Дотримання принципів академічної доброчесності впливає на репутацію закладу вищої освіти, де вчиться студент, працює науковець. Адже на статус та місце закладу освіти в рейтингу впливатиме і те, чи отримані студентами оцінки відповідають реальним знанням та навичкам!
Студенти першого курсу спеціальності 075 Маркетинг уже вивчали Положення про академічну доброчесність та етику академічних взаємовідносин в Університеті митної справи та фінансів із деканом факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин Вікторією Володимирівною Даценко, а сьогодні, 28.09.23 р., закріпили отримані знання попрацювавши у групах разом із кураторами Тетяною Сергіївною Дроновою, Дмитром Анатолієвичем Міщенком та завідувачем кафедри маркетингу Вікторією Дмитрівною Хурдей.
Маркетологи-першокурсники запевнили, що бути академічно доброчесним не так складно, як може здаватись. Варто цінувати своїх одногрупників і викладачів, поважати себе та свій час, а також мати розуміння, що навчання — це перш за все самовдосконалення. Бути чесним, справедливим та відповідальним – риси, що продовжують виховуватися у закладі вищої освіти після школи і на все життя!