженню практики, участі в кар’єрних заходах і ярмарках вакансій, створюючи умови для успішного працевлаштування випускників.

 

Особливостi освiтньої програми:

  • Освітній процес ОП «Економіка» орієнтується на профорієнтаційний підхід, що передбачає поглиблене опанування студентами сучасних прикладних аспектів економічної науки. Така модель дозволяє сформувати ґрунтовне розуміння актуальних економічних процесів і явищ на мікро-, мезо- та макрорівнях, забезпечуючи професійну спрямованість здобутих знань.
  • У контексті професійної підготовки здобувачів освіти ОП «Економіка» активно реалізується співпраця з провідними фахівцями у сфері економіки, що забезпечує пряму інтеграцію студентів у сучасний економічний дискурс і створює умови для отримання практико-орієнтованих знань. Така взаємодія дозволяє студентам набути актуальних компетенцій шляхом безпосереднього ознайомлення з діяльністю експертного середовища.
  • Для підвищення ефективності засвоєння матеріалу та розвитку практичних навичок у навчальному процесі широко застосовуються тренінгові формати, які орієнтовані на формування гнучких, комунікативних, аналітичних та управлінських умінь. Цей підхід доповнюється проведенням цілого спектра як онлайн, так і офлайн заходів за участю провідних економістів, підприємців та експертів, які присвячені обговоренню найактуальніших тем і викликів сучасної економіки.
  • Особлива увага приділяється практичній підготовці здобувачів освіти: проходження практики є обов’язковим елементом освітнього процесу ОП «Економіка», починаючи з другого курсу навчання. Це дозволяє студентам не лише адаптувати теоретичні знання до реального економічного середовища, але й формувати професійний досвід з перших етапів освітнього шляху.
  • З метою розвитку наукового потенціалу студентів ОП «Економіка» передбачено систематичне залучення їх до написання курсових, науково-дослідних та аналітичних робіт з перших курсів навчання. Студенти беруть активну участь у науково-комунікативних заходах, таких як конференції, круглі столи, дебати та форуми, що сприяє розвитку дослідницьких навичок і навичок публічної комунікації.
  • Випускова кафедра ОП «Економіка» відіграє важливу роль у підтримці ініціатив студентів: надається консультативна та методична допомога у підготовці грантових заявок, реалізації міждисциплінарних проєктів, участі у фахових конкурсах, олімпіадах та хакатонах економічного спрямування. Такий супровід сприяє формуванню проєктного мислення та підвищенню конкурентоспроможності майбутніх фахівців на національному й міжнародному ринку праці.

Oсновні навчальнi дисциплiни:

  • Економічна теорія
  • Регіональна економіка
  • Демографія
  • Мікроекономіка
  • Тренінг-курс "Бізнес-економіка"
  • Ринок праці та зайнятість населення
  • Соціально-економічна статистика
  • Макроекономіка
  • Економіка суб'єктів господарювання
  • Міжнародна економіка
  • Економічні ризики
  • Економічна безпека держави
  • Аналіз і систематизація даних з економіки
  • Проєктний аналіз
  • Оцінка ефективності прийняття рішень в економіці

Бази практики та роботодавцi:

  • Головне управління праці та соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації;
  • Східний офіс Держаудитслужби;
  • Головне управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області;
  • Дніпровський міський центр зайнятості;
  • Лівобережне об’єднане управління пенсійного фонду України, м. Дніпро;
  • ПрАТ «Дніпропетровський меблевий комбінат»;
  • ПрАТ «Дніпрометиз»;
  • ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет»;
  • ПАТ «Інтерпайп»;
  • АТ КБ «Приватбанк»;
  • АТ «Державний ощадний банк України»;
  • ТОВ «Балівський завод залізобетонних конструкцій»;
  • ТОВ «Спаський питомник»;
  • ТОВ Агрофірма «Авангард»;
  • ТОВ Агрофірма «Нібас» та інші.

Можливостi для випускникiв:

  • Випускники ОП «Економіка» можуть здійснювати професійну діяльність у сфері аналізу, прогнозування, управління та контроля різноманітних бізнес-процесів/ресурсів в організаціях та установах різних форм власності;
  • Обіймати посади: економіст; економіст з планування; економіст з праці; економіст з фінансової роботи; економіст-демограф; економіст-статистик; експерт з регулювання соціально-трудових відносин; експерт із соціальної відповідальності; менеджер (управитель) з адміністративної діяльності; менеджер (управитель) з персоналу; менеджер (управитель) з підбору, забезпечення та використання персоналу; менеджер (управитель) у соціальній сфері; менеджер (управитель) із соціальної та корпоративної відповідальності; менеджер (управитель) із зв’язків з громадськістю; інженер з підготовки кадрів; інженер з профадаптації; фахівець з аналізу ринку праці; фахівець з питань занятості (хедхантер); фахівець з розвитку персоналу.
  • Можливість продовження навчання за програмою другого (магістерського) рівня вищої освіти;
  • Можливість набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти, підвищення кваліфікації.

