Служба психологічної підтримки

Адреса: узвіз Крутогірний, 8, к. 706, навчальний корпус № 3

Положення 

План роботи

Відео про лабораторію

Служба психологічної підтримки Дніпровського університету митної справи та фінансів була створена 1 грудня 2021р. на базі факультету управління УМСФ. 

Основною метою діяльності Служби психологічної підтримки (СПП) є виконання завдань, пов’язаних з психологічним забезпеченням  та супроводом навчально-виховного процесу.

 

Співробітники СПП:

- Фролова Наталія Вікторівна, кандидат психологічних наук, доцент 

           - Петренко Ірина Вікторівна, практичний психолог
          - Мезенцева Ганна Олексіївна, провідний фахівець

 

Основними завданнями діяльності СПП є:

 

  • психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;
  • сприяння повноцінному особистісному розвиткові студентів та створення належних психологічних умов для формування у них мотивації до навчання, самореалізації творчих здібностей, самовиховання і саморозвитку;
  • реалізація розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових та кроскультурних особливостей здобувачів освіти.
  • підвищення психологічної культури всіх учасників навчально- виховного процесу, гуманізація стосунків у студентських і викладацьких колективах;
  • консультативна допомога всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, особистісного та професійного розвитку тощо;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу;
  • впровадження профілактики конфліктів, девіантної та адиктивної поведінки серед студентів.

 

Види діяльності:

 

  • індивідуальне консультування;
  • психологічна діагностика (індивідуальна і групова);
  • групова робота соціально-психологічної спрямованості (формування навичок партнерського спілкування, упевненості у собі, ефективного розподілу часу (time-менеджмент, тощо); організація та проведення тренінгів (командоутворення, особистісного росту, тощо)

 

Пріоритетні напрямки діяльності:

 

  • соціально-психологічна адаптація студентів до навчання у ВНЗ;
  • формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу;
  • здоровий спосіб життя;

психологічна культура особистості