075 Маркетинг

 

Спеціальність 075 «МАРКЕТИНГ»

Освітня програма

МАРКЕТИНГ

КВАЛІФІКАЦІЯ:

бакалавр з маркетингу (фахівець у галузі знань 07 «Управління та адміністрування»).

По завершенню навчання присвоюється кваліфікація «Бакалавр з маркетингу» і видається диплом встановленого зразка.

 

ФОРМА НАВЧАННЯ: денна (за державним замовленням та на контрактній основі)

 

ТЕРМІН НАВЧАННЯ:

3 роки 10 місяців навчання на базі повної загальної середньої освіти

(240 кредитів або 7200 годин)

 

ЛІЦЕНЗІЙНИЙ ОБСЯГ: 60 осіб

 

ПЕРЕЛІК КОНКУРСНИХ  ПРЕДМЕТІВ

  1. Українська мова та література
  2. Математика
  3. Історія України/Іноземна мова Біологія/Географія/Хімія/Фізика.

 

Мінімальний бал для вступу – 100 балів.

 

ЦІЛІ ОП МАРКЕТИНГ – підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та фаховими компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності, які вміють обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію маркетингу, володіють навичками креативного мислення, застосовують інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта з урахуванням змін маркетингового середовища, здатні успішно вирішувати спеціалізовані задачі та прикладні проблеми.

НАШІ ПЕРЕВАГИ:

Високий рівень фахової підготовки:

Ø     найсучасніші теоретичні знання

Ø     прикладний характер викладання

Ø     застосування сучасних інтерактивних методик навчання

Ø     майстер-класи від провідних фахівців маркетингу

 

Якісний сервіс:

Ø    висококваліфіковані викладачі

Ø    новітні мультимедійні та інтернет-технології

Ø    потужна матеріальна база УМСФ

Всебічний розвиток особистості студента:

Ø    індивідуальна освітня траєкторія навчання

Ø    наукова та дослідницька робота

Ø    можливість участі у міжнародних і міжурядових програмах обміну студентів

Ø    різноманітне студентське дозвілля

 

 

Студенти, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг являються активними учасниками органів студентського  самоврядування.

 

ФАХІВЕЦЬ З МАРКЕТИНГУ  ЗДАТНИЙ:

  • вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності;
  • збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію;
  • застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища;
  • оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень;
  • аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.
  • обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.

 

Випускник може займати первинні посади (згідно з чинною редакцією Національного класифікатора України: Класифікатор професій (ДК 003:2010) та International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08)): 

  • Керівники підприємств, установ та організацій  (1210);
  • Керівники виробничих підрозділів в оптовій та роздрібній торгівлі (1224);
  • керівники виробничих підрозділів у комерційному обслуговуванні  (1227);
  • керівники підрозділів маркетингу  (1233);
  • керівники підрозділів з реклами та зв'язків з громадськістю (1234);
  • керівники малих підприємств без апарату управління в оптовій та роздрібній торгівлі (1314);
  • Керівники малих підприємств без апарату управління в комерційному обслуговуванні (1317);
  • Менеджери (управителі) в оптовій торгівлі та посередництві у торгівлі (1452);
  • Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі побутовими товарами (1453.1);
  • Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами (1453.2);
  • Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі продовольчими товарами (1454);
  • Менеджери (управителі) з дослідження ринку та вивчення суспільної думки (1475.3);
  • Менеджери (управителі) з питань комерційної діяльності та управління (1475.4);
  • Менеджери (управителі) з реклами (1476.1);
  • Професіонали у сфері державної служби, маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності (2419);
  • Економісти (2441.1);
  • Технічні та торговельні представники (3415);
  • Закупники (3416); Інші фахівці в галузі фінансів і торгівлі (3419);
  • Агенти з комерційних послуг та торговельні брокери (3429);
  • Помічники керівників (3436); Службовці на складах  (4131);
  • Приймальники замовлень  (4132);
  • Укрупнені професії службовців з інформування клієнтів (4229).

