D5 Маркетинг Освітня програма «Маркетинг»

 

Спеціальність D5 «МАРКЕТИНГ»

Освітня програма

МАРКЕТИНГ

КВАЛІФІКАЦІЯ:

бакалавр з маркетингу (фахівець у галузі знань 07 «Управління та адміністрування»).

По завершенню навчання присвоюється кваліфікація «Бакалавр з маркетингу» і видається диплом встановленого зразка.

 

ФОРМА НАВЧАННЯ: денна (за державним замовленням та на контрактній основі)

 

ТЕРМІН НАВЧАННЯ:

3 роки 10 місяців навчання на базі повної загальної середньої освіти

(240 кредитів або 7200 годин)

 

ЛІЦЕНЗІЙНИЙ ОБСЯГ: 60 осіб

 

ПЕРЕЛІК КОНКУРСНИХ  ПРЕДМЕТІВ

  1. Українська мова та література
  2. Математика
  3. Історія України/Іноземна мова Біологія/Географія/Хімія/Фізика.

 

Мінімальний бал для вступу – 100 балів.

 

ЦІЛІ ОП МАРКЕТИНГ – підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та фаховими компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності, які вміють обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію маркетингу, володіють навичками креативного мислення, застосовують інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта з урахуванням змін маркетингового середовища, здатні успішно вирішувати спеціалізовані задачі та прикладні проблеми.

НАШІ ПЕРЕВАГИ:

Високий рівень фахової підготовки:

Ø     найсучасніші теоретичні знання

Ø     прикладний характер викладання

Ø     застосування сучасних інтерактивних методик навчання

Ø     майстер-класи від провідних фахівців маркетингу

 

Якісний сервіс:

Ø    висококваліфіковані викладачі

Ø    новітні мультимедійні та інтернет-технології

Ø    потужна матеріальна база УМСФ

Всебічний розвиток особистості студента:

Ø    індивідуальна освітня траєкторія навчання

Ø    наукова та дослідницька робота

Ø    можливість участі у міжнародних і міжурядових програмах обміну студентів

Ø    різноманітне студентське дозвілля

 

 

Студенти, які навчаються за спеціальністю D5 Маркетинг являються активними учасниками органів студентського  самоврядування.

 

ФАХІВЕЦЬ З МАРКЕТИНГУ  ЗДАТНИЙ:

  • вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності;
  • збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію;
  • застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища;
  • оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень;
  • аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.
  • обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.

 

Випускник може займати первинні посади (згідно з чинною редакцією Національного класифікатора України: Класифікатор професій (ДК 003:2010) та International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08)): 

  • Керівники підприємств, установ та організацій  (1210);
  • Керівники виробничих підрозділів в оптовій та роздрібній торгівлі (1224);
  • керівники виробничих підрозділів у комерційному обслуговуванні  (1227);
  • керівники підрозділів маркетингу  (1233);
  • керівники підрозділів з реклами та зв'язків з громадськістю (1234);
  • керівники малих підприємств без апарату управління в оптовій та роздрібній торгівлі (1314);
  • Керівники малих підприємств без апарату управління в комерційному обслуговуванні (1317);
  • Менеджери (управителі) в оптовій торгівлі та посередництві у торгівлі (1452);
  • Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі побутовими товарами (1453.1);
  • Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами (1453.2);
  • Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі продовольчими товарами (1454);
  • Менеджери (управителі) з дослідження ринку та вивчення суспільної думки (1475.3);
  • Менеджери (управителі) з питань комерційної діяльності та управління (1475.4);
  • Менеджери (управителі) з реклами (1476.1);
  • Професіонали у сфері державної служби, маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності (2419);
  • Економісти (2441.1);
  • Технічні та торговельні представники (3415);
  • Закупники (3416); Інші фахівці в галузі фінансів і торгівлі (3419);
  • Агенти з комерційних послуг та торговельні брокери (3429);
  • Помічники керівників (3436); Службовці на складах  (4131);
  • Приймальники замовлень  (4132);
  • Укрупнені професії службовців з інформування клієнтів (4229).

 

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДИСЦИПЛІНИ

(загальної та професійної підготовки) освітньої програми «Бакалавр»

 

ОКЗ 1

Історія української державності

Історія митної діяльності

Історія фінансів

Історія державності

ОКЗ 2

Філософія

ОКЗ 3

Прикладна культурологія

ОКЗ 4

Українська мова (за професійним спрямуванням)

ОКЗ 5

Фізичне виховання (спецпідготовка)

ОКЗ 6

Іноземна мова за професійним спрямуванням

ОКЗ 7

Основи ЗЕД та митної справи

 

Митні формальності

 

Правове забезпечення ЗЕД

 

Управління в митній службі

 

Оподаткування ЗЕД

ОКЗ 8

Менеджмент

ОКЗ 9

Основи юриспруденції

ОКЗ 10

Сучасні інформаційні технології

ОКП 1

Вступ до спеціальності

ОКП 2

Економічний механізм маркетингу

ОКП 3

Економіка підприємства

ОКП 4

Бізнес-процеси в торгівлі

ОКП 5

Логістика

 

КР з логістики

ОКП 6

Маркетингова статистика

ОКП 7

Економіка для маркетологів

ОКП 8

Маркетинг

 

КР з маркетингу

ОКП 9

Маркетингові дослідження

ОКП 10

Маркетингова товарна політика

ОКП 11

Маркетингове ціноутворення

ОКП 12

Маркетингова збутова політика

ОКП 13

Маркетингові комунікації

ОКП 14

Маркетинг послуг

 

КР з маркетингу послуг

ОКП 15

Маркетинг інновацій

ОКП 16

Маркетинг у митній діяльності

ОКП 17

Міжнародний маркетинг

ОКП 18

Облік і аналіз маркетингової діяльності

ОКП 19

Поведінка споживачів

 

КР з поведінки споживачів

ОКП 20

Кон'юнктура ринку

ОКП 21

Категорійний менеджмент

ОКП 22

Управління маркетинговою діяльністю

ОКП 23

Фінанси

 

НАШІ КОНТАКТИ:

Кафедра маркетингу

м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 2/4, навчальний корпус № 2, кім. 7

Гарант ОП Маркетинг – Хурдей Вікторія Дмитрівна ,

т-н: +38(066)3233605

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сторінки в соціальних мережах:

Facebook та Instagram

 

      

 

D3 Менеджмент

Спеціальність

«МЕНЕДЖМЕНТ»

- БАКАЛАВР (4 роки навчання)

- МАГІСТР (1,5 роки навчання)

 

ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ВСТУПНИКІВ

  1. З лідерами надійніше. Більше 400 студентів навчаються в УМСФ на спеціальності «Менеджмент». Це ваші друзі сьогодні та важливі контакти на майбутнє.
  2. Спеціальність надає широкі можливості для працевлаштування як в приватному, так і в державному секторі. Процес навчання - унікальне поєднання трьох блоків сучасних знань та навичок - управлінських, економічних та митних.
  3. Викладацькі акценти:

          - ми надаємо особливого значення управлінню в бізнесі, менеджменту зовнішньоекономічної діяльності;

           - ми створюємо довготривалу основу для подальшого постійного саморозвитку наших випускників («Manage your life»);

          - ми та студенти – партнери, які відкрито та якісно співпрацюють заради майбутнього.

 

          Ми готуємо фахівців, які знають як працюють сучасні системи управління, які інструменти менеджменту є ефективними, як їх правильно застосовувати. Одночасно випускники володіють сучасним економічним аналізом, демонструють здатність знаходити правильні економічні рішення для комерційних та некомерційних організацій. Знання митної справи додають розуміння важливих зовнішньоекономічних аспектів функціонування сучасних підприємств та організацій, діяльності держави.

 

Потенціал кафедри

          На кафедрі менеджменту ЗЕД на постійній основі працюють висококваліфіковані викладачі: 3 доктори та 10 кандидатів наук за профілем спеціальності, які мають практичний досвід роботи в різних організаціях, проходили стажування в закордонних країнах, викладають дисципліни українською та англійською мовами. 

          Завідувач кафедри: доктор економічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України Петруня Ю.Є., автор відомих в Україні та інших країнах підручників та навчальних посібників з управлінських та економічних дисциплін, має великий досвід практичної управлінської роботи, розробник законів з питань управління, проходив стажування у Великобританії, Польщі, Нідерландах, Бельгії та інших країнах.

 

Основні дисципліни, які вивчаються

«Бакалавр»

- економічна теорія (для управлінців)

- мікроекономіка (для управлінців)

- макроекономіка (для управлінців)

- економіка і фінанси підприємств

- фінансовий менеджмент

- управління маркетинговою діяльністю

- економіко-управлінська статистика

- менеджмент (вступний, базовий курси)

- державне управління

- управління персоналом

- операційний менеджмент

- комунікації в менеджменті

- сучасні інформаційні технології

- тайм-менеджмент

- лідерство

- інвестиційний менеджмент

- адміністративний менеджмент

- прийняття управлінських рішень

- логістика

- міжнародний бізнес

- зовнішньоекономічна діяльність  підприємств

- теорія організації

- міжнародний туризм

- регіональна економіка та регіональне управління

- організаційна поведінка

- митна справа

- ділова іноземна мова

«Магістр»

- стратегічне управління

- міжнародний маркетинг

- корпоративне управління

- міжнародний менеджмент

- міжнародні кредитно-розрахункові та валютні операції

- інноваційний менеджмент

- наукові дослідження та аналітика

- митне законодавство

- міжнародне митне право

- ІТ в управлінні ЗЕД

- менеджмент ЗЕД

- інститути управління ЗЕД

- управління проектами

- професійна іноземна мова

 

Практика

Після кожного року навчання (починаючи з другого курсу). Це надає можливість студентам краще відчути особливості реальної діяльності комерційних та бюджетних організацій та встановити певні контакти з можливими роботодавцями.

 

Працевлаштування

Випускники можуть працювати менеджерами в міжнародному та вітчизняному бізнесі (експортери, імпортери, IT-компанії, туристичні, рекламні, логістичні, банки, агробізнес, промислові, митні брокери, торговельні мережі та інші), а також в державних та місцевих органах управління.

 

Контакти

м. Дніпро, вул. В. Вернадського 2/4, навчальний корпус №1, кафедра менеджменту ЗЕД, кім. 413, 410, тел. 756-05-17

http://umsf.dp.ua/загальна-інформація-менеджмент.html

https://www.facebook.com/groups/158647921380427/?ref=share

 

Щиро запрошуємо вас для отримання якісної вищої освіти!

 

D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок. Освітня програма «Фінанси, банківська справа та страхування»

Спеціальність: D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок.

Освітня програма: Фінанси, банківська справа та страхування

 

Piвень вищої освіти: перший (бакалаврський)

Форма здобуття освiти: денна / заочна

Обсяг та розрахунковий строк виконання освітньої програми:

240 кредитiв ЄКТС, З роки 10 мiсяцiв

180 кредитiв ЄКТС, 2 роки 10 місяців

 

Вимоги до рівняосвітиосіб, які можуть розпочати навчання за програмою:

Повна загальна середня освіта;

Освітнійступінь «фаховий молодший бакалавр»

Освітній ступень «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»)

Мінімальний конкурсний бал для вступу: 100

Мета освітньої програми: підготовка фахівців із компетентностями, необхідними для вирішення складних спеціалізованих задач та прикладних проблем, які характеризуються комплексністю та певною невизначеністю умов, у професійній діяльності в сфері фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку.

 

Переваги освітньої програми:

Програма охоплює чотири ключові сектори фінансової системи: фінанси підприємств і держави, банківська справа, страхування, функціонування фондового ринку, що формує універсальні знання та дозволяє обирати спеціалізацію за інтересами. Випускники є конкурентоспроможними для банківських установ, страхових компаній, інвестиційних фондів, бірж, кредитних спілок, фінансових департаментів підприємств, державних фінансових установ (Мінфін, НБУ тощо).

Програма передбачає стажування у фінансових установах; розв’язання кейсів з реального бізнесу; вивчення фінансового аналізу, банківських операцій, страхових продуктів тощо.

Навчання спрямоване не лише на теорію, а й на: критичне мислення, комунікацію з клієнтами, прийняття рішень в умовах невизначеності, командну роботу у фінансових проєктах.

Програма є платформою для наукової та професійної кар’єри. Випускник має можливість продовжити навчання в магістратурі; брати участь у наукових конференціях, студентських дослідженнях, грантах; отримувати професійні сертифікати.

Особливостіосвітньої програми:програма систематично оновлюється та узгоджується з потенційними роботодавцями, до проведення навчальних занять залучаються фахівці-практики. Здобувачі приймають участь у челленджах та семінарах Національного банку України, асоціацій українських банків, інших освітніх програмах партнерів університету. Випускникам пропонується перше місце роботи.

Оcновні навчальні дисциплiни: Історія фінансової думки; Економіка та організація діяльності фірми; Гроші та кредит; Бухгалтерський облік; Фінанси; Страхування; Фінансовий ринок; Податкова система; Фінанси суб'єктів господарювання; Бюджетна система; Банківська система; Фондовий ринок.

 

Бази практики та роботодавців:

ПАТ КБ «Приват Банк»

ПАТ АБ «Радабанк»

ДОД АТ «Райффайзен Банк Аваль»

ПАТ ФБ «Перспектива»

ПАТ «УкрСибБанк»

Асоціація «ДніпровськийБанківський союз

АБ "УКРГАЗБАНК"

АТ "УКРЕКСІМБАНК"

АТ "ОЩАДБАНК"

ГУ Державної казначейської служби України в Дн-вській обл.

Департамент фінансів Дніпропетровської обласної державної адміністрації

Східний офіс Держаудитслужби

ТОВ «ВіталОптіма»

ТОВ «УКР ГРАНД СЕРВІС»

ТОВ «ЕЛЕКТРОПРОМ ПЛАСТ»

ТОВ «АЙТАШ»

ТОВ «Аудиторська Фірма «Аудит-Інвест»

ТОВ «ТАС – Фінанс Консалтинг»

ПрАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна»

ПРАТ «Страхова компанія «Альянс»

Дніпровське управління ПрАТ «Страхова група «Ю.БІ.АЙ-КООП»

ПАТ «Страхова компанія «Українська страхова група»

ПрАТ «УСК «Княжа ВієннаІншуран Груп»

ТОВ «Алан»

ТОВ «ІДЕАЛЬНА БУХГАЛТЕРІЯ»

ФОП Пономаренко Людмила Федорівна

ТОВ ЕКСПЕРТ –АГРОТРЕЙД»

 

Можливості для випускників:

Випускник може займати первинні посади (згідно з чинною редакцією Національного класифікатора України: Класифікатор професій (ДК 003:2010) та International Standard ClassificationofOccupations 2008 (ISCO-08)):

керівники фінансових, бухгалтерських, економічних, юридичних та адміністративних підрозділів та інші керівники (1231), менеджери (управителі) у сфері грошового посередництва (1461), менеджери (управителі) у сфері фінансового лізингу (1462), менеджери (управителі) у сфері надання кредитів (1463), менеджери (управителі) у сфері страхування життя та заощаджень (1465), менеджери (управителі) у сфері пенсійного страхування (1466), менеджери (управителі) в допоміжній діяльності у сфері фінансів (1467), менеджери (управителі) в допоміжній діяльності у сфері страхування (1468), менеджери (управителі) в інших видах фінансового посередництва (1469), наукові співробітники (біржові операції) (2413.1), професіонали у сфері біржової діяльності (2413.2), наукові співробітники (фінансово-економічна безпека підприємств, установ та організацій) (2414.1), професіонали з фінансово-економічної безпеки (2414.2), дилери (біржові торговці за свій рахунок) та брокери (посередники) із заставних та фінансових операцій (3411), страхові агенти (3412), інші фахівці в галузі фінансів і торгівлі (3419), бухгалтери та касири-експерти (3433), допоміжний персонал у сфері статистики та математики (3434), інспектори митної служби (3441), інспектори податкової служби (3442).

Місця працевлаштування. Посади в:

  • органах державної влади та місцевого самоврядування;
  • органах Державної податкової служби України, Державної митної служби України, Державної казначейської служби України, Державної аудиторської служби України; Пенсійному фонді України; Національному банку України;
  • банківських установах;
  • фондових біржах;
  • небанківських фінансових установах,
  • підприємствах всіх форм власності, установах, організаціях та в міжнародних корпораціях,
  • навчальних та наукових установах, закладах вищої освіти.

 

Наші контакти:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(056) 756-05-73

 

D1 Облік і оподаткування Освітня програма «Обліково–аналітичне забезпечення управління бізнесом»

Інформація про спеціальність «Облік і оподаткування»

У практичній діяльності випускник спеціальності «Облік і оподаткування» зможе забезпечити:

  • облік та контроль за фінансово-господарською діяльністю;
  • інформаційно-аналітичну обґрунтованість управлінських рішень;
  • аналіз фінансового стану та ефективності діяльності;
  • оптимізацію та правильність нарахування і сплати податків;
  • фінансові прогнози та стратегічний економічний аналіз;
  • контроль за раціональним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;
  • формування фінансової звітності за національними та міжнародними стандартами;
  • аудит фінансової звітності та ефективності діяльності.

 

Основні дисципліни фахової підготовки бакалаврів:

  1. Автоматизація обліку
  2. Аналіз господарської діяльності
  3. Аналіз фінансової звітності
  4. Аудит та супутні послуги
  5. Банківські операції
  6. Бухгалтерський облік (загальна теорія)
  7. Бюджетування
  8. Вища математика для управлінців
  9. Вступ до спеціальності
  10. Державний фінансовий контроль
  11. Документування в обліку
  12. Екологічна безпека і БЖД
  13. Економіка та фінанси підприємств
  14. Економіко-управлінська статистика
  15. Звітність підприємств
  16. Зовнішній і внутрішній контроль платників податків
  17. Інвестиційний та стратегічний аналіз
  18. Іноземна мова за професійним спрямуванням
  19. Інформаційне забезпечення обліку
  20. Інформаційні системи і технології в обліку та аудиті
  21. Історія української державності
  22. Контролінг
  23. Макроекономіка
  24. Менеджмент
  25. Митний пост аудит оподаткування зовнішньоекономічних операцій
  26. Міжнародні системи обліку
  27. Міжнародні стандарти аудиту
  28. Міжнародні стандарти обліку
  29. Міжнародні стандарти обліку для державного сектору
  30. Мікроекономіка
  31. Облік і звітність в митних органах
  32. Облік і звітність в оподаткуванні
  33. Облік і оподаткування в галузях народного господарства
  34. Облік і оподаткування в готельно-ресторанному бізнесі та туризмі
  35. Облік і оподаткування в зарубіжних країнах
  36. Облік і оподаткування діяльності суб'єктів підприємництва
  37. Облік і оподаткування у банках
  38. Облік і оподаткування у бюджетних установах
  39. Обліково-аналітичне забезпечення економічної безпеки підприємства
  40. Обліково-податкове консультування бізнесу
  41. Оподаткування
  42. Організація і методика аудиту
  43. Організація і управління бізнесом
  44. Основи економічної теорії
  45. Основи ЗЕД та митної справи
  46. Основи системного адміністрування
  47. Основи юриспруденції
  48. Оцінка аудиторських ризиків
  49. Податкова система
  50. Право інтелектуальної власності
  51. Прикладна культурологія
  52. Сучасні інформаційні технології
  53. Українська мова (за професійним спрямуванням)
  54. Управлінський облік
  55. Фізичне виховання (спецпідготовка)
  56. Філософія
  57. Фінансовий облік І
  58. Фінансовий облік ІІ

 

Основні дисципліни фахової підготовки магістрів:

  1. Адміністрування податків
  2. Актуалізація законодавства у сфері фінансів і оподаткування
  3. Актуалізація обліку і оподаткування
  4. Аудит за міжнародними стандартами
  5. Бухгалтерський облік в управлінні підприємством
  6. Внутрішній аудит на підприємстві
  7. Внутрішній контроль і аудит в державних установах
  8. Державний аудит
  9. Державний аудит бюджетних установ
  10. Державний аудит виконавчих органів державної та місцевої влади
  11. Державний аудит суб’єктів господарювання
  12. Звітність в бюджетних установах
  13. Методологія наукових досліджень
  14. Міжнародні розрахунки та валютнні операціі
  15. Моделі і методи прийняття стратегічних управлінських рішень
  16. Облік і аналіз ЗЕД
  17. Організація бухгалтерського обліку
  18. Організація обліку в бюджетних установах
  19. Податковий аудит
  20. Управління іноваційними проектами і програмами
  21. Фінансова звітність за міжнародними стандартами
  22. Фінансовий аналіз
  23. Фінасово- податкова політика держави

 

Освітня бакалаврська програма за спеціальністю D1 «Облік і оподаткування» :

«Обліково-аналітичне забезпечення управління бізнесом»

Освітня магістерська програма за спеціальністю D1 «Облік і оподаткування»:

«Облік і оподаткування»

 

Випускники можуть працювати у:

  • Державній митній службі України;
  • Державній податковій службі України;
  • Державній аудиторській службі України;
  • органах місцевого самоврядування;
  • бюджетних установах;
  • виробничих та торгівельних підприємствах і організаціях різних видів економічної діяльності та форм власності (у тому числі у сфері зовнішньоекономічної діяльності);
  • міжнародних компаніях,
  • страхових організаціях;
  • банківських установах;
  • інвестиційних фондах;
  • аудиторських фірмах;
  • інших підприємствах, установах та організаціях, де передбачено посаду бухгалтера, аудитора, фінансиста, аналітика.

на посадах:

  • бухгалтера;
  • головного бухгалтера;
  • фінансового аналітика;
  • фінансового директора;
  • незалежного аудитора;
  • внутрішнього аудитора;
  • державного аудитора;
  • ревізора;
  • митного брокера;
  • інспектора.

 

Предмети ЗНО для вступу:

  1. Українська мова та література.
  2. Математика.
  3. Історія України, іноземна мова, біологія, географія, хімія, фізика.

 

Ліцензійний обсяг для вступу на навчання:

- бакалавр (30 осіб денна форма навчання);

- магістр (30 осіб заочна форма навчання).

C7 Журналістика

 

Спеціальність: С7 Журналістика

Освітня програма: «ЖУРНАЛІСТИКА, РЕКЛАМА ТА ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ»

 

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)

Форма здобуття освіти: денна

Обсяг та розрахунковий строк виконання освітньої програми:

240 кредитів ЄКТС, 3 роки 10 місяців

Вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за програмою:

  • Повна загальна середня освіта;
  • Освітній ступінь «фаховий молодший бакалавр»;
  • Освітній ступінь «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»)

 

Мінімальний конкурсний бал для вступу: 100

Мета освітньої програми: забезпечення комплексної підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю, формування здатності випускників розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціальнокомунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов здійснення професійної діяльності за фахом в Україні та за рубежем. Мета освітньо-професійної програми відповідає місії Університету митної справи та фінансів щодо сприяння суспільному та економічному прогресу України шляхом формування і розвитку професійного і конкурентоспроможного людського капіталу.

Переваги освітньої програми: освітня програма спрямована на підготовку універсального фахівця із соціальних комунікацій: медіа, реклама та зв’язки з громадськістю. Освітня програма має прикладний характер і орієнтована на здобуття студентами комплексу компетентностей для успішного здійснення професійної діяльності у різних галузях масової комунікації.

Особливості освітньої програми:

  • підготовка здобувачів вищої освіти як універсальних професійних комунікаторів зі спеціалізованими компетентностями з масової комунікації у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що узгоджується з місією Університету митної справи та фінансів щодо сприяння суспільному та економічному прогресу України шляхом формування і розвитку професійного і конкурентоспроможного людського капіталу;
  • передбачає проходження двох навчальних, двох виробничих практик і переддипломної практики;
  • передбачає виконання творчих проєктів з журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю;
  • окремі заняття відбуваються на базі відповідних організацій;
  • окремі дисципліни можуть викладатися англійською мовою;
  • до проведення навчальних занять залучаються фахівці-практики.

Основні навчальні дисципліни:

  • Історія масової комунікації
  • Етика журналістської, рекламної та PR-діяльності
  • Контент і продукти друкованих медіа
  • Контент і продукти аудіовізуальних медіа
  • Контент і продукти онлайн-медіа
  • Реклама, контент і продукти рекламної комунікації
  • Зв’язки з громадськістю, контент і продукти PR-комунікації
  • Організація рекламних та PR-комунікацій
  • Медіариторика
  • Жанри журналістських творів
  • Теорія та практика редагування
  • Копірайтинг і спічрайтинг
  • Міжнародні комунікації
  • Кризові комунікації та медіабезпека
  • Масова комунікація у сфері зовнішньоекономічної діяльності
  • Іноземна мова в медіакомунікаціях

 

Бази практики та роботодавці: 

Здобувачі вищої освіти проходять навчальну, виробничу та переддипломну практику на базі понад 20 організацій, серед яких:

  • Дніпропетровська обласна організація Національної спілки журналістів України
  • Сектор інформаційної політики Дніпровської митниці Держмитслужби України
  • Філія акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (Дніпровська регіональна дирекція)
  • Комунвльне підприємство Дніпровської міської ради «Телерадіокомпанія «Дніпро ТV»
  • ПП «Телерадіокомпанія «Регіон» (D1)
  • Багатоплатформне видання «Вісті Придніпров’я»
  • Багатоплатформне видання «Наше місто»
  • Онлайн-медіа «Днепр вечерний»
  • ТОВ «Інформаційне бюро «РЕПОРТЕР»
  • ТОВ «Резиденція реклами»
  • ПП «АГЕНЦІЯ «КИТ»
  • Міжнародне маркетингове та PR-агентство Prioritet Group

Випускники освітньої програми працюють у найрізноманітніших організаціях і структурних підрозділах сфери медіа, реклами та зв’язків з громадськістю, зокрема таких:

  • Українське національне інформаційне агентство «Укрінформ»
  • Філія акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (Дніпровська регіональна дирекція)
  • Комунвльне підприємство Дніпровської міської ради «Телерадіокомпанія «Дніпро ТV»
  • ПП «Телерадіокомпанія «Регіон» (D1)
  • ТОВ «Видавництво «Український Медіа Дім»
  • Дніпропетровська обласна військова адміністрація
  • Дніпровська митниця Держмитслужби України
  • Підгородненська міська рада
  • Компанія «УкрАвтоІмпорт»

а також:

  • керівниками і фахівцями проєктних команд медіапродакшенів
  • комунікаторами промислових, агропромислових, торговельних, сервісних підприємств, мистецьких і освітніх закладів
  • приватними підприємцями у сфері послуг з розробки і поширення рекламного та PR-контенту.

 

 

Можливості для випускників:

Випускники освітньої програми можуть обіймати первинні посади:

  • журналіст,
  • коментатор,
  • інокореспондент,
  • кореспондент, кореспондент власний, кореспондент спеціальний,
  • оглядач, оглядач політичний,
  • редактор, редактор відповідальний,
  • рекламіст,
  • фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою

у редакціях друкованих, аудіовізуальних, онлайн-медіа; рекламних та PR-агентствах; комунікативних підрозділах різних суб’єктів господарської діяльності, органів державного управління та органів місцевого самоврядування, недержавних неприбуткових та інших організацій.

 

Наші контакти:

Кафедра журналістики

м. Дніпро, вул. Крутогірний узвіз, 8, к. 506

тел. 0665322133

 

https://www.facebook.com/

kafedra.journalism.umsf

 

C4 Психологія

Спеціальність: С4 Психологія

Освітня програма: Психологія

 

 

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)

Форма здобуття освіти: денна

Обсяг та розрахунковий строк виконання освітньої програми:

240 кредитів ЄКТС, 3 роки 10 місяців

Вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за програмою:

  • Повна загальна середня освіта;
  • Освітній ступінь «фаховий молодший бакалавр»;
  • Освітній ступінь «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»);

 

Мінімальний конкурсний бал для вступу: 100

Мета освітньої програми: підготовка компетентного, конкурентноспроможного фахівця в галузі психології, здатного забезпечити надання кваліфікованої психологічної допомоги фізичним особам, організаціям та установам; створення умов для особистісного розвитку фахівця та його подальшого кар’єрного зростання.

 

Переваги освітньої програми:

  1. До 500 годин відведено на опанування англійської мови.
  2. Можливість вивчати другу іноземну мову (німецьку або польську).
  3. Викладання професійних дисциплін провідними фахівцями, що мають великий досвід викладацької діяльності та практичної психологічної роботи.
  4. Доступ до міжнародних програм академічної мобільності (паралельного навчання або стажування в вузах інших держав) та інших освітніх та наукових проектів.
  5. Підтримка у працевлаштуванні на підприємствах-партнерах університету та у потенційних роботодавців

 

Особливості освітньої програми:

Особлива увага при підготовці фахівця з психології приділяється:

  1. Поглибленому вивченню базових психологічних дисциплін.
  2. Формуванню ключових професійних компетенцій, адекватних сучасним соціокультурним умовам.
  3. Практичній спрямованості занять.
  4. Опануванню двох іноземних мов.

 

Основні навчальні дисципліни:

Загальна психологія

Анатомія, фізіологія, еволюція нервової системи

Вікова та педагогічна психологія

Психологія особистості

Психофізіологія

Диференційна психологія

Психодіагностика

Експериментальна психологія

Основи психологічного консультування

Клінічна психологія

Психологія праці та організаційна психологія

Соціальна психологія

 

Бази практики та роботодавці:

  • КП«Дніпровська багатопрофільна клінічна лікарня з надання психіатричної допомоги» ДОР
  • Український державний науково-дослідний інститут медико-соціальних проблем інвалідності
  • КЗО «Дніпропетровський обласний методичний ресурсний центр» ДОР»
  • Дніпропетровський обласний центр соціальних служб
  • Громадська органiзацiя «Кризова психологiчна допомога м.Днiпро та Днiпропетровськоi областi»
  • Громадська органiзацiя «СпiльноТИ»

 

Можливості для випускників:

Можливість навчання за програмою третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти. Випускники можуть працювати на первинних посадах, які
визначені Національним класифікатором України: «Практичний психолог» (2445.2), «Психолог» (2445.2), «Кар’єрний радник» (2412.2), «Оцінювач професійної кваліфікації» (2412.2), «Професіонал з розвитку персоналу» (2412.2), «Профконсультант» (2412.2), «Фахівець з питань зайнятості (хедхантер)» (2412.2), «Фахівець з профорієнтації» (2412.2), «Спеціаліст з питань персоналу державної служби» (2419.3).

Наші контакти:

м. Дніпро, узвіз Крутогірний, 8, навчальний корпус №3, кабінети № 505, № 510.

тел. (056) 756-05-44

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі УМСФ:
 
Музей УМСФ:
Instagram: customs_museum
 
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток