Паспортний стіл

ID 1024x765

Адреса: 49044, м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського (вул. Дзержинського), 6, каб. №01 (Гуртожиток №1) 

Тел.: +38(056) 756-05-56 

Режим роботи:

  • Понеділок — Четвер: 08:00 — 17:00
  • П'ятниця 08:00 — 15:45. 
  • Обідня перерва 12:00 — 12:45. 
  • Вихідні: Субота, Неділя 

Провідні фахівці: Найдьон Любов Миколаївна, Крюкова Алла Іванівна 


Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 затверджено Правила реєстрації місця проживання та Порядок передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру. Відповідно до ст.3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та п.3 Правил реєстрації місця проживання реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради, сільським головою.

 

Громадяни України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов'язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання. 
Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання.

 

Перелік необхідних документів для оформлення наступних операцій:


Реєстрація місця проживання (у гуртожитку)

Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою. У разі коли особа проживає у двох і більше місцях, вона здійснює реєстрацію місця проживання за однією з цих адрес за власним вибором. За адресою зареєстрованого місця проживання з особою ведеться офіційне листування та вручення офіційної кореспонденції.

Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання.

Реєстрація осіб, поселених на час навчання в студентські гуртожитки, здійснюється через паспортний стіл студмістечка у порядку, встановленому згідно чинного законодавства. Витрати, необхідні на реєстрацію поселених осіб, здійснюються за рахунок останніх.


ПІСЛЯ ПОСЕЛЕННЯ ОСОБА ПОДАЄ ДО ПАСПОРТНОГО СТОЛУ СТУДМІСТЕЧКА ВСІ ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ЇЇ РЕЄСТРАЦІЇ:

  • заяву про реєстрацію місця проживання; 
  • документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт + 2 ксерокопії); 
  • квитанцію про сплату адміністративного збору (У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу). 
  • документи, що підтверджують право на проживання в житлі; 
  • військовий квиток або посвідчення про приписку (+ 2 ксерокопії документа з відміткою райвійськкомату м. Дніпра про прийняття на військовий облік); 
  • заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи ( в разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з реєстрації попереднього місця проживання) 

Відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:

– у вигляді книжечки (зразка 1993 року) – шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи або штампа зняття з реєстрації місця проживання особи;

– у формі картки (зразка 2015 року) – шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру. У разі непідключення органу реєстрації до Реєстру особі видається довідка про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.

У разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання в іншій адміністративно-територіальній одиниці до органу реєстрації, на території обслуговування якого було зареєстроване попереднє місце проживання особи, не пізніше наступного дня надсилається повідомлення про зняття з реєстрації місця проживання особи.

У документ особи (у формі книжечки), до якого вносяться відомості про реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання, органом реєстрації спочатку проставляється штамп зняття з реєстрації місця проживання особи, а потім відповідний штамп реєстрації нового місця проживання особи. 
У паспорт громадянина України (у формі картки) відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання вносяться до безконтактного електронного носія. 

 

Уразі подання заяви представником особи додатково надаються: 
- документ, що посвідчує особу представника; 
- документ, що підтверджує повноваження особи як представника. 
Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюються за згодою інших законних представників.

Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою. У разі коли особа проживає у двох і більше місцях, вона здійснює реєстрацію місця проживання за однією з цих адрес за власним вибором. За адресою зареєстрованого місця проживання з особою ведеться офіційне листування та вручення офіційної кореспонденції

 

Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання.

 

Реєстрація осіб, поселених на час навчання в студентські гуртожитки, здійснюється через паспортний стіл студмістечка у порядку, встановленому згідно чинного законодавства. Витрати, необхідні на реєстрацію поселених осіб, здійснюються за рахунок останніх.

Прийняття на військовий облік

Військовозобов’язаним студентам необхідно спочатку стати на військовий облік в Університеті кім.233 навчального корпусу №1 (здати ксерокопії паспорта та приписного свідоцтва з відміткою про зняття з  обліку за попереднім місцем проживання). Після отримання в кім.233 довідки для військкомату (форма №17), оформити у паспортиста дозвіл на реєстрацію місця проживання, необхідний для постановки на військовий облік у райвійськкоматі.  

Адреси райвійськкоматів: 

Соборний районний військкомат: м. Дніпро, площа Соборна(Жовтнева), 11,

Амур-Нижнєдніпровський районний військкомат: м.Дніпро, вул.Путилівська, 20.

 
Дні прийому: Понеділок, Четвер: 08:00 – 17:00, перерва 12:00 - 13:00.

