B9 Історія та археологія Освітня програма «Історія суспільних відносин»

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА

Спеціальність: В9 «ІСТОРІЯ ТА АРХЕОЛОГІЯ»

Освітня програма: «ІСТОРІЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН»

 

Рівень віщої освіти: перший (бакалаврський);

Форма здобуття освіти: денна;

Обсяг та розрахунковий строк виконання освітньої програми:

240 кредитів ЄКТС, 3 роки 10 місяців;

Вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за програмою:

  • Повна загальна середня освіта;
  • Освітній ступінь «фаховий молодший бакалавр»;
  • Освітній ступінь «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»);

 

Мінімальний конкурсний бал для вступу: 100;

Мета освітньої програми: підготовка конкурентноспроможного фахівця з історії суспільних відносин, який володіє компетентностями та здатностями, що ґрунтуються на сучасних фахових знаннях, аналітичних здібностях та набутих в процесі навчання навичках, здатного розв’язувати складні  спеціалізовані  задачі і практичні проблеми з інтерпретації історичних та суспільних процесів та явищ.

Переваги освітньої програми:

  1. Здобуття глибоких знань, фахових умінь та професійних навичок як з історії, так і з суспільно-правових відносин. 
  2. Значна частина лекційних занять забезпечена лекторами-науковцями з університетів країн ЄС.
  3. Можливість вступати до магістратури на різноманітні спеціальності, зокрема  «Правоохоронна діяльність», «Публічне управління та адміністрування», «Історія та археологія» тощо.
  4. Відсутність обов’язкового мінімального балу ЗНО, встановленого Міністерством освіти і науки для вступу на більшість інших престижних спеціальностей. 
  5. Приваблива цінова політика, що уникає постійних підвищень.
  6. Потужний професорсько-викладацький склад, залучення до навчального процесу практикуючих фахівців;
  7. Практична підготовка на базі провідних музеїв, археологічних експедицій, органів державної влади, громадських організацій, приватних юридичних та консалтингових компаній;
  8. Фахове вивчення іноземних та класичних мов;
  9. Академічна мобільність студентів, реальна можливість проходити практику в країнах ЄС;
  10. Активне залучення студентів до наукової роботи, участі у конференціях, фахових олімпіадах;
  11. Постійно діючі комунікації з провідними фахівцями в сфері історії, права, міжнародних відносин;
  12. Використання сучаснихінформаційних технології та технічних засобів, що буде необхідним при вирішення професійних завдань;
  13. Можливість після отримання диплома бакалавра продовжити освіту в магістратурі та аспірантурі Університету.

 

Стратегія навчання передбачає набуття крім компетенцій, властивих історикам, низку інших компетенцій, що дозволятимуть працювати в сферах практичної діяльності органів публічної влади та управління, а також у низці приватних структур.

Додаткові переваги:

Надання знань, умінь та практичних навичок для забезпечення здатності майбутніх фахівців брати участь у розробленні та кваліфікованому застосовувати нормативнх актів у різних сферах діяльності;

Здатність ідентифікувати ризики в митній справі у визначеній країни походження та умов поставки товарів та інших предметів контрабанди;

Створення умов для формування здатності аналізувати, оцінювати, уміння застосовувати сучасні інформаційні технології та технічні засоби під час вирішення професійних завдань. Застосування сучасних методів і засобів системного аналізу, імітаційного моделювання, збирання та оброблення інформації для аналізу варіантів і прийняття рішень при виконанні професійних завдань;

Створення умов для спілкування англійською мовою усно і письмово із професійних та наукових питань правоохоронної діяльності в ході вивчення дисциплін;

Після завершення навчання фахівці набувають знань щодо здійснення організаційно-розпорядчих функцій у системі центральних органів державної влади, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, митних  органів, а також у роботі організацій та установ публічного сектора.

Особливості освітньої програми: Особливістю та унікальністю програми є поглиблене вивчення історії державно-правових інституцій та взаємовідносин людини з правовою реальністю в історичному процесі; правова антропологія як важливий фактор цивілізаційного розвитку.

Програма: включає проходження навчальної, виробничої та переддипломної практик тривалістю 10 тижнів у спеціалізованих установах; залучення студентів до реалізації науково-дослідних проектів; до проведення навчальних занять залучаються фахівці-практики з археології, музейної справи, психології, педагогіки, права тощо.

Основні навчальні дисципліни:

  • Археологія та антропологія
  • Педагогіка та Методика викладання історії
  • Теорія держави і права
  • Історія первісного суспільства
  • Історія Стародавнього світу та Середніх Віків
  • Історія політико-правової думки
  • Історія України
  • Історія Нового та Новітнього часу
  • Методологія історичного дослідження
  • Джерелознавство та Історіографія
  • Історія доколоніальних цивілізацій Африки та Америки
  • Спеціальні сторичні дисципліни
  • Історія міжнародних відносин: антропологічний вимір
  • Порівняльне конституційне та муніципальне право
  • Історичне краєзнавство та Музеєзнавство.

Бази практики та роботодавці:

  • Інститут історії України НАН України;
  • Київський Національний університет ім. Тараса Шевченко;
  • Дніпровською міською радою;
  • Управління архівної справи Дніпровської міської ради
  • Національний історичний музей ім. Д.Яворницького;
  • Музеєм «Пам’яті єврейського народу та голокосту в Україні»;
  • Музеєм Історії Дніпра;
  • Державною митною службою України;
  • Державний архів Дніпропетровської області
  • Державний глазевий архів Українського інституту національної пам'яті
  • Дніпровський музей «Спротив Голодомору»

Перелік замовників:

  • наукові, культурні та просвітницькі установи; 
  • державні органи, відомства та установи;
  • недержавні політичні й громадські організації;
  • Державна митна служба України;
  • музеї, експозиції та галереї. 

Можливості для випускників:

Випускники можуть працювати на первинних посадах, які
визначені Національним класифікатором України: Класифікатор
професій ДК 003:2010 (зі змінами):

2443.2 – історик, експерт (політика, суспільні відносини);

2431.2 – науковий співробітник (архівна справа, музеєзнавство);

2442.1 – антрополог,

2442.2 – археограф, археолог, етнолог, палеограф;

232* – Викладач закладів фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти та вчитель закладів загальної середньої освіти

2359.2* – інші професіонали в галузі освіти та навчання;

2431 – професіонали в галузі архівної справи, зберігання музейних та бібліотечних фондів.

2433.1 – Наукові співробітники (інформаційна аналітика).

 

(Випускники мають можливість працювати на зазначених первинних посадах за умов виконання вимог статті 22 Закону України «Про повну загальну середню освіту» та статті 58 п. 5 Закону України «Про освіту».

Первинні, а згодом керівні посади в органах державної влади та самоврядування різних рівнів.

Первинні посади у комерційних та недержавних структурах: керівники проектів та програмкерівники малих підприємств без апарату управлінняменеджери (управителі) підприємств, установ, організацій та їх підрозділів;

Первинні посади у міжнародних компаніях та організаціях.

Наші контакти: 49000, м. Дніпро, узвіз Крутогірний, 8, н.к. №3, каб. № 305;
тел. +380501669764, +380675653628; 
e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
facebook:  https://www.facebook.com/groups/325527721740702?locale=uk_UA
instagram:  https://www.instagram.com/kaf_istorii_teorii_derzh_prava/