 

Нашi контакти:

Кафедра економіки та економічної безпеки

м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 2/4, навчальний корпус №2, каб. № 20,

Гарант освітньої програми «Економіка» (рівень бакалавр) зав. каф. економіки та економічної безпеки, канд. екон. наук, доцент Бикова Адель Леонідівна, +38(097)5080765;

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сторінки в соціальних мережах:

Instagram  https://www.instagram.com/econom_umsf.dp?igsh=ZG1uemYzYWNpMHdn

 

B11 Філологія (за спеціалізаціями) Освітня програма «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська»

Спеціальність: В 11 Філологія

Спеціалізація: В11.041 германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська

Освітня програма: «ГЕРМАНСЬКІ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (ПЕРЕКЛАД ВКЛЮЧНО), ПЕРША – АНГЛІЙСЬКА»

 

Рівень вищої освіти: перший бакалаврський

Форма здобуття освіти: денна

Обсяг та розрахунковий строк виконання освітньої програми:

240 кредитів ЄКТС, 3 роки 10 місяців

Вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за програмою:

  • Повна загальна середня освіта;
  • Освітній ступінь «фаховий молодший бакалавр»;
  • Освітній ступінь «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»).

Мінімальний конкурсний бал для вступу: 100

Мета освітньої програми: підготовка фахівців із компетентностями, необхідними для діяльності, пов’язаної з аналізом, творенням, перетворенням, зокрема й перекладом, оцінюванням письмових та усних текстів різних жанрів і стилів (як із прикладною, так і з критично-аналітичною, науково-дослідною метою), у тому числі зі знаннями з організації успішної ділової і крос-культурної комунікації різними мовами, зокрема й в умовах транскордонного співробітництва.

Переваги освітньої програми:

Переваги спеціальності Філологія: 

  • вивчення двох європейських (англійська, німецька) і однієї східної мови (корейська) - все в дипломі; 
  • участь в англо- та корейськомовних програмах обмінів студентами; 
  • пропонуємо місця роботи та практик вже з третього курсу; 
  • практична спрямованість навчання на роботу у сфері зовнішньоекономічної діяльності; 
  • освітня програма, що відповідає запитам ринку праці; 
  • активна співпраця з Посольствами та роботодавцями; 
  • участь у міжнародній волонтерській діяльності; 
  • співпраця за міжнародними програмами та проектами; 
  • розвиток soft skills з кращими міжнародними експертами та тренерами.

Особливості освітньої програми: спрямована на створення індивідуальної траєкторії навчання студенів, розвиток їх самоосвіти; включає проходження практики, яка спрямована на оволодіння загальнонауковими та спеціальними філологічними методами аналізу лінгвістичних одиниць, методами і методиками дослідження мови і літератури, інформаційно-комунікаційними технологіями; до проведення навчальних занять залучаються фахівці-практики тощо.

Основні навчальні дисципліни:

  • Теоретичні аспекти сучасних германських мов (стилістика, лексикологія, історія мови, теоретична фонетика, теоретична граматика);
  • Історія зарубіжної літератури;
  • Вступ до мовознавства;
  • Практичний курс першої іноземної мови (англ.);
  • Практичний курс другої іноземної мови (німецька);
  • Практичний курс третьої іноземної мови (корейська);
  • Теорія та практика перекладу іноземних мов: англійська, німецька, корейська;
  • Методика викладання іноземної мови;
  • Латинська мова;
  • Педагогіка.