До військкомату необхідно подати:

  • паспорт + ксерокопія (1, 2 та 11 сторінки паспорта);
  • приписне посвідчення або військовий квиток з відміткою про зняття з військового обліку за попереднім місцем проживання + ксерокопія;
  • довідка  призовника з місця навчання;
  • заява про реєстрацію місця проживання в гуртожитку (ксерокопія);
  • два конверти по Україні (з марками).
Університеті

Зняття з реєстрації місця проживання

Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі заяви особи або її представника. 

Разом із заявою про зняття з реєстрації місця проживання особа подає: 

  • документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання (паспорт+ксерокопія); 
  • квитанцію про сплату адміністративного збору; 
  • військовий квиток або посвідчення про приписку (+2 ксерокопії знятого з військового обліку документа) (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку 

У разі подання заяви представником особи додатково надаються: 
- документ, що посвідчує особу представника; 
- документ, що підтверджує повноваження особи як представника 

У разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання в іншій адміністративно-територіальній одиниці до органу реєстрації, на території обслуговування якого було зареєстроване попереднє місце проживання особи, не пізніше наступного дня надсилається повідомлення про зняття з реєстрації місця проживання особи.

 

Адреси відділів формування та ведення реєстру територіальної громади Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради:

   - мешканцям Соборного району: 49027, Дніпропетровська обл., м.Дніпро, площа Шевченка,7;

   - мешканцям АНД району: 49083, Дніпропетровська обл., м.Дніпро, проспект Слобожанський (пр-т ім.Газети «Правда»,29-б)

Обмін паспорта у разі зміни прізвища, імені або по батькові

Подати заявку на обмін паспорта можна на порталі iGov.org.ua: заповнити коротку форму, обрати зручний час відвідання органу ДМС та у назначений час прийти на зустріч зі всіма необхідними документами. Перелік буде надісланий у листі електронною поштою.

Документи для обміну паспорта:

• оригінал документу, на основі якого відбулася зміна прізвища, ім'я або по батькові;

• паспорт, що підлягає обміну.

Для оформлення паспорта у вигляді книжечки (якщо у підрозділі відсутня апаратура з видачі ID-карток) потрібно додатково надати дві фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см.

 

У випадках обміну паспорта, його переоформлення (у тому числі замість втраченого чи викраденого) або вклеюванні фотокарток до паспортної книжечки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку звернення подається до підрозділу ДМС за місцем реєстрації. Якщо особа раніше мала паспорт у формі ID-картки, вона може звертатись до будь-якого підрозділу ДМС, який має доступ до ЄДДР. Строк звернення складає один місяць з моменту втрати дії попереднього документу, після закінчення цього терміну на громадянина буде складено адмінпротокол за статтею 197 КУпАП.

Втрата паспорта громадянина України

Звернутися до територіального підрозділу Державної міграційної служби України із відповідною заявою про втрату паспорта. Заява подається особисто заявником.
Або подати заявку на отримання паспорта (замість утраченого та замість викраденого) на порталі iGov.org.ua: заповнити коротку форму, обрати зручний час відвідання органу ДМС та у назначений час прийти на зустріч зі всіма необхідними документами. Перелік буде надісланий у листі електронною поштою.

Необхідні документи:

  • оригінали свідоцтва про шлюб (розлучення) та свідоцтва про народження (за наявності);
  • довідку з поліції про порушення або відмову у порушенні кримінальної справи за фактом викрадення паспорта;
  • довідку про реєстрацію місця проживання.

Для оформлення закордонного паспорта

Для оформлення закордонного паспорта в Україні за новими законами громадяни можуть звернутися в будь-який підрозділ Державної міграційної служби. Подати заявку на отримання паспорта можна на порталі державних послуг iGov.org.ua. або у центрах «Паспортний сервіс».

При оформленні закордонного паспорта необхідний мінімум документів:

1. Громадянський паспорт - оригінал, який залишається у Вас, і 2 копії сторінок з відмітками.

2. Ідентифікаційний код – одна копія

3. Старий закордонний паспорт (при його наявності) і копія його першої сторінки

Важливо!!!

Прізвище, ім'я, по батькові в громадянському паспорті і ідентифікаційному коді повинні збігатися

Зразки бланків заяв

Юридична адреса

Адреса унiверситету:

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського

(вулиця Дзержинського), 2/4

 

Адреса приймальної комiсiї:
49000, м.Дніпро,
Узвіз Крутогірний
(вулиця Рогальова) , 8, ауд. 303

    Зв'яжіться з нами

    Ви тут: Головна Студентам Студентське містечко Паспортний стіл