NaVi, Twitter, KickStarter, УМСФ… Що може бути спільного між такими різними суб’єктами?

Що їх може поєднувати?

Відповідь на це питання є! Адже сучасні студенти – це майбутні ЕКОНОМІСТИ, які мають вільно орієнтуватися у світі ІТ-технологій та вміти застосувати дієві інструменти РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ: краундфандинг, краундінвестинг, краундлендінг при проведенні економічного аналізу у практичній роботі компаній різного рівня. Саме на дисципліні «ІНТЕРНЕТ БІЗНЕС» студенти спеціальності 051 ЕКОНОМІКА розглядають світовий досвід та пропонують покращення економічних результатів діяльності підприємства завдяки використанню сучасних ІТ-інструментів під керівництвом кандидата економічних наук, доцента кафедри економіки та соціально-трудових відносин УМСФ Кирила Огданського. Запрошуємо майбутніх «Ілонів Масків» до навчання за спеціальністю 051 ЕКОНОМІКА!