D5 Маркетинг Освітня програма «Маркетинг»

 

Спеціальність: D5 Маркетинг Освітньо-професійна програма: Маркетинг

 

Рівень вищої освіти: другий (магістерський)

Форма здобуття освіти: денна / заочна

Обсяг та розрахунковий строк виконання освітньої освітньо-професійної програми: 90 кредитів ЄКТС, 1 рік 5 місяців

Вимоги до рiвня освiти осiб, якi можуть розпочати навчання за програмою:

  • освітній ступінь «бакалавр»;
  • освітній ступінь «магістр»;
  • освітньо-кваліфікаційний рівень «спеціаліст».

Мінімальний конкурсний бал для вступу: 100

Мета освітньої програми: підготовка конкурентоспроможних фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для розв’язання задач маркетингової діяльності, що характеризуються невизначеністю умов і вимог, проведення досліджень та/або здійснення інновацій в усіх сферах економіки, зокрема, у митній діяльності; виконання керівних функцій та наукових досліджень у сфері маркетингу, що сприятиме суспільному та економічному прогресу України.

Переваги освітньої програми: Освітньо-професійна програма має прикладний характер, зорієнтована на активну діяльність фахівців у сфері маркетингу на демократичних та інноваційних засадах з урахуванням особливостей Industry 5.0 і трансформації бізнес-середовища до віртуального простору у площині концепції сталого розвитку з елементами наукового пошуку. Орієнтує на актуальні проблеми розвитку стратегічного та маркетингу ЗЕД, зокрема у митному середовищі. Сфокусована на підготовці висококваліфікованих маркетологів нового покоління, які мають глибоку теоретичну й практичну базу, уміння і навички щодо методології наукової та професійної діяльності з використанням цифрових інструментів в системі маркетингу.

Основні переваги освітньої програми:

  1. Актуальність і затребуваність. Маркетинг – це серце сучасного бізнесу. У будь-якій галузі потрібні фахівці, які знають, як просувати продукти, будувати бренди, аналізувати ринки та впливати на споживача. Попит на маркетологів лише зростає – як в Україні, так і за кордоном.
  2. Практична орієнтованість навчання. Програма спеціальності D5 поєднує глибокі теоретичні знання з практичними кейсами, майстер-класами від експертів ринку та можливістю проходження стажувань у реальних компаніях.
  3. Сучасні цифрові інструменти. Студенти вивчають інтернет- маркетинг, SMM, SEO, таргетовану рекламу, аналітику, штучний інтелект у маркетингу – усе те, що вже сьогодні визначає ефективність бізнесу.
  4. Індивідуальна підтримка та розвиток. В університеті діє наставницька система, мотиваційні програми, конкурси стартапів і проєктів. Ви не просто здобуваєте освіту – ви формуєте особисту траєкторію розвитку.
  5. Можливість міжнародної співпраці. Університет має партнерські зв’язки з закордонними навчальними закладами та бізнес-структурами, що відкриває можливості для стажувань і навчання за програмами обміну.

Особливості освітньої програми:

  1. орієнтована на глибоку спеціальну підготовку сучасних маркетологів, які є ініціативними та здатними швидко адаптуватися до умов і викликів цифрової економіки;
  2. орієнтована на оволодіння знаннями та набуттям навичок із митних формальностей і митного маркетингу;
  3. дозволяє опанувати сучасні маркетингові технології шляхом проходження виробничих практик у сучасних підприємствах, бізнес-структурах, переробних підприємствах, торгівельних установах;
  4. до проведення навчальних занять залучаються маркетологи- практики;
  5. завдяки тісній співпраці з професіоналами-практиками сфери маркетингу дозволяє опанувати сучасні маркетингові технології шляхом проходження воркшопів, тренінгів, гостьових лекцій; орієнтована на написання наукових робіт (тез, статей, презентації проведених досліджень та пропозицій на науково-практичних конференціях, круглих столах).

Основні навчальні дисципліни: 10–12 основних дисциплін циклу професійної підготовки:

  1. Маркетинг у цифровому середовищі (Маркетинг 0)
  2. Діагностика міжнародного ринку товарів і послуг
  3. Креативний маркетинг та дизайнерське мислення
  4. Управління маркетинговими інноваційними проектами
  5. Стратегічний маркетинг
  6. Курсова робота «Стратегічний маркетинг»
  7. Економічне обґрунтування маркетингових рішень
  8. Маркетинг ЗЕД та взаємодії у митному середовищі
  9. Еvent-маркетинг
  10. Методологія та організація наукових досліджень у сфері маркетингу

Бази практики та роботодавці:

  1. Промислові та виробничі підприємства: ТОВ «Інтерпайп Україна», ПАТ «Дніпрометиз», ТОВ «УКР ГРАНД СЕРВІС», ТОВ «Продукт Пак Сервіс», ТОВ «Електропромремонт», ТОВ «Енергопневморемонт» тощо.
  2. Рітейл та e-commerce: ТОВ «АТБ-Маркет», .ТОВ «Сільпо-Фуд»; ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет», національна мережа електроніки й побутової техніки Comfy, ТОВ «Омега» ВАРУС, провідний інтернет-ритейлер Rozetka (філія), гіпермаркет Епіцентр Дніпро, ТОВ «ЕССЕ-Україна» тощо.
  3. Агентства маркетингу та реклами: Агентство digital-маркетингу «CoolHeads»,  Агентство  digital-маркетингу  «BePolar»,  Рекламна  агенція «Альпарі», Digital- агенство DASH, Creative People Dnipro - студія графічного дизайну та креативу, агенція з інтернет-маркетингу «WebMate» тощо.
  4. Харчова індустрія, HoReCa, FMCG: ТМ «Королівський смак (Конті- Фуд)», ПАТ «АЛАН», PepsiCo Україна (представництво у регіоні), «AROMA KAVA», ТОВ «Укрриба», тощо.
  5. Банки, страхові та фінансові компанії: ПАТ КБ «Приват Банк» лідер у digital-маркетингу банківських послуг, Дніпропетровське обласне управління АТ «Ощадбанк», тощо.
  6. Логістика: ТОВ «Нова Пошта», ТОВ НВТ «Трансчермет», ТОВ «Корсель», ТОВ АДР Логістікс, ТОВ «Асканія Авто», тощо.
  7. ЗМІ, видавництва та digital-платформи: 34 канал, DniproTV (PR, робота з медіа та контентом), Dnipro.City (платформа для просування місцевого бізнесу), ТОВ «МЕДІА БИТЮК», тощо.
  8. Державні установи та організації у Дніпропетровській області: Головне управління Державної митної служби у Дніпропетровській області (пресслужба або аналітичний відділ), Головне управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області (Управління інформаційної взаємодії), Дніпропетровська обласна військова адміністрація (ОВА) (пресцентр, відділ комунікацій та медіа), тощо.

Можливості для випускників: Мають право продовжити навчання на третьому (освітньо- науковому) рівні вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.

Можуть працювати на посадах, як визначені Національним класифікатором України: Класифікатор професій ДК 003:2010 (зі змінами):

1210 Керівники підприємств, установ та організацій

1224 Керівники виробничих підрозділів в оптовій та роздрібній торгівлі 1227 Керівники виробничих підрозділів у комерційному обслуговуванні 1233 Керівники підрозділів маркетингу

1234 Керівники підрозділів з реклами та зв’язків з громадськістю

1314 Керівники малих підприємств без апарату управління в оптовій та роздрібній торгівлі

1317 Керівники малих підприємств без апарату управління в комерційному обслуговуванні

1452 Менеджери (управителі) в оптовій торгівлі та посередництві у торгівлі

1453.1 Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі побутовими товарами 1453.2 Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами

1454 Менеджери   (управителі)   в   роздрібній   торгівлі   продовольчими товарами

1475 Менеджери (управителі) з права, бухгалтерського обліку, досліджень ринку, вивчення суспільної думки, консультацій з питань комерційної діяльності та управління

1475.3 Менеджери (управителі) з дослідження ринку та вивчення суспільної думки

1475.4 Менеджери (управителі) з питань комерційної діяльності та управління

1476.1 Менеджери (управителі) з реклами

2419 Професіонали у сфері державної служби, маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності

2419.1 Наукові співробітники (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва, інтелектуальна власність)

2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності.

 

Наші контакти:

Кафедра маркетингу, УМСФ

м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 2/4 Навчальний корпус №2, каб. 7

Web-сайт кафедри: http://umsf.dp.ua/index.php/struktura/2021-03-09-08-36-26/kafedra- marketynhu

Instagram:  https://instagram.com/marketing.umsf?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Facebook:  https://www.facebook.com/%D0%9A%D0%B0%D1%84%D0%B5%D0%B4%D1%80%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D 0%B3%D1%83-%D0%A3%D0%9C%D0%A1%D0%A4-101031945192249/

Завідувач кафедри маркетингу - Хурдей Вікторія Дмитрівна

+38 (066) 32 33 605

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.