Відповіді на ці та інші питання озвучила Марія Колповська – дніпровчанка з Чорногорії і авторка ютуб-каналу «Харчуйся з розумом», що має 27 тисяч підписників. Блогерка зустрілася зі здобувачами другого курсу освітньої програми «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю», щоб розповісти про свій досвід підкорення соціальних мереж та напрацювання репутаційного капіталу. Адже ведення акаунту на тему харчування дозволило пані Марії стати експерткою для проєктів телеканалу «Інтер» та медіа-порталу «OBOZ.UA».
Запрошена на онлайн-зустріч гостя розповіла, що попри вражаючий досвід популярних блогерів – їхні знання і поради швидко втрачають цінність. Бо соціальні мережі постійно змінюють свої алгоритми, аудиторія набуває свіжого досвіду і висуває нові вимоги до контенту та й світ, у якому ми живемо підвладний динамічним процесам і не стоїть на місці. Тому те, що було слушним вчора – сьогодні може вже не приносити своїх корисних плодів.
Також Марія Колповська радить перевіряти всі отримані рекомендації з блогінгу на власному досвіді. Будь-яке «золоте правило» на практиці може виявитися недієвим в умовах конкретної теми або аудиторії блогу.
Ще одна порада – аналізуйте чужий досвід невдач. Розуміння того, як не треба робити може бути дієвішим для продуктивного результату, ніж міркування над історіями успіху. Крім того, гостя рекомендує активно спілкуватися із блогерами, які перебувають в однакових умовах із вами. Горизонтальне порівняння досвіду дозволить зауважити те, про що не розповість жоден коуч з просування медіа-контенту.
Скажімо, контент-план розписаний на місяць вперед важливий для блогу, однак альтернативу йому можуть скласти: слідкування за трендами та інформаційними приводами, моніторинг інтересів підписників, блокнот з ідеями (спонтанні інсайти на актуальні теми), план рубрик та план активності (скільки дописів у який відрізок часу вам треба публікувати).
На останок Марія Колповська зазначила, що яким би не був успішним блог – всю комунікацію навколо нього не можна обмежувати лише інтернетом. Офлайн-заходи не дадуть багатьох підписників, однак вони допоможуть перезавантажити комунікативні навички, отримати нові професійні контакти і стимули для розвитку свого медійного проєкту.