Бази практик та роботодавці:

  • Ліцей 134 м.Дніпро
  • Центр розвитку «Діалог»
  • Лінгвістична компанія “Intext”
  • Корейська школа 1 м.Дніпро
  • КЗ «Харківська спеціалізована школа №181 «Дьонсурі» м.Харків
  • ТОВ «Адекта Прайм» м.Дніпро

Можливості для випускників:

Випускники можуть працювати на первинних посадах, які визначені Національним класифікатором України: Класифікатор професій ДК 003:2010 (зі змінами):

2444.2 – Філологи, лінгвісти, перекладачі та усні перекладачі (зокрема, гід-перекладач 20604, перекладач технічної літератури 24325, редактор-перекладач

24559);

23 – Викладачі та вчителі (викладач закладу професійної (професійно-технічної) освіти 2321, викладач закладу фахової передвищої освіти 2322, вчитель закладу загальної середньої освіти 2320, вчитель спеціалізованого закладу загальної середньої освіти 2320).

Місця працевлаштування:

у різних галузях господарства, де потрібні послуги зі створення, аналізу, перекладу, оцінювання текстів, зокрема на фірмах/підприємствах/інших організаціях, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю або є філіями/представництвами тощо іноземних підприємств/фірм; в освітній галузі: на викладацьких посадах у закладах середньої освіти (школах, ліцеях, гімназіях тощо), в мовних школах/ на мовних курсах; у засобах масової інформації; у науковій галузі (продовжувати навчання на рівні магістратури, а по її закінченні й аспірантури з отриманням ступеню доктора філософії у філології), у літературно-видавничій сфері (перекладач, літературний редактор, аналітик, коректор тощо), у різноманітних фондах, спілках, фундаціях гуманітарного спрямування, музеях, мистецьких і культурних центрах тощо; в міжнародних організаціях та Посольствах/

Консульствах країн.

Наші контакти:

м. Дніпро, вул. В.Вернадського, 2/4

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

В12 Культурологія та музеєзнавство. Освітня програма Експертиза культурних цінностей.

 

Спецiальнiсть: В 12 «Культурологія та музеєзнавство»

Освiтня програма: «Експертиза культурних цінностей»

Рівень вищоi освiти: перший (бакалаврський)

Форма здобуття освiти: денна

Обсяг та розрахунковий строк виконання освiтньоI програми:

240 кредитiв ЕКТС, З роки 10 мiсяцiв

Вимоги до рiвня освiти осiб, якi можуть розпочати навчання за

програмою:

Для бакалаврiв:

- Повна загальна середня ocвiтa;

- Освiтнiй ступiнь «фаховий молодший бакалавр»;

- Освiтнiй ступiнь «молодший бакалавр» (освiтньо-квалiфiкацiйний рівень «(молодший спецiалiст»;

Мiнiмальний конкурсний бал для вступу: 100

Мета освітньої програми: Метою освітньо-професійної програми є формування загальних та фахових компетентностей для успішного здійснення професійної та науково-дослідної діяльності у сфері культури, забезпечення високої якості експертизи культурних цінностей. Освітньо-професійна програма передбачає здобуття особою поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь, навичок за спеціальністю В 12 «Культурологія та музеєзнавство», загальних засад методології професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності.

Переваги освітньої програми:

  1. Опанування німецької , польської,корейської, італійської як другої іноземної мови за вибором студента.
  2. Проведення виробничої практики у провідних експертних установах та закладах культури.
  3. Підтримка у працевлаштуванні на підприємствах-партнерах університету та у потенційних роботодавців.
  4. Можливість отримання міжнародного сертифіката на знання іноземної мови, подвійного диплому.
  5. Інноваційні форми і методи навчання

 

Особливостi освiтньоi програми :

  • обов’язковий семестр міжнародної мобільності;
  • включає проходження спеціальної практики;
  • заняття відбуваються на базах відповідних підприємств;
  • до проведення навчальних занять залучаються фахівці-практики тощо.

 

Основні навчальнi дисциплiни:

  • Історія культури
  • Історія мистецтва
  • Культурні цінності України
  • Пам'яткознавство
  • Основи криміналістики
  • Архівознавство
  • Основи археології
  • Антикварна справа
  • Основи судової експертизи
  • Експертна діяльність у митній справі. Основи мистецтвознавчої експертизи та вартісної оцінки культурних цінностей
  • Археологічне пам’яткознавство та експертиза об’єктів археології
  • Матеріальна культура та колекціонування
  • Судово-лінгвістична експертиза тексту
  • Основи реставрації пам’яток живопису, іконопису та графіки
  • Раритетні колекції культурних цінностей
  • Вартісна оцінка культурних цінностей
  • Технології PR-діяльності в експертній справі
  • Інноваційні технології в експертній справі

Бази практики та роботодавцi:

