Uncategorised

Сектор охорони праці

Положення про Сектор охорони праці

Аудиторія 428

Керівник: ректор Дмитро БОЧАРОВ

Склад співробітників:

Провідний інженер з охорони праці – Людмила Вахромова

Провідний інженер з охорони праці – Людмила Подорожня

Інструктор з протипожежної безпеки – Олексій Шаповалов

Курси підготовки до ЄДКІ

14 грудня 2021 року, відбулося пілотування єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) для магістрів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».

Апробаційний ЄДКІ було проведено у формі комп’ютерного онлайн-тестування, яке тривало 180 хвилин та складалось з 150 тестових завдань.

За результатами пілотування оцінюватимуться характеристики тестових завдань, профіль знань і здатність магістрантів адаптуватись до умов проведення ЄДКІ. Участь у пілотному проекті дозволила навчальному закладу зрозуміти вимоги до технічного забезпечення проведення іспиту. 

Наступна апробація ЄДКІ відбудеться  для спеціальностей «Право» та «Міжнародне право».

Університет митної справи та фінансів оголошує набір на курси підготовки до ЄДКІ

За додатковою інформацією звертатись в Центр профільної освіти.

Навчальна лабораторія транспортних систем та технологій

Завідувач навчальної лабораторії: Маленко Євгеній Вікторович

тел. (056) 756-05-41
Основною задачею лабораторії транспортних систем та технологій є необхідність проведення лекційних, лабораторних та практичного занять кафедри транспортних технологій та міжнародної логістики за навчальною програмою «Бакалавр», та «Магістр» спеціальності 275 «Транспортні технології».
Окрім цього лабораторія транспортних систем та технологій забезпечує проведення занять студентів інших спеціальностей.
Лабораторія транспортних систем та технологій забезпечує повноцінний навчальний процес для студентів I-VI курсів. На базі лабораторії вивчається понад 35 дисциплін з використанням сучасного програмного забезпечення, знання з яких успішно використовуються студентами та випускниками Університету на практиці.
Серед них:
• Введення в моделювання транспортних потоків;
• Моделювання транспортних потоків;
• Основи теорії транспортних процесів і систем;
• Числові методи розв'язання транспортних задач;
• Практикум з наукових досліджень магістерського проекту;
• Міжнародні вантажні перевезення;
• Оптимізація в транспортних системах;
• Транспортно-експедиційне обслуговування;
• Транспортна інфраструктура;
• Основи теорії систем масового обслуговування;
• Моделі та методи оптимізації транспортних процесів;
• Методологія наукових досліджень в транспортних системах;
• Технічне обслуговування та ергономіка в транспортних системах;
• Управління ланцюгом постачань;
• Інноваційні технології в транспортних системах;
• Мережеве планування та теорія графів;
• Проектування транспортних мереж;
• Динаміка автомобільних та інших транспортних засобів;
• Надійність та ефективність транспортних систем та технологій;
• Комп'ютерні технології в транспортних системах;
• Інженерна та комп'ютерна графіка;
• Автоматизовані та навігаційні системи на транспорті
Лабораторія забезпечує проведення підготовки до державного іспиту, а також підготовки дипломного проектування, що здійснюється за спеціальністю «Транспортні технології»

Матеріально-технічна база лабораторії складає:
• 5 мультимедійних аудиторій (300 місць);
• аудиторія для проведення практичних занять (автоклас) за напрямом будова автотранспорту;
• комп’ютерний клас (25 місць). Всі комп’ютерні класи з’єднані в локальну мережу Університету.

Контакти:
м. Дніпропетровськ, вул. В.Вернадського, 2/4 н.к. №1, каб. № 208, тел. (056) 756-05-41

Профільні курси

Центр профільної освіти забезпечує організацію та проведення профільних курсів:

Центр організовує і здійснює корпоративне навчання, семінари – тренінги та індивідуальні консультації: для підприємств, організацій, фірм, підприємців малого та середнього бізнесу, інших верств населення з економічних, фінансових, психологічних та правових питань за потребою та вибором замовника.

Контакти: м. Дніпро, узвіз Крутогірний, 8,  каб. № 106в; 

тел. 068-790-94-38, 099-207-45-28, 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Моніторинг якості

Відповідно до “Положення про відділ забезпечення якості освітньої діяльності Університету митної справи та фінансів” і “Положення про опитування здобувачів вищої освіти Університету митної справи та фінансів”, анкетування студентів щодо якості освітнього процесу проводиться двічі на рік для покращення якості освітньої діяльності за відповідними освітніми програмами.

 

У 1-му семестрі 2020-2021 н. р.  було проведено анонімне опитування здобувачів щодо якості освітніх програм та освітнього процесу. Із результатами можна ознайомитися за посиланнями:

Здобувачі вищої освіти освітньо-кваліфікаційного ступеня “Бакалавр”:

Здобувачі вищої освіти освітньо-кваліфікаційного ступеня “Магістр”:


Випускники

Здобувачі вищої освіти освітньо-кваліфікаційного ступеня “Доктор філософії”

У 1-му семестрі 2020-2021 н. р.  було проведено анонімне опитування здобувачів вищої освіти “Викладач очима студентів”. Із результатами можна ознайомитися за 
посилання


У 2-му семестрі 2020-2021 н. р.  було проведено анонімні опитування здобувачів вищої освіти щодо якості освітнього процесу. Із результатами можна ознайомитися за посиланнями:

 Здобувачі 1 (бакалаврського) рівня вищої освіти:


У 2-му семестрі 2020-2021 н. р.  було проведено анонімне опитування науково-педагогічних працівників УМСФ щодо якості ОП та освітнього процесу. Із результатами можна ознайомитися за посиланнями

На початку 2021-2022 н.р. проводяться опитування, з попередніми результатами яких можна ознайомитися за
 посиланнями:


Рейтингове оцінювання НПП

Господарський відділ

Начальник віділу:

Кучеренко Тетяна Іванівна

Тел. 756-05-15

Положення про відділ

Господарський відділ є структурним підрозділом Університету, який здійснює господарське забезпечення її діяльності.

 

Основними завданнями господарського відділу є:

 

  • Забезпечення господарського обслуговування та належного стану     будинків і споруд, у яких розташовано підрозділи Університету, відповідно до правил і норм виробничої санітарії, пожежної безпеки;

 

  • Забезпечення належного санітарного стану території та приміщень Університету;
  • Організація робіт з поточних ремонтів приміщень та споруд Університету, контроль якості та обсягів виконаних робіт;
  • Участь у проведенні тендерів на закупівлю робіт і послуг згідно з чинним законодавством;
  • Забезпечує дотримання правил техніки безпеки, виробничої санітарії та пожежної безпеки Університету;
  • Контроль за дотриманням термінів виконання господарських договорів, своєчасним поданням до відділу бухгалтерського обліку та звітності рахунків, актів про виконання робіт та інших документів для здійснення оплати за укладеними договорами й відображення в облікових регістрах факту надання послуг, виконання робіт тощо;
  • Підготовка об’єктів Університету до роботи в осінньо-зимовий період.

 

Провідні фахівці:

  1. Кучеренко А.О.
  2. Соломаха Н.В.
  3. Халіф В.В.
  4. Очиретна Т.В.
  5. Мургулія Т.М.
  6. Гілка Н.Л.
  7. Лихоперова К.В.
  8. Юркова Ю.П.
  9. Герасименко В.В.
  10. Фоміна Н.В.
  11. Решняк Л.В.
  12. Балута О.О.

 

Прибиральники службових приміщень 

 

Навчальний корпус №1:

  1. Рейчинова О.В.
  2. Баглай С.В.
  3. Драганчук З.П.
  4. Світлична С.В.
  5. Безушко О.М.
  6. Башкардіна Л.В.

Навчальний корпус №2:

  1. Ткаченко Н.Г.
  2. Череповська Г.Д.
  3. Кожемякіна Н.І.
  4. Бойко Н.О.
  5. Бойко В.М.
  6. Гринько В.А.
  7. Кузьменко С.В.

Навчальний корпус №3:

  1. Блажієвська С.В.
  2. Хлебородова О.м.
  3. Рибалка Л.І.
  4. Литвин О.І.

Навчальний корпус №4:

 

  • Харенко Р.В.
  • Ревка Л.М.
  • Сорокіна О.М.
  • Шевчук Л.О.

 

 

Гуртожиток №1:

  1. Півень В.І.
  2. Четверик К.Г.
  3. Підоренко Л.І.
  4. Олійник О.А.

Гуртожиток №2:

  1. Давіденко В.В.
  2. Полякова О.І.
  3. Єрмакова І.В.
  4. Гребенюк Т.М.

Гуртожиток №3:

  1. Попкова Т.П.
  2. Карніна Г.Д.
  3. Сьомкіна Н.О.
  4. Шилова А.Б.

Гуртожиток №4:

  1. Шевченко Л.В.
  2. Резніченко Л.І.
  3. Манзуренко Л.В.
  4. Шамаракова С.Г.




Прибиральник території

 

Навчальний корпус №1:

  1. Крилов Є.В.

 

Навчальний корпус №2:

  1. Костюкова І.М.
  2. Касянова М.А.

 

Навчальний корпус №3:

  1. Дорохова О.О.

 

Навчальний корпус №4:

  1. Мургулія В.М.
  2. Саєнко В.І.

 

Гуртожиток №1:

  1. Греков Є.Г.

 

Гуртожиток №2:

  1. Гаджаєв Г.Г.

 

Гуртожиток №3:

  1. Бойко Т.А.

 

Гуртожиток №4:

  1. Саліонова Н.П.




Прибиральник сміттєпроводів:

 

  • Сесь М.О.

 



         Контакти:

         м. Дніпро, вул.. Володимира Вернадського, 2/4, н.к. №1, кім. №03

Відділ соціально-гуманітарної роботи

Начальник відділу

  • Лобза Алла В`ячеславівна
  • (056) 756 05 11
  • e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Структура відділу:

  • сектор культурно-масової роботи
  • сектор виховної роботи
  • сектор соціального забезпечення

 

Фахівці:

  • Сектор культурно-масової роботи
  1. Іленко Лариса Іванівна – організація виховної роботи та змістовного дозвілля студентів, роботи гуртків художньої самодіяльності;
  2. Муха Анастасія – обслуговування звукопідсилюючої апаратури та мультимедійної техніки; 
  3. Рікус Роман Валерійович – обслуговування звукопідсилюючої апаратури та мультимедійної техніки, виконання ремонтних робіт;
  4. Солодкий Едуард Борисович – забезпечення хореографії ансамблю «Веселка»;
  5. Черниш Людмила Володимирівна - забезпечення фотозйомки заходів, формування фотоархіву.

 

 

  • Сектор виховної роботи

 

  1. Гарбачова Олена Віталіївна - організація роботи з мешканцями гуртожитку, формування високої культури побуту, виховна робота з профілактики правопорушень, утвердження здорового способу життя;
  2. Симчук Наталя Георгіївна – організація роботи з мешканцями гуртожитку, формування високої культури побуту, виховна робота з профілактики правопорушень, утвердження здорового способу життя.

 

 

  • Сектор соціального забезпечення

 

    1. Омелянчук Ірина Вікторівна – облік студентів - мешканців гуртожитків, ведення документації студентів пільгових категорій;
    2. Солодовник Анжела Володимирівна – ведення соціального паспорту університету, підготовка документації про призначення стипендій.
    3. Крюкова Алла Іванівна – робота з оформленням документів з реєстрації студентів, ведення паспортного обліку;
    4. Найдьон Любов Миколаївна - робота з оформленням документів з реєстрації студентів, ведення паспортного обліку.

 

Тел. (056) 756 05 11 

 

Контакти: м. Дніпро, вул. В.Вернадського, 2/4, н.к. № 1, кім. № 138.

 

Ukraine Welcomes YOU

GENERAL REQUIREMENTS FOR FOREIGNERS ENTERING UKRAINE

Visa

For getting an entrance visa it is necessary to appeal to the Consular Representative Office of Ukraine in the country with a corresponding statement and to put in the next documents:

– passport;

– original of invitation for studies;

– original and a notarized copy of the educational document (in Ukrainian) with received grades/marks in the studied disciplines;

– birth certificate (an original and notarized translating into the Ukrainian or Russian language);

– document about absence of HIV infection (an original and notarized translating into the Ukrainian or Russian language);

– medical certificate about the state of health, witnessed by the official organ of health protection of foreigner’s country given out not later than two months prior to departure on studies to Ukraine (an original and notarized translating into the Ukrainian or Russian language);

– round-trip ticket with the open date of return to motherland with the term of action not less than one year.

All the above mentioned documents must be witnessed. Additional documents for your visa and visa fees find at Ukrainian Embassy/Consulate for your country: https://mfa.gov.ua/en/foreign-diplomatic-institutions-ukraine

 

Registration of a temporary residence permit

Countries with a visa entry procedure

Citizens of countries with visa entry procedures arrive in Ukraine with a visa type D (D-13), received at the consular institution of Ukraine on the base of the invitation issued by the University. They are obliged to provide the International Office with a passport and documents necessary to apply for a temporary residence permit in Ukraine (hereinafter referred to as Posvidka) within five working days after arriving to the university, but not later than 30 days before the expiration of the visa.

Countries with a visa-free entry (Azerbaijan, Belarus, Armenia, Georgia, Moldova, Russia, Uzbekistan)

Citizens of countries with visa-free entry may stay in Ukraine for up to 90 days in any 180-day period. Such foreigners are obliged to provide the International Office with a passport and documents necessary to apply for a posvidka within five working days upon arrival to the University, but not later than 30 days before the expiry of the established period of stay in Ukraine.

In order to prepare a complete package of documents for the further registration of posvidka, a foreigner or a stateless person who has arrived in Ukraine for the purpose of study shall submit the following documents to the International Office (Universytetska Str. 1, room 209):

  • a passport with a type D-13 visa, unless otherwise provided by the legislation and international agreements of Ukraine;
  • notarized translation of passport;
  • a valid health insurance certificate.

 

Information for foreign citizens studying or working at the University / Інформація для іноземних громадян, які навчаються чи працюють в Університеті

Документи, необхідні для виготовлення чи продовження терміну дії Посвідки на тимчасове проживання в Україні (Issuance of temporary residence permit):

  1. Нотаріально завірений переклад УСІХ (!!!) сторінок паспорта;
  2. Страхування (українська або завірений в Україні переклад іноземної страхівки);
  3. Фото 3.5х4.5 cm (4 штуки);
  4. Оплачені квитанції (звертатися у Відділ міжнародних зв’язків університету або на сайт Державної міграційної служби).

Іноземні студенти, слухачі чи викладачі повинні прийти у Відділ міжнародних зв’язків університету до 5 днів після перетину державного кордону України або за 30 днів (щонайбільше) до закінчення терміну дії посвідки (контактна особа – Еллерт Любов Сергіївна).

 

The order of registration, issue, exchange, cancellation, transfer, withdrawal, return to the state, invalidation and destruction of the temporary residence permit is approved by the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 25.04.2018, #322

Foreigners who have arrived in Ukraine for the purpose of study and received Posvidka are considered to be legally residing in Ukraine for the period of study. Posvidka is issued to foreigners and stateless persons who have reached the age of 16 years.

Posvidka is made in the form of a card containing a contactless electronic data storage device.

Documents for registration of Posvidka (including reissuance of the lost or stolen one) or its exchange shall be submitted personally by a foreigner or a stateless person to a state-owned enterprise belonging to the management of the SMS (State Migration Service) or a regional office of the SMS at the place of registration.

Documents for the issuance of Posvidka are submitted not later than 15 working days before the expiry of the established term of stay in Ukraine.
In case of occurrence of circumstances (events) after which Posvidka is the subject to exchange (except for the expiration of its validity), documents for its exchange shall be submitted within one month from the date of occurrence of such circumstances (events).

In case of expiration of the validity of Posvidka documents for its exchange may be submitted not later than 15 working days before the date of expiration of its validity. In such a case when Posvidka which needs to be exchanged is returned to the person and is turned in at the time of receipt of new Posvidka.

After obtaining Posvidka, the foreigner is obliged to submit it to International Office (Volodymyr Vernadsky str., Room 234) for registration of the place of residence in Ukraine within three working days.

Міжнародні партнери

Країна-партнер

(за алфавітом)

Установа - партнер

Тема співробітництва

Документ, в рамках якого здійснюється співробітництво, термін його дії

Практичні результати від співробітництва

 

 

Лого партнера

 

Австралія

 

Університет Чарльза Стюарта

Сприяння співробітництву  у розвитку та наданні митної освіти, навчання, нарощенні потенціалу та  проведення досліджень

Меморандум про взаєморозуміння

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін, участь у конференціях

 

Азербайджан

Нахічеванський державний Університет

Сприяння актуальним заходам по обміну студентським та викладацьким складами, підготовка спільних наукових публікацій

Меморандум про взаєморозуміння та співпрацю, 10 років

 

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін, участь у конференціях

 

Азербайджан

Академія Державного Митного комітету Азербайджанської Республіки

Організація щорічних літніх/зимових шкіл, практики для студентів на базі митних установ Азербайджану, сприяння актуальним заходам по обміну студентським та викладацьким складами, підготовка спільних наукових публікацій, розробка проєктів у рамках митної діяльності.

Угода про співпрацю, Угода про академічну співпрацю та обмін, 3 роки

 

Просування Університету на міжнародному рівні, зміцнення партнерства у галузі митних академічних досліджень

 

Бельгія

Всесвітня митна організація

Вдосконалення спільного регіонального навчання, освітньої діяльності та інституційного розвитку через РОІР та РНЦ

Меморандум про взаєморозуміння,  безстроково

Діяльність Регіонального навчального центру Всесвітньої митної організації, створеного на базі Університету. Реалізація програм ВМО PICARD (Партнерство в галузі митних академічних досліджень та розвитку) та «Columbus»

 

Білорусь

Білоруський державний університет

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва

Запрошення до участі у конференції

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін

 

Білорусь

Білоруський державний економічний університет

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва

Меморандум про взаєморозуміння та співпрацю, 5 років

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін, участь у конференціях

 

Болгарія

Південно-Західний університет Болгарії

Розширення міжнародної діяльності (встановлення нових форм роботи)

 

Підписано Меморандум про порозуміння про науково-освітнє співробітництво

Просування Університету на міжнародному рівні

 

Болгарія

Варненський вільний університет Чорноризця Хороброго

Розширення міжнародної діяльності (встановлення нових форм роботи)

Запрошення до участі у фольклорному фестивалі

 

Просування Університету на міжнародному рівні

 

Болгарія

Економічний університет Варна

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва

Угода про співпрацю

Участь доц. Сабки Пашової, завідувача кафедри товарознавства Економічного університету Варна, у міжнародній конференції Університету

 

Грузія

Тбіліський державний університетом ім. Іване Джавахішвілі

Сприяння актуальним заходам по обміну студентським та викладацьким складами, підготовка спільних наукових публікацій

Меморандум про взаєморозуміння та співпрацю, 5 років

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін, участь у конференціях

 

Грузія

Батумський державний університет імені Шота Руставелі

Організація спільних літніх шкіл, обмін студентами, професорсько-викладацьким складом обох закладів, академічною інформацією та досвідом методики  викладання, розробка спільних освітньо-наукових програм

Меморандум про взаєморозуміння, безстроково

Просування Університету на міжнародному рівні

 

Індія

Відкритий Університет Венкатешвара

Проведення спільних досліджень в різних напрямках, взаємні візити професорсько-викладацького складу та адміністрації

 

Просування Університету на міжнародному рівні

 

Італія

Бізнес школа  Університетського центру ділового адміністрування

Проведення спільних досліджень в різних напрямках, взаємні візити професорсько-викладацького складу та адміністрації

Угода про співпрацю

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін

 

Італія

Асоціація кулінарів UCM-Italy

Розробка спільних проєктних ініціатив, підготовка студентів до проходження практики за програмою «Культура італійської кулінарології», організація та підтримка курсів вивчення італійської мови

Двостороння Угода про партнерство з організації практики (термін дії Угоди складає один рік з дня її підписання і продовжується автоматично на наступний рік, якщо жодна зі Сторін не висловить заперечень)

Просування Університету на міжнародному рівні

 

Казахстан

Казахська інженерно- технічна академія

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва

Запрошення до участі у конференції

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін

 

Казахстан

Регіональний навчальний центр Всесвітньої митної організації

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва

Запрошення до участі у міжнародному семінарі

Участь у міжнародному семінарі. Розвиток співпраці з Регіональними навчальними центрами у напрямку підготовки кадрів, що здійснюють боротьбу з економічною контрабандою

 

Китай

Чжоньнанський Університет Економіки та Права

Проведення спільних досліджень в різних напрямках, взаємні візити професорсько-викладацького складу та адміністрації

Меморандум про взаєморозуміння, безстрокий

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін

 

Китай

Пекінський дослідницький центр з кодування безпеки торгівлі та спрощення процедур

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва, взаємні візити професорсько-викладацького складу та адміністрації

Угода про науково-технічну та освітню співпрацю;

Угода про академічну співпрацю та обмін

Публікації наукових статей

 

Китай

Шанхайський митний коледж

Проведення спільних наукових досліджень, організація мовних курсів, конференцій та проєктів, розробка програм подвійного  дипломування, організація академічних обмінів

Угода про академічну співпрацю та обмін, 5 років

Просування Університету на міжнародному рівні

 

Куба

Гаванський Університет

Розвиток міжнародних грантових програм (у тому числі ERASMUS+, Horison 2020), організація спільних наукових досліджень та конференцій, розробка проєктів академічної мобільності для студентів та стажувань  для викладацького складу

Меморандум про взаєморозуміння, 5 років

Просування Університету на міжнародному рівні

 

Латвія

Ризький Технічний Університет

Розвиток міжнародних грантових програм, імплементація Професійних стандартів ВМО, організація та проведення міжнародних семінарів та конференцій

Угода про співробітництво, безстроково

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін

 

Латвія

Латвійський Університет

Розробка програм спільної академічної мобільності, розвиток міжнародних грантових програм, організація науково-освітніх заходів, конференцій, круглих столів, сприяння розвитку грантових

Меморандум про взаєморозуміння, 3 роки

Розвиток співпраці у напрямку неформальної освіти міжнародного формату.

Навчання студентів УМСФ протягом семестру 2020/2021 н.р. за курсом “European Union Studies – Domestic Affairs” на базі Латвійського Університету (за дистанційною формою)

 

Молдова

Інститут історії Академії Наук Молдови

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва

Запрошення до участі у конференції

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін

 

Молдова

Центр підготовки співробітників митниці

Співробітництво в сфері підготовки митних кадрів

Запрошення до участі у тренінгу

Розвиток співпраці у напрямку підготовки кадрів

 

Німеччина

Вестфальський університет Вільгельма в Мюнстері

 Обмін персоналом обох закладів академічною інформацією та досвідом методики  викладання

Меморандум про взаєморозуміння до 31.07.2013 (надалі автоматично подовжений на 5 років, у разі якщо не буде анульованим за бажанням однієї із сторін )

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін

 

Німеччина

Schmalkhalden Univeristy of Applied Sciences

Обмін студентами, персоналом обох закладів академічною інформацією та досвідом методики  викладання

Меморандум про взаєморозуміння від 17.05.2019 (на 5 років)

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін, організація програм академічних мобільностей зимового та літнього навчальних семестрів 2020-2021, 2021-2022 н.р.

 

Польща

Інститут східнослов’янської філології при Університеті у м. Білосток

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва

Запрошення до участі у конференції

Участь у міжнародних наукових конференціях, публікації наукових статей у наукових виданнях

 

Польща

Вища Школа Бізнесу - Національний Університет Луїса в м. Новий Сонч

Надання українським та польським студентам можливості навчання за магістерськими програмами, організація та проведення літніх і зимових шкіл з метою вивчення польської мови українськими студентам, проведення семінарів, спеціалізованих лекцій

Договір про співробітництво, безстроково

Участь представників сторін в щорічних міжнародних науково-практичних конференціях, а також спільних культурних заходах. Мовні літні та зимові школи. Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін

 

Польща

Варшавська вища школа мита та логістики

Співробітництво в сфері підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації митних кадрів, а також у сфері наукового забезпечення митної справи

Договір про співробітництво, безстроково

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін

 

Польща

Вища школа економіки та інновацій (Люблін)

Співробітництво у сфері наукового забезпечення

Угода про співробітництво, безстроково

Участь представників сторін в міжнародних науково-практичних конференціях. Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін

 

Польща

Лодзинський Університет

Участь студентів в академічній мобільності, співробітництво у сфері наукового забезпечення,

Обмін професорсько-викладацького складу

Угода про наукову та освітню співпрацю

Обмін публікаціями; участь у конференціях.

Читання лекцій викладачами Університету для студентів Лодзинського університету .

Читання лекцій викладачами  Лодзинського університету для студентів Університету

 

Польща

Краківський економічний університет

Інтеграція академічної спільноти в Україні на основі ідеї модернізації системи освіти сфери публічного адміністрування

Угода про створення Консорциуму для поліпшення спроможності системи освіти сфери публічного адміністрування

Підготовка програми післядипломної освіти для лідерів об’єднаних територіальних громад (муніципалітетів)

 

Польща

Collegium Hummanum Варшавським університетом менеджменту

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва, взаємні візити професорсько-викладацького складу та адміністрації,

Обмін студентами у рамках академічної мобільності

Меморандум про взаєморозуміння на 5 років

Участь представників сторін в міжнародних науково-практичних конференціях. Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін

 

Республіка Корея

KOREATECH

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва, взаємні візити професорсько-викладацького складу та адміністрації,

Обмін студентами у рамках академічної мобільності

Угода щодо академічного співробітництва та обміну

Візит Посла Республіки Корея до Університету;

Участь у грантовій програмі

 

Республіка Корея

Kunsan National University

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва, взаємні візити професорсько-викладацького складу та адміністрації,

Обмін студентами у рамках академічної мобільності

Меморандум про взаєморозуміння на 5 років

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін, підготовка до академічної мобільності серед студентів та викладачів

 

Республіка Корея

Jeonju  University

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва, взаємні візити професорсько-викладацького складу та адміністрації,

Обмін студентами у рамках академічної мобільності

Меморандум про взаєморозуміння на 5 років

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін, підготовка до академічної мобільності серед студентів та викладачів

 

Республіка Корея

Woosuk  University

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва, взаємні візити професорсько-викладацького складу та адміністрації,

Обмін студентами у рамках академічної мобільності

Меморандум про взаєморозуміння на 5 років

Публікації наукових статей у наукових виданнях сторін, підготовка до академічної мобільності серед студентів та викладачів

 

Республіка Корея

Charity Organization   Hwarang

Розвиток відносин у сфері наукового співробітництва, підтримка у розвитку кореєзнавства в регіоні, вивчення корейської мови та культури

Меморандум про взаєморозуміння на 5 років

підтримка у розвитку кореєзнавства в регіоні, вивчення корейської мови та культури

 

Словаччина

Центрально-Європейський університет у м. Скаліца

 

Розвиток співпраці у галузі науки і освіти, виконання наукових і методичних розробок, проведення спільних наукових заходів, публікації статей, проведення спільних наукових досліджень

Угода про співробітництво, виконання спільних навчальних програм

Безстроково

Участь представників сторін у міжнародних науково-практичних конференціях

 

США

Аргонська національна лабораторія

Виконання спільних наукових проектів досліджень і розробок. Участі у заходах

Запрошення до участі у міжнародних заходах

Участь представників Академії у Міжнародному семінарі СІТ, Міжнародному семінарі «Ідентифікація товарів» СІТ та інших заходах

 

Судан (Хартум)

Національна академія митних наук і технологій

Виконання спільних наукових проектів досліджень і розробок. Участі у заходах

Угода про науково-технічну та освітню співпрацю

Обмін публікаціями

 

Швейцарія

Європейська економічна комісія ООН

Обмін досвідом в галузі митної справи

Запрошення до участі у Сесії робочої групи з питань регуляторної політики співробітництва та стандартизації

Участь у Сесії робочої групи з питань регуляторної політики співробітництва та стандартизації. Презентація міжнародного наукового журналу «Customs Scientific Journal»

 

Швейцарія

Cross-Border Research Association

Обмін досвідом в галузі митної справи

Меморандум про взаємопорозуміння

Розбудова контактів Університету з CBRA

 

Навчальна лабораторія туризму та готельної-ресторанної справи

Навчальна лабораторія призначена для проведення практичних та лабораторних занять, тренінгів, семінарів, круглих столів, майстер-класів у галузі сфери обслуговування.

Метою діяльності навчальної лабораторії є здобуття здобувачами вищої освіти Університету митної справи та фінансів практичних навичок щодо організації туризму, організації та управління готельно-ресторанним бізнесом тощо. Навчальна лабораторія була створена у відповідь на виклики сьогодення, пов’язані з підготовкою якісних кадрів у сфері туризму та готельно-ресторанної справи. Завданнями її діяльності є:

  • забезпечення умов для надання якісних освітніх послуг;
  • проведення аналітичних досліджень з питань туризму, готельного-ресторанного бізнесу, адаптація міжнародного досвіду з цих питань та забезпечення на цій основі умов для поглибленої підготовки фахівців у галузі сфери обслуговування.

Матеріально-технічна база навчальної лабораторії туризму та готельно-ресторанної справи включає аудиторії (кімнати), облаштовані для проведення практичних та лабораторних занять, семінарів, тренінгів, круглих столів, майстер-класів тощо.

Окремі напрями роботи навчальної лабораторії:

  • проведення згідно з діючими навчальними планами занять з навчальних дисциплін, закріплених за кафедрою туризму та готельно-ресторанної справи;
  • супровід практичних та лабораторних занять і виконання курсових і кваліфікаційних робіт;
  • впровадження методичного забезпечення до виконання практичних завдань за дисциплінами кафедри туризму та готельно-ресторанної справи;
  • забезпечення проведення лекцій за допомогою сучасного мультимедійного обладнання;
  • супровід засідань постійно діючих студентських наукових гуртків кафедри туризму та готельно-ресторанної справи тощо.

 

ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

 

Одне з приміщень навчальної лабораторії являє собою інсталяцію офісу туристичного агентства, де здобувачі вищої освіти, під час тренінгів та практичних занять, можуть відпрацьовувати професійні навички, так звані «hard skills», наприклад, моделювати ситуацію надання консультацій відвідувачам щодо обрання ними виду та маршруту туристичної подорожі залежно від класу обслуговування, виду відпочинку та характеру розміщення, як за кордоном, так і на теренах України і Дніпропетровської області, як для співгромадян, так і для іноземних гостей.

Особливу увагу приділено набуттю навичок з консультування потенційних туристів щодо правил перетину митного кордону України та інших держав. Для цього використовуються представлені в лабораторії настінні карти – туристична карта України та карта «Культура народів світу», а також друкована та інша сувенірна туристична продукція.

Лабораторію оснащено двома портативними стерео-мікрофонами-гучномовцями Takstar, за допомогою