 

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДИСЦИПЛІНИ

(загальної та професійної підготовки) освітньої програми «Бакалавр»

 

ОКЗ 1

Історія української державності

Історія митної діяльності

Історія фінансів

Історія державності

ОКЗ 2

Філософія

ОКЗ 3

Прикладна культурологія

ОКЗ 4

Українська мова (за професійним спрямуванням)

ОКЗ 5

Фізичне виховання (спецпідготовка)

ОКЗ 6

Іноземна мова за професійним спрямуванням

ОКЗ 7

Основи ЗЕД та митної справи

 

Митні формальності

 

Правове забезпечення ЗЕД

 

Управління в митній службі

 

Оподаткування ЗЕД

ОКЗ 8

Менеджмент

ОКЗ 9

Основи юриспруденції

ОКЗ 10

Сучасні інформаційні технології

ОКП 1

Вступ до спеціальності

ОКП 2

Економічний механізм маркетингу

ОКП 3

Економіка підприємства

ОКП 4

Бізнес-процеси в торгівлі

ОКП 5

Логістика

 

КР з логістики

ОКП 6

Маркетингова статистика

ОКП 7

Економіка для маркетологів

ОКП 8

Маркетинг

 

КР з маркетингу

ОКП 9

Маркетингові дослідження

ОКП 10

Маркетингова товарна політика

ОКП 11

Маркетингове ціноутворення

ОКП 12

Маркетингова збутова політика

ОКП 13

Маркетингові комунікації

ОКП 14

Маркетинг послуг

 

КР з маркетингу послуг

ОКП 15

Маркетинг інновацій

ОКП 16

Маркетинг у митній діяльності

ОКП 17

Міжнародний маркетинг

ОКП 18

Облік і аналіз маркетингової діяльності

ОКП 19

Поведінка споживачів

 

КР з поведінки споживачів

ОКП 20

Кон'юнктура ринку

ОКП 21

Категорійний менеджмент

ОКП 22

Управління маркетинговою діяльністю

ОКП 23

Фінанси

 

НАШІ КОНТАКТИ:

Кафедра маркетингу

м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 2/4, навчальний корпус № 2, кім. 7

Гарант ОП Маркетинг – Хурдей Вікторія Дмитрівна ,

т-н: +38(066)3233605

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сторінки в соціальних мережах:

Facebook та Instagram

 

      

 

D3 Менеджмент

Спеціальність

«МЕНЕДЖМЕНТ»

- БАКАЛАВР (4 роки навчання)

- МАГІСТР (1,5 роки навчання)

 

ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ВСТУПНИКІВ

  1. З лідерами надійніше. Більше 400 студентів навчаються в УМСФ на спеціальності «Менеджмент». Це ваші друзі сьогодні та важливі контакти на майбутнє.
  2. Спеціальність надає широкі можливості для працевлаштування як в приватному, так і в державному секторі. Процес навчання - унікальне поєднання трьох блоків сучасних знань та навичок - управлінських, економічних та митних.
  3. Викладацькі акценти:

          - ми надаємо особливого значення управлінню в бізнесі, менеджменту зовнішньоекономічної діяльності;

           - ми створюємо довготривалу основу для подальшого постійного саморозвитку наших випускників («Manage your life»);

          - ми та студенти – партнери, які відкрито та якісно співпрацюють заради майбутнього.

 

          Ми готуємо фахівців, які знають як працюють сучасні системи управління, які інструменти менеджменту є ефективними, як їх правильно застосовувати. Одночасно випускники володіють сучасним економічним аналізом, демонструють здатність знаходити правильні економічні рішення для комерційних та некомерційних організацій. Знання митної справи додають розуміння важливих зовнішньоекономічних аспектів функціонування сучасних підприємств та організацій, діяльності держави.

 

Потенціал кафедри

          На кафедрі менеджменту ЗЕД на постійній основі працюють висококваліфіковані викладачі: 3 доктори та 10 кандидатів наук за профілем спеціальності, які мають практичний досвід роботи в різних організаціях, проходили стажування в закордонних країнах, викладають дисципліни українською та англійською мовами. 

          Завідувач кафедри: доктор економічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України Петруня Ю.Є., автор відомих в Україні та інших країнах підручників та навчальних посібників з управлінських та економічних дисциплін, має великий досвід практичної управлінської роботи, розробник законів з питань управління, проходив стажування у Великобританії, Польщі, Нідерландах, Бельгії та інших країнах.