  • Дніпропетровський науково-дослідний інститут судових експертиз Міністерства юстиції України
  • Дніпропетровський обласний центр з охорони історико-культурних цінностей
  • Дніпровський художній музей
  • Дніпропетровський національний історичний музей ім. Д. І. Яворницького
  • Музей українського живопису (м. Дніпро)
  • Музей історії Дніпра

Можливостi для випускникiв:

Експерт з історико-культурних цінностей обіймає посади:

  • експертів-консультантів на арт-аукціонах, у антикварних центрах, культурних та мистецьких хабах, галереях, музеях;
  • кураторів історико-культурних медіа-проєктів, Project-менеджерів;
  • співробітників експертних центрів та лабораторій;
  • експертів—мистецтвознавців, мистецтвознаців-контролерів, які залучаються до роботи  в митних установах;
  • експертів у сфері мистецтвознавчої судової експертизи;
  • адміністративні посади в органах виконавчої влади у сфері культури;
  • в інститутах громадянського суспільства, які здійснюють діяльність у сфері культури і мистецтва (фонди, асоціації, творчі спілки)

 

Нашi контакти:

м. Дніпро, узвіз Крутогірний, 8, н.к. №3, каб. № 607;
тел. +380503421796; 

Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Instagram: umsf_expert

Facebook: https://www.facebook.com/share/1Qnh7p4qBC/?mibextid=wwXIfr

 

 

 

B9 Історія та археологія Освітня програма «Історія суспільних відносин»

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА

Спеціальність: В9 «ІСТОРІЯ ТА АРХЕОЛОГІЯ»

Освітня програма: «ІСТОРІЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН»

 

Рівень віщої освіти: перший (бакалаврський);

Форма здобуття освіти: денна;

Обсяг та розрахунковий строк виконання освітньої програми:

240 кредитів ЄКТС, 3 роки 10 місяців;

Вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за програмою:

  • Повна загальна середня освіта;
  • Освітній ступінь «фаховий молодший бакалавр»;
  • Освітній ступінь «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»);

 

Мінімальний конкурсний бал для вступу: 100;

Мета освітньої програми: підготовка конкурентноспроможного фахівця з історії суспільних відносин, який володіє компетентностями та здатностями, що ґрунтуються на сучасних фахових знаннях, аналітичних здібностях та набутих в процесі навчання навичках, здатного розв’язувати складні  спеціалізовані  задачі і практичні проблеми з інтерпретації історичних та суспільних процесів та явищ.

Переваги освітньої програми:

  1. Здобуття глибоких знань, фахових умінь та професійних навичок як з історії, так і з суспільно-правових відносин. 
  2. Значна частина лекційних занять забезпечена лекторами-науковцями з університетів країн ЄС.
  3. Можливість вступати до магістратури на різноманітні спеціальності, зокрема  «Правоохоронна діяльність», «Публічне управління та адміністрування», «Історія та археологія» тощо.
  4. Відсутність обов’язкового мінімального балу ЗНО, встановленого Міністерством освіти і науки для вступу на більшість інших престижних спеціальностей. 
  5. Приваблива цінова політика, що уникає постійних підвищень.
  6. Потужний професорсько-викладацький склад, залучення до навчального процесу практикуючих фахівців;
  7. Практична підготовка на базі провідних музеїв, археологічних експедицій, органів державної влади, громадських організацій, приватних юридичних та консалтингових компаній;
  8. Фахове вивчення іноземних та класичних мов;
  9. Академічна мобільність студентів, реальна можливість проходити практику в країнах ЄС;
  10. Активне залучення студентів до наукової роботи, участі у конференціях, фахових олімпіадах;
  11. Постійно діючі комунікації з провідними фахівцями в сфері історії, права, міжнародних відносин;
  12. Використання сучаснихінформаційних технології та технічних засобів, що буде необхідним при вирішення професійних завдань;
  13. Можливість після отримання диплома бакалавра продовжити освіту в магістратурі та аспірантурі Університету.

 

Стратегія навчання передбачає набуття крім компетенцій, властивих історикам, низку інших компетенцій, що дозволятимуть працювати в сферах практичної діяльності органів публічної влади та управління, а також у низці приватних структур.

Додаткові переваги:

Надання знань, умінь та практичних навичок для забезпечення здатності майбутніх фахівців брати участь у розробленні та кваліфікованому застосовувати нормативнх актів у різних сферах діяльності;

Здатність ідентифікувати ризики в митній справі у визначеній країни походження та умов поставки товарів та інших предметів контрабанди;

Створення умов для формування здатності аналізувати, оцінювати, уміння застосовувати сучасні інформаційні технології та технічні засоби під час вирішення професійних завдань. Застосування сучасних методів і засобів системного аналізу, імітаційного моделювання, збирання та оброблення інформації для аналізу варіантів і прийняття рішень при виконанні професійних завдань;

Створення умов для спілкування англійською мовою усно і письмово із професійних та наукових питань правоохоронної діяльності в ході вивчення дисциплін;

Після завершення навчання фахівці набувають знань щодо здійснення організаційно-розпорядчих функцій у системі центральних органів державної влади, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, митних  органів, а також у роботі організацій та установ публічного сектора.

Особливості освітньої програми: Особливістю та унікальністю програми є поглиблене вивчення історії державно-правових інституцій та взаємовідносин людини з правовою реальністю в історичному процесі; правова антропологія як важливий фактор цивілізаційного розвитку.

Програма: включає проходження навчальної, виробничої та переддипломної практик тривалістю 10 тижнів у спеціалізованих установах; залучення студентів до реалізації науково-дослідних проектів; до проведення навчальних занять залучаються фахівці-практики з археології, музейної справи, психології, педагогіки, права тощо.

Основні навчальні дисципліни:

  • Археологія та антропологія
  • Педагогіка та Методика викладання історії
  • Теорія держави і права
  • Історія первісного суспільства
  • Історія Стародавнього світу та Середніх Віків
  • Історія політико-правової думки
  • Історія України
  • Історія Нового та Новітнього часу
  • Методологія історичного дослідження
  • Джерелознавство та Історіографія
  • Історія доколоніальних цивілізацій Африки та Америки
  • Спеціальні сторичні дисципліни
  • Історія міжнародних відносин: антропологічний вимір
  • Порівняльне конституційне та муніципальне право
  • Історичне краєзнавство та Музеєзнавство.

Бази практики та роботодавці:

  • Інститут історії України НАН України;
  • Київський Національний університет ім. Тараса Шевченко;
  • Дніпровською міською радою;
  • Управління архівної справи Дніпровської міської ради
  • Національний історичний музей ім. Д.Яворницького;
  • Музеєм «Пам’яті єврейського народу та голокосту в Україні»;
  • Музеєм Історії Дніпра;
  • Державною митною службою України;
  • Державний архів Дніпропетровської області
  • Державний глазевий архів Українського інституту національної пам'яті
  • Дніпровський музей «Спротив Голодомору»

Перелік замовників:

  • наукові, культурні та просвітницькі установи; 
  • державні органи, відомства та установи;
  • недержавні політичні й громадські організації;
  • Державна митна служба України;
  • музеї, експозиції та галереї. 

Можливості для випускників:

Випускники можуть працювати на первинних посадах, які
визначені Національним класифікатором України: Класифікатор
професій ДК 003:2010 (зі змінами):

2443.2 – історик, експерт (політика, суспільні відносини);

2431.2 – науковий співробітник (архівна справа, музеєзнавство);

2442.1 – антрополог,

2442.2 – археограф, археолог, етнолог, палеограф;

232* – Викладач закладів фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти та вчитель закладів загальної середньої освіти

2359.2* – інші професіонали в галузі освіти та навчання;

2431 – професіонали в галузі архівної справи, зберігання музейних та бібліотечних фондів.

2433.1 – Наукові співробітники (інформаційна аналітика).

 

(Випускники мають можливість працювати на зазначених первинних посадах за умов виконання вимог статті 22 Закону України «Про повну загальну середню освіту» та статті 58 п. 5 Закону України «Про освіту».

Первинні, а згодом керівні посади в органах державної влади та самоврядування різних рівнів.

Первинні посади у комерційних та недержавних структурах: керівники проектів та програмкерівники малих підприємств без апарату управлінняменеджери (управителі) підприємств, установ, організацій та їх підрозділів;

Первинні посади у міжнародних компаніях та організаціях.

Наші контакти: 49000, м. Дніпро, узвіз Крутогірний, 8, н.к. №3, каб. № 305;
тел. +380501669764, +380675653628; 
e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
facebook:  https://www.facebook.com/groups/325527721740702?locale=uk_UA
instagram:  https://www.instagram.com/kaf_istorii_teorii_derzh_prava/

В2 Дизайн. Освітня програма Графічний дизайн.

Спеціальність: В2 «Дизайн»

Спеціалізація: В2.01 «Графічний дизайн»

Освітня програма: «Графічний дизайн» 

 

Рівень вищоi освiти: перший (бакалаврський)

Форма здобуття освiти: денна

Обсяг та розрахунковий строк виконання освітньої програми:

240 кредитів ЄКТС, 3 роки 10 місяців

Вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за програмою:

  • повна загальна середня освіта
  • освітній ступінь «фаховий молодший бакалавр»
  • освітній ступінь «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»).

Мінімальний конкурсний бал для вступу: 100 і творчий конкурс

Мета освітньої програми: формування загальних та фахових компетентностей для успішного здійснення професійної та науково-дослідної діяльності у сфері дизайну, підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у відповідній галузі. Освітньо-професійна програма передбачає здобуття поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь, навичок за спеціальністю B2 «Дизайн», загальних засад методології професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності.

Переваги освітньої програми:

  • проведення занять на базах потенційних роботодавців (дизайнерських студій, дизайнерських бюро, рекламних агенцій, компаній, що працюють у сфері дизайнутощо)
  • посилена практична підготовка, щорічна практика
  • використання сучасних технологій у процесі навчання та стажування
  • іонноваційна технічна база
  • залучення до освітнього процесу вітчизняних та іноземних стейкголдерів
  • підготовка випускників відповідно до потреб сучасного ринку праці у взаємодії з роботодавцями
  • постійне забезпечення контактів з майбутніми потенційними роботодавцями тощо.

Основні навчальні дисципліни:

  • основи рисунку, живопису та пластичної анатомії
  • основи композиції та кольорознавства (за видами дизайну)
  • історія мистецтва, моди та дизайну
  • образотворче мистецтво та художня творчість
  • художня і матеріальна культура (за видами дизайну)
  • перспектива та тіні
  • дизайн-графіка (за видами дизайну)
  • менеджмент у сфері послуг
  • сучасні інформаційні технології
  • web дизайн
  • комп’ютерна графіка
  • rомплексне дизайн-проектування (за видами дизайну)
  • передпроєктний та проєктний аналіз (за видами дизайну)

Бази практики та роботодавці:

  • Дніпровський художній музей
  • Музей українського живопису (м. Дніпро)
  • Вебстудія «Зіна дизайн» (м. Дніпро)
  • Художня студія Art SHUM (м. Дніпро)
  • MARKETWIN (м. Дніпро)
  • ТОВ Україна-Принт (м. Дніпро)

Перелік замовників:

  • музеї, експозиції та галереї
  • антикварні салони
  • культурні хаби міста 
  • наукові, культурні та просвітницькі установи 
  • державні органи, відомства та установи
  • органи виконавчої влади у сфері культури
  • інститути громадянського суспільства, які займаються діяльністю у сфері культури і мистецтва (фонди, асоціації, творчі спілки).

 

Можливості для випускників:

Бакалавр спеціальності В2 «Дизайн» може обіймати такі посади, визначені Національним класифікатором України: «Класифікатор професій» ДК 003: 2010:

3471 Дизайнер-виконавець графічних робіт            

3471 Дизайнер-виконавець мультимедійних об'єктів

3471 Дизайнер-виконавець пакування  

3121  Фахівець з комп'ютерної графіки (дизайну)

 

Умови проведення творчого конкурсу:

  • творчий конкурс проводиться в УМСФ (офлайн) і триває 180 хвилин;
  • під час складання творчого конкурсу вступник повинен мати необхідні матеріали (папір, олівець, тощо) для виконання завдання;
  • творчий конкурс кожен абітурієнт складає індивідуально;
  • результати творчого конкурсу оголошуються в день проведення конкурсу.

Характеристика та опис випробувань творчого конкурсу:

  • виконання рисунку запропонованої композиції групи предметів на папері формату А3;
  • портфоліо абітурієнта (подається на творчий конкурс) - не менше 6 робіт формату А4 по 2 роботи кожної категорії будь-якою технікою: академічний рисунок, декоративний живопис, композиція (плакати, скетчі, шрифтові та дизайнерські розробки).

Приклади робіт з творчого конкурсу

 

Наші контакти: 49000, м. Дніпро, узвіз Крутогірний, 8, н.к. №3, каб. № 305;
тел. +380501669764, +380675653628; 
e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
facebook:  https://www.facebook.com/groups/325527721740702?locale=uk_UA
instagram:  https://www.instagram.com/kaf_istorii_teorii_derzh_prava/

 

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі УМСФ:
 
Музей УМСФ:
Instagram: customs_museum
 
Приймальна комісія:
(066) 682-59-14 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток