Жихарева-Толстік Ганна Олександрівна

Профіль у GoogleScholar

 

Профіль в Linkedin:  linkedin.com/in/hanna-zhikhareva-tolstik-30b438180

 

Профіль в ORCID: orcid.org/0000-0003-0322-2859

 

Електронна поштаЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

 

Освіта

У 2002 р. закінчила Дніпровську національну Політехніку за спеціальністю «Енергоаудит».

З 2018 року - аспірант кафедри державних, місцевих та корпоративних фінансів Університету митної справи та фінансів. Тема дисертації: ”Фінансові механізми рітейл-маркетингу”

 

Сфера наукових інтересів:

Технології ефективних комунікацій, міжнародний PR, діловий етикет, крос-культурні комунікації, івент-менеджмент, дипломатичний протокол, екологічні освітні практики, маркетинг, рітейл-маркетинг, нові технології медіавиробництва, медіа-комунікація, комунікаційні технології, інтерактивні технології,  медіа-комунікації, реклама, соціально-комунікаційні технології.

 

Участь у професійних об’єднаннях

Членство в Media Scientific HUB

Співзасновниця NGO Assembly of cultural exchange of Ukraine

Амбасадор міста Дніпро проекту “100 відповідалних вчинків громадян”              Центру демократії та верховенства права України.

Амбасадор світньої платформи “ЕКОсвідомість Дніпра”

 

Організаційно-консультативна діяльність

 

Співзасновниця міжнародної маркетингової агенції.

Організатор понад 100 фестивалів та конференцій в Україні.

Віце-президент фестивалю дитячого розвитку та творчості Карусель.

Продюсер молодіжного серіалу Школа Геніїв.

Маркетинг-аналітик. Спікер. Маркетолог. Копірайтер. Редактор новин та адміністратор комьюніті в SMM. PR-технолог.

Офіційнй представник та модератор проектів Вищої школи комунікацій 1+1 media.

Автор і координатор сотень рекламних кампаній і стратегічних кейсів для провідних компаній України.

Автор ідеї та організатор всеукраїнського пісенного фестівалю-конкурсу “БИТВА ХОРІВ” /Київ, Дніпро, Харків, Рівне, Полтава/.

Співавтор та амбасадор  освітньої  програми ЕКОСВІДОМІСТЬ Дніпра.

Співзасновниця, експерт та редактор освітнього простору Media Scientific HUB.

Амбасадор у місті Дніпро проекту “100 відповідальних вчинків громадян” Центру демократії та верховенства права.

 

Основні наукові та навчально-методичні праці

  1. Участь у всеукраїнській науково-практичній конференції секція “Фінанси, гроші та кредит”. Тема публікації: “Значення роздрібної торгівлі та роль маркетингу в діяльності підприємств роздрібної торгівлі.”15.01.2019. м. Київ

  2. Публікація “Сучасний маркетинг: проблеми, перспективи та зарубіжний досвід”. Міжнародна науково-практична конференція Університету митної справи та фінансів. 19.04.2019 м. Дніпро.  

  3. Участь у міжнародній конференції “Universiti LeMan” Секція: Проблеми менеджменту та маркетингу в нових умовах господарювання. Тема публікації “ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ОРЕНДНИХ СТАВОК В ТРЦ УКРАЇНИ НА РОЗВИТОК РІТЕЙЛ-МАРКЕТИНГУ”. 20.05.2020  м. Ле-Ман (Франція). 

  4. Участь у міжнародній науково-практичній конференції «Напрями та сучасні чинники розвитку міжнародних відносин: економічні та політичні аспекти» Факультету міжнародних економічних відносин Ужгородського національного Університету та Інституту державного управління та регіонального розвитку AKADEMIA POLONIJNA W CZĘSTOCHOWIE. Секція Маркетинг. Тема публікації СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМПАНІЙ: ПРОГНОЗУВАНН Я ЯКІСНИХ І КІЛЬКІСНИХ ПОКАЗНИКІВ РІТЕЙЛ-МАРКЕТИНГУ. 8.05.2020. м.Ужгород

  5. Публікація наукової статті в науково-практичному журналі «ЕКОНОМІЧНІ СТУДІЇ» Випуск 3(29) вересень 2020. Назва статті: «ФОРМУВАННЯ ПРИНЦИПІВ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ, ТА ВПЛИВ ЦИХ ЧИННИКІВ НА РІТЕЙЛ-МАРКЕТИНГ УКРАЇНИ». 15.09.2020 Львівська економічна фундація. м. Львів.

  6. Публікація наукової статті в економічному науково-практичному журналі «Підприємництво та іновації». Випуск 14, 2020 Журнал видається Міжнародним університетом фінансів спільно з факультетом менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Категорія Б, згідно Наказу МОН України від 17.03.2020, № 409). Назва статті: ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ УСПІШНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ УКРАЇНИ ТА СВІТУ. 12.10.2020. м. Київ

  7. Публікація наукової статті в електронному журналі «Ефективна Економіка» Дніпровського державного аграрно-економічного університету (Категорія «Б», Наказ МОН України від 11.07.2019 № 975). Назва статті: ВПЛИВ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ НА ПЕРЕРОЗПОДІЛ ТРАФІКУ ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ УКРАЇНИ В 2019-2020 РОКАХ. 2.12.2020 м. Дніпро

  8. Участь у XVI міжнародній науково-практічній конференції студентів та молодих вчених Національного технічного Університету «Дніпровська політехніка», Іноваційного Університету та Ради молодих вчених «MAJESTY of MARKETING”. Тема публікації: MARKETING TRENDS IN THE DIGITAL ECONOMY. 10.12.2020 м. Дніпро

  9. Публікація статті у колективній зарубіжній монографії “Integration of traditional and innovation prosses of development of modern science”. Назва статті: ДОСВІД ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ПЕРЕБУДОВИ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ ФРАНЦІЇ, ЯПОНІЇ, США, КИТАЮ, НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ В ЕПОХУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. 28.12.2020 Європейське видавництво “Publishing House “Baltija Publishing” (м. Рига, Латвія)

Викладає дисципліни: «Теорія масової комунікації та інформації», “Конфліктологія”, “Міжнародний PR”, “Міжнародна інформація та інформаційно-аналітична діяльність”, “Основи ділового етикету”, “Крос-культурні комунікації”, “Маркетинг”. Має досвід викладацької та практичної діяльності за фахом. Є авторкою низки тренінгів з маркетингу та публічних виступів.