Скоробогатова Анна Олександрівна

Профіль в Linkedin: https://www.linkedin.com/in/anna-skorobogatova-087a6a20/

 

Електронна пошта: annskorobogatova131@Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Освіта

Харківська Державна Академія культури, Харків (1997)
НХТ, Режисер театру, викладач спеціальних дисциплін

Європейський Університет, Київ (2004)
Маркетинг/Менеджмент, Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

МВА «Вісконсінський міжнародний університет (США) в Україні» (ВМУУ) (2016) MBA, MBA

З 2022 року - аспірант кафедри державних, місцевих та корпоративних фінансів Університету митної справи та фінансів. Тема дисертації: ”Клієнтоорієнтованіть на ринку алкогольної продукції в умовах протидіючого маркетингу”

Підвищення кваліфікації, курси:

Спеціальна американська програма ділового стажування Міністерства торгівлі США (SABIT).
Маркет Репорт Україна, LSI., Маркетинг, Менеджмент, мовна школа.
Соціальні мережі (Пол Чейні/Paul Chaney)
Український форум Маркетинг директорів
Маркетингове управління в аграрній та трейдингових сферах, специфіка іноземних компаній Lancaster International Trading Company, Inc., Маркетинг
Використання HACCP, принципи HACCP в іноземних компаніях.
Формула любові кілента (В.Любаров, В.Перція)
Як стати найкращим Директором з маркетингу (І.Манн)
Brands Point Міжнародна конференція з брендингу
Inlingua, мовна школа бізнес-англійської (Мальта)
Лідерська програма (ЛП-66)
Курс «Стратегічний маркетинг» («Лаба»).

 

Досвід роботи: 

З 2019 р. по сьогодні – Директор з маркетингу, Global Spirits USA. Алкоголь, TM Khor, TM Leaf, TM Odessa. Україна-США.

З 2018 р. по 2019 р. – Категорійний менеджер, АВК Конфекшинері (цукерки). Київ.

 

З 2014 р. по 2018 р. – Бренд-директор, ТОВ Фес Укр (Maccoffee, кавовий напій 3в1). Україна, Молдова.

 

З 2011 р. по 2014 р. – СМО у проектах, (усього за період було 24 проекти).

Alvirtual Limitted Liability company. (Консалтинг) Україна, Казахстан, Грузія, Молдова, США.

З 2007 р. по 2011 р. – Директор з маркетингу, ТОВ «Еліт». Виробництво та продаж морозива, заморожених овочів. ТМ "Ажур", ТМ "Троянда", ТМ "Браво". Україна.

 

З 2003 р. по 2006 р. – Бренд-менеджер, ТОВ «Бріджтаун Київ», снеки (сухарики ТМ «3 Корочки», чіпси «Чіп&GO»)

 

Знання мов: 

Українська — вільно
Російська — вільно
Англійська — вище середнього (В2)
Німецька – базовий

Участь у міжнародних проектах: 

 

Спеціальна американська програма ділового стажування Міністерства торгівлі США (SABIT). 2010 р.

 

У рамках співпраці з агенцією Alvirtual Limitted Liability company (США) з 2011 р. по 2014 р. брала участь у проектах як директор з маркетингу, (всього за період було 24 проекти). Україна, Казахстан, Грузія, Молдова, США.

З 2014 р. по 2018 р. як бренд-директор розвивала  бренд Maccoffee в Україні та Молдові.

 

З 2019 р. по сьогодні є директором з маркетингу в Глобал Спіріт США.

Розробка проекту з просування TM Khor, TM Leaf, TM Odessa на ринок США.

 

Ключові навички:

MBA, Strategy and Planning; Analytics & Marketing Researches; Brand Management; Trade Marketing; Merchandising; Advertising (ATL, BTL); Retail Audit; PR.

Сукупний досвід робіт у сфері маркетингу становить понад 20 років із них 13 на ринку FMCG (B2B, B2C).

Є досвід створення та ефективного управління командою від 5 осіб у прямому підпорядкуванні, до 63 - у непрямому. Досвід створення маркетингової стратегії та її реалізації. Досвід створення та просування нових та існуючих брендів на ринки (у тому числі нові ринки для компаній): України, СНД, Польщі, США. Досвід управління продуктовими портфелями брендів (понад 1000 SKU), формування асортиментної та цінової політики. Досвід проведення якісних та кількісних досліджень. Визначення стратегії просування компанії та розвитку продажів. Аналіз ринку, сегментація, категоризація клієнтської бази. Досвід створення системи збору та обробки інформації. Оптимізація та регламентація маркетингових бізнес-процесів у компанії. Досвід формування діджітал-просування (SMM, SEO). Бюджетування маркетингової діяльності. Виставкова діяльність (участь у міжнародних та локальних виставках). Проведення івентів.

Сфера наукових інтересів:

Міжнародний маркетинг, міжнарожний PR, діджитал маркетинг, крос-культурні комунікації, івент-менеджмент, маркетинг, рітейл-маркетинг, нові технології медіавиробництва, медіа-комунікація, комунікаційні технології, інтерактивні технології,  медіа-комунікації, реклама, соціально-комунікаційні технології, технології ефективних комунікацій

Дисципліни, що викладає: 

Маркетинг (практичні заняття)