 

Основні дисципліни, які вивчаються

«Бакалавр»

- економічна теорія (для управлінців)

- мікроекономіка (для управлінців)

- макроекономіка (для управлінців)

- економіка і фінанси підприємств

- фінансовий менеджмент

- управління маркетинговою діяльністю

- економіко-управлінська статистика

- менеджмент (вступний, базовий курси)

- державне управління

- управління персоналом

- операційний менеджмент

- комунікації в менеджменті

- сучасні інформаційні технології

- тайм-менеджмент

- лідерство

- інвестиційний менеджмент

- адміністративний менеджмент

- прийняття управлінських рішень

- логістика

- міжнародний бізнес

- зовнішньоекономічна діяльність  підприємств

- теорія організації

- міжнародний туризм

- регіональна економіка та регіональне управління

- організаційна поведінка

- митна справа

- ділова іноземна мова

«Магістр»

- стратегічне управління

- міжнародний маркетинг

- корпоративне управління

- міжнародний менеджмент

- міжнародні кредитно-розрахункові та валютні операції

- інноваційний менеджмент

- наукові дослідження та аналітика

- митне законодавство

- міжнародне митне право

- ІТ в управлінні ЗЕД

- менеджмент ЗЕД

- інститути управління ЗЕД

- управління проектами

- професійна іноземна мова

 

Практика

Після кожного року навчання (починаючи з другого курсу). Це надає можливість студентам краще відчути особливості реальної діяльності комерційних та бюджетних організацій та встановити певні контакти з можливими роботодавцями.

 

Працевлаштування

Випускники можуть працювати менеджерами в міжнародному та вітчизняному бізнесі (експортери, імпортери, IT-компанії, туристичні, рекламні, логістичні, банки, агробізнес, промислові, митні брокери, торговельні мережі та інші), а також в державних та місцевих органах управління.

 

Контакти

м. Дніпро, вул. В. Вернадського 2/4, навчальний корпус №1, кафедра менеджменту ЗЕД, кім. 413, 410, тел. 756-05-17

http://umsf.dp.ua/загальна-інформація-менеджмент.html

https://www.facebook.com/groups/158647921380427/?ref=share

 

Щиро запрошуємо вас для отримання якісної вищої освіти!

 

072 Фінанси, банківська справа

У практичній діяльності випускник спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» зможете організувати ефективну роботу з різноманітними системами забезпечення фінансового менеджменту, управління грошовими потоками на підприємстві, в страховій організації, управляти прибутком, активами, інвестиціями, фінансовими ризиками, оцінювати фінансовий стан суб’єктів господарювання, здійснювати фінансове прогнозування та планування, антикризове фінансове управління.

 

Основні ДИСЦИПЛІНИ фахової підготовки:

 

  • Іноземна мова
  • Основи ЗЕД та митної справи
  • Макро та мікроекономіка
  • Гроші і кредит
  • Бухгалтерський облік
  • Міжнародна економіка
  • Економіко-математичні методи та моделі у фінансах
  • Фінансова статистика
  • Фінанси
  • Страхування
  • Інвестування
  • Аналіз фінансово-господарської діяльності
  • Інституціональна економіка
  • Фінансовий ринок
  • Податкова система
  • Банківська система
  • Бюджетна система
  • Фінансово-економічне планування діяльності суб’єктів ЗЕД
  • Державні фінанси
  • Казначейська система
  • Місцеві фінанси
  • Державний фінансовий контроль
  • Фінансова думка України
  • Корпоративні фінанси
  • Фінансовий контролінг
  • Фінансова безпека суб’єктів підприємництва
  • Фінансова аналітика бізнес-даних та прийняття рішень
  • Фінансова стратегія компанії
  • Автоматизація управління фінансами підприємства
  • Фінансове моделювання
  • Бюджетування діяльності суб'єктів господарювання
  • Центральний банк і грошово-кредитна політика
  • Фінансовий моніторинг
  • Інвестиційна банківська діяльність
  • Банківський маркетинг
  • Аналіз діяльності банків
  • Банківська статистика
  • Облік в банках
  • Фінансова безпека банку
  • Банківський маркетинг
  • Діяльність банків на фінансовому ринку
  • Операції банків та небанківських кредитних установ

 

Друк E-mail

Спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування»

Банківська справа

 

У практичній діяльності випускник спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» зможете організувати ефективну роботу з різноманітними системами забезпечення фінансового менеджменту, управління грошовими потоками на підприємстві, в страховій організації, управляти прибутком, активами, інвестиціями, фінансовими ризиками, оцінювати фінансовий стан суб’єктів господарювання, здійснювати фінансове прогнозування та планування, антикризове фінансове управління.

 

 

 

Основні ДИСЦИПЛІНИ фахової підготовки:

Іноземна мова

Основи ЗЕД та митної справи

Макро та мікроекономіка

Гроші та кредит

Бухгалтерський облік

Міжнародна економіка

Економіко-математичні методи та моделі у фінансах

Фінансова статистика

Фінанси

Страхування

Інвестування

Аналіз фінансово-господарської діяльності

Інституціональна економіка

Фінансовий ринок

Податкова система

Банківська система

Бюджетна система

Фінансово-економічне планування діяльності суб’єктів ЗЕД

Державні фінанси

Казначейська система

Місцеві фінанси

Державний фінансовий контроль

Фінансова думка України

Корпоративні фінанси

Фінансовий контролінг

Фінансова безпека суб’єктів підприємництва

Фінансова аналітика бізнес-даних та прийняття рішень

Фінансова стратегія компанії

Автоматизація управління фінансами підприємства

Фінансове моделювання

Бюджетування діяльності суб'єктів господарювання

Центральний банк і грошово-кредитна політика

Фінансовий моніторинг

Інвестиційна банківська діяльність

Банківський маркетинг

Аналіз діяльності банків

Банківська статистика

Облік в банках

Фінансова безпека банку

Банківський маркетинг

Діяльність банків на фінансовому ринку

Операції банків та небанківських кредитних установ

 

Програми бакалаврату:

Державні та корпоративні фінанси

Банківський бізнес

Страхова справа

Магістерсьі програми

«Державні та місцеві фінанси»

«Фінансовий менеджмент у сфері бізнесу»

«Страховий менеджмент»

«Банківська справа»

 

Випускники можуть обіймати ПОСАДИ:

керівника підприємства усіх форм власності, фінансових установ та організацій, митних та податкових органів;

керівника фінансових, економічних та адміністративних підрозділів підприємств, організацій, установ, митних та податкових органів;

керівника фінансових служб органів державної влади та управління, органів місцевого самоврядування;

фінансового аналітика;

фінансового директора;

консультанта з економічних питань;

економіста з планування;

аналітика із дослідження фінансового ринку;

аналітика з питань фінансово-економічної безпеки;

аналітика з кредитування;

оцінювача фінансових активів, трейдера;

аналітика з питань фінансового моніторингу;

експерта з питань цифрових технологій та цифрового банкінгу;

викладача економічних дисциплін у вищих навчальних закладах.

Важливо!

Предмети ЗНО для вступу:

 

  • Українська мова та література
  • Математика
  • Історія України,іноземна мова, біологія, географія, хімія, фізика.

Можливий вступ на рівень (ліцензійний обсяг):

  • бакалавра (80 осіб денна форма та 15 осіб заочна форма навчання)
  • магістра (20 осіб денна форма та 65 осіб заочна форма навчання )

 

 

071 Облік і оподаткування

Інформація про спеціальність «Облік і оподаткування»

У практичній діяльності випускник спеціальності «Облік і оподаткування» зможе забезпечити:

  • облік та контроль за фінансово-господарською діяльністю;
  • інформаційно-аналітичну обґрунтованість управлінських рішень;
  • аналіз фінансового стану та ефективності діяльності;
  • оптимізацію та правильність нарахування і сплати податків;
  • фінансові прогнози та стратегічний економічний аналіз;
  • контроль за раціональним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;
  • формування фінансової звітності за національними та міжнародними стандартами;
  • аудит фінансової звітності та ефективності діяльності.

 

Основні дисципліни фахової підготовки бакалаврів:

  1. Автоматизація обліку
  2. Аналіз господарської діяльності
  3. Аналіз фінансової звітності
  4. Аудит та супутні послуги
  5. Банківські операції
  6. Бухгалтерський облік (загальна теорія)
  7. Бюджетування
  8. Вища математика для управлінців
  9. Вступ до спеціальності
  10. Державний фінансовий контроль
  11. Документування в обліку
  12. Екологічна безпека і БЖД
  13. Економіка та фінанси підприємств
  14. Економіко-управлінська статистика
  15. Звітність підприємств
  16. Зовнішній і внутрішній контроль платників податків
  17. Інвестиційний та стратегічний аналіз
  18. Іноземна мова за професійним спрямуванням
  19. Інформаційне забезпечення обліку
  20. Інформаційні системи і технології в обліку та аудиті
  21. Історія української державності
  22. Контролінг
  23. Макроекономіка
  24. Менеджмент
  25. Митний пост аудит оподаткування зовнішньоекономічних операцій
  26. Міжнародні системи обліку
  27. Міжнародні стандарти аудиту
  28. Міжнародні стандарти обліку
  29. Міжнародні стандарти обліку для державного сектору
  30. Мікроекономіка
  31. Облік і звітність в митних органах
  32. Облік і звітність в оподаткуванні
  33. Облік і оподаткування в галузях народного господарства
  34. Облік і оподаткування в готельно-ресторанному бізнесі та туризмі
  35. Облік і оподаткування в зарубіжних країнах
  36. Облік і оподаткування діяльності суб'єктів підприємництва
  37. Облік і оподаткування у банках
  38. Облік і оподаткування у бюджетних установах
  39. Обліково-аналітичне забезпечення економічної безпеки підприємства
  40. Обліково-податкове консультування бізнесу
  41. Оподаткування
  42. Організація і методика аудиту
  43. Організація і управління бізнесом
  44. Основи економічної теорії
  45. Основи ЗЕД та митної справи
  46. Основи системного адміністрування
  47. Основи юриспруденції
  48. Оцінка аудиторських ризиків
  49. Податкова система
  50. Право інтелектуальної власності
  51. Прикладна культурологія
  52. Сучасні інформаційні технології
  53. Українська мова (за професійним спрямуванням)
  54. Управлінський облік
  55. Фізичне виховання (спецпідготовка)
  56. Філософія
  57. Фінансовий облік І
  58. Фінансовий облік ІІ

 

Основні дисципліни фахової підготовки магістрів:

  1. Адміністрування податків
  2. Актуалізація законодавства у сфері фінансів і оподаткування
  3. Актуалізація обліку і оподаткування
  4. Аудит за міжнародними стандартами
  5. Бухгалтерський облік в управлінні підприємством
  6. Внутрішній аудит на підприємстві
  7. Внутрішній контроль і аудит в державних установах
  8. Державний аудит
  9. Державний аудит бюджетних установ
  10. Державний аудит виконавчих органів державної та місцевої влади
  11. Державний аудит суб’єктів господарювання
  12. Звітність в бюджетних установах
  13. Методологія наукових досліджень
  14. Міжнародні розрахунки та валютнні операціі
  15. Моделі і методи прийняття стратегічних управлінських рішень
  16. Облік і аналіз ЗЕД
  17. Організація бухгалтерського обліку
  18. Організація обліку в бюджетних установах
  19. Податковий аудит
  20. Управління іноваційними проектами і програмами
  21. Фінансова звітність за міжнародними стандартами
  22. Фінансовий аналіз
  23. Фінасово- податкова політика держави

 

Освітня бакалаврська програма за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування» :

«Обліково-аналітичне забезпечення управління бізнесом»

Освітня магістерська програма за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування»:

«Облік і оподаткування»

 

Випускники можуть працювати у:

  • Державній митній службі України;
  • Державній податковій службі України;
  • Державній аудиторській службі України;
  • органах місцевого самоврядування;
  • бюджетних установах;
  • виробничих та торгівельних підприємствах і організаціях різних видів економічної діяльності та форм власності (у тому числі у сфері зовнішньоекономічної діяльності);
  • міжнародних компаніях,
  • страхових організаціях;
  • банківських установах;
  • інвестиційних фондах;
  • аудиторських фірмах;
  • інших підприємствах, установах та організаціях, де передбачено посаду бухгалтера, аудитора, фінансиста, аналітика.

на посадах:

  • бухгалтера;
  • головного бухгалтера;
  • фінансового аналітика;
  • фінансового директора;
  • незалежного аудитора;
  • внутрішнього аудитора;
  • державного аудитора;
  • ревізора;
  • митного брокера;
  • інспектора.

 

Предмети ЗНО для вступу:

  1. Українська мова та література.
  2. Математика.
  3. Історія України, іноземна мова, біологія, географія, хімія, фізика.

 

Ліцензійний обсяг для вступу на навчання:

- бакалавр (30 осіб денна форма навчання);

- магістр (30 осіб заочна форма навчання).

C7 Журналістика

 

 

ЖУРНАЛІСТИКА – це спеціальність, за якою ми готуємо фахівців високої кваліфікації для різних галузей масової комунікації: власне журналістика, реклама, зв’язки з громадськістю (PR). За час навчання Ви набудете необхідного рівня професіоналізму для роботи у засобах масової інформації (медіа), рекламних і PR-підрозділах органів влади, підприємств, закладів, установ, рекламних і PR-організаціях.

Підготовлені в УМСФ бакалаври спеціальності «Журналістика» є висококваліфікованими спеціалістами, які володіють новітніми формами та технологіями масових комунікацій, уміють аналізувати й висвітлювати соціально важливі процеси та явища, а також коректно впливати на суспільні процеси через комунікацію.

КВАЛІФІКАЦІЯ: бакалавр журналістики.

НАШІ ВИПУСКНИКИ ВМІЮТЬ:

  • практично застосовувати сучасні методи, інструменти, технології масових комунікацій для виконання широкого кола завдань професійної діяльності у різних сферах соціальної та економічної активності в Україні та за рубежем;
  • створювати якісні інформаційні продукти різної складності, призначені для їх поширення багатьма комунікативними каналами: через традиційні й новітні медіа, соціальні мережі, під час безпосередньої комунікації з аудиторією;
  • розробляти та реалізовувати інформаційні акції різного типу та ступеня складності: рекламні та PR-кампанії, подієві заходи (івенти);
  • організовувати й провадити професійну діяльність у сфері масових комунікацій, а також створювати нові медіа, рекламні та PR-організації, комунікативні підрозділи підприємств, закладів, установ;
  • розробляти та застосовувати креативні рішення у сфері соціальних комунікацій, ефективно просувати створений інформаційний продукт, розроблені інформаційні акції, у тому числі на основі дослідження комунікативного простору, потреб аудиторії тощо;
  • підтримувати на якісному рівні власну професійну діяльність, навчатися і оволодівати сучасними знаннями;
  • розвивати професійну діяльність у неоднорідному соціальному середовищі в Україні та за рубежем і провадити безпечну медіадіяльність.

Переваги освітньої програми:

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА УМСФ «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю» дає можливість отримати повний комплекс знань і вмінь, які зараз цінуються у сфері масових комунікацій.

Ми готуємо спеціалістів, які здатні кваліфіковано створювати різноманітні текстові й аудіовізуальні матеріали для традиційних та онлайн-медіа, успішно просувати медіапродукцію на інформаційному ринку, результативно проводити комунікативні кампанії.

Ми ділимося перевіреними практикою знаннями, власним професійним досвідом діяльності у галузі масових комунікацій, готуємо студентів до роботи в умовах суворої ринкової конкуренції, інтегруємо до професійної спільноти. Наші студенти з перших днів навчання мають можливість отримувати фахові настанови й консультації провідних журналістів, керівників медіаорганізацій, рекламістів і піарників.

Прикладне застосування знань із журналістики, рекламної справи, зв’язків з громадськістю в сучасних умовах є провідним орієнтиром нашої освітньої програми. Кожна дисципліна має виразно фахове спрямування – ми не даємо «сухої теорії», ми формуємо навички, необхідні для майбутньої діяльності сучасного професійного комунікатора – креативного, технологічного, успішного. 

КАР’ЄРНІ МОЖЛИВОСТІ

Випускники УМСФ за спеціальністю «Журналістика» можуть отримати роботу (у тому числі за сприяння університету) на журналістських посадах у медіа (преса, радіо, телебачення, онлайн-медіа), на посадах фахівців в організаціях і структурних підрозділах, які ведуть рекламну, видавничу та PR-діяльність, зокрема: редакторів, сценаристів, ведучих телерадіопрограм, копірайтерів, спічрайтерів, фахівців пресслужб, рекламних та PR-агентств, фахівців з управління контентом і медіакомунікаціями тощо.

Випускники УМСФ за спеціальністю «Журналістика» можуть продовжити навчання на магістратурі за цією ж, спорідненими чи іншими спеціальностями, що надасть їм переваги під час кар’єрного просування. 

 

Наші контакти:

м. Дніпро, ул. В.Вернадського, 2/4, навчальний корпус №1; узвіз Крутогірний, 8, навчальний корпус №3, каб. № 506, 511. тел. (066) 5322133.

гарант освітньої програми  – доктор наук з державного управління, професор, фахівець з журналістики та зв'язків з громадськістю з досвідом практичної діяльності понад 16 років Дрешпак Валерій Михайлович

 

 

 

 

C4 Психологія

Термін навчання 4 роки (денна форма)

Освітня програма – «Психологія» – спрямована на пiдготовку компетентного, конкурентоноспроможного фахiвця в галузi психолоiї, здатного забезпечити надання квалiфiкованої психологiчної допомоги фiзичним особам, органiзацiям та установам. 

Ми створюємо умови для особистiсного розвитку фахiвця та його подальшого кар’єрного зростання шляхом формування комплексу компетентностей з виконання професiйної дiяльностi в системах освiти, охорони здоров’я, соцiальної допомоги населенню; культурних, наукових органiзацiях, пiдприємствах усiх форм власностi, у військових, правоохоронних, політичних, приватних структурах, міжнародних компаніях та корпораціях.   Викладачі кафедри психології діляться професійними знаннями та власним практичним досвідом у галузі психології, готують студентів до вирішення прикладних проблем у сферах: профілактики та підтримки психологічного здоров’я, розвитку особистості; управління, юриспруденції, бізнес-сфері, державної служби.

Під час навчання наші студенти мають можливість отримувати поради й фахові консультації відомих медіа-психологів, психологів-консультантів, психотерапевтів, тренерів сучасних психологічних напрямків. Провідним орієнтиром нашої освітньої програми є формування професійних знань у таких видах психологічної діяльності: психодіагностична та психокорекційна робота з різними категоріями громадян; надання консультативних послуг фізичним особам, установам та організаціям; проведення соціально-психологічних досліджень та оптимізація психологічного клімату у трудових колективах; психологічний супровід діяльності різних організацій усіх форм власності, а також установ і підрозділів органів державної влади та управління; виявлення психологічних причин неуспішності в навчанні та соціальної дезадаптації дітей; визначення здібностей дітей тощо. Кожна дисципліна спрямована на формування професійної компетентності психолога, яка  проявляється у творчому характері його діяльності, активному пошуці новаторських підходів та інноваційних технологій, особистій ініціативності та професійній комунікабельності.

 

Наші випускники отримують спеціальність «Психолог» та мають право на зайняття посад:

  • «Практичний психолог»,
  • «Психолог»,
  • «Кар’єрний радник»,
  • «Оцінювач професійної кваліфікації»,
  • «Професіонал з розвитку персоналу»,
  • «Профконсультант»,
  • «Фахівець з питань зайнятості (хедхантер)»,
  • «Фахівець з профорієнтації»,
  • «Спеціаліст з питань персоналу державної служби». 

 

ПСИХОЛОГ ЗДАТНИЙ ВИКОНУВАТИ РІЗНІ ВИДИ РОБІТ:

  • психодіагностичну та психокорекційну робота з різними категоріями громадян;
  • надання консультативних послуг фізичним особам, установам та організаціям;
  • психологічний супровід діяльності різних організацій усіх форм власності, а також установ і підрозділів органів державної влади та управління;
  • проведення соціально-психологічних досліджень та оптимізація психологічного клімату у трудових колективах;
  • виявляти психологічних причин неуспішності в навчанні та соціальної дезадаптації дітей;
  • проводити профорієнтіцію та профвідбір;
  • обирати форми і зміст психокорекційної та психолого-профілактичної роботи;
  • психологічний патронаж проблемних категорій населення (інваліди, діти з делінквентною, адиктивною поведінкою та ін.);
  • розробляти проекти і заявк для участі в українських та міжнародних конкурсах з метою отримання фінансування для інноваційних послуг або розвитку наукових, дослідницьких контактів тощо.

 

На факультеті управління функціонує міжкафедральна навчальна лабораторія-служба психологічної підтримки, в рамках діяльності якої студенти спеціальності  053 «Психологія» залучаються до експериментальної, науково-дослідницької діяльності з метою відпрацювання навичок використання психологічних методик та технологій, набуття професійних навичок, підвищення фахового рівня.

 

Контакти

 м. Дніпро, узвіз Крутогірний, 8, н. к. №3, кафедра психології, кабінети № 505, № 510. Контактний телефон: (056) 756-05-44

 

 https://www.facebook.com/kafedra.psihologii.umsf

http://umsf.dp.ua/index.php/struktura/2021-03-09-08-36-48/kafedra-psykholohii

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі УМСФ:
 
Музей УМСФ:
Instagram: customs_museum
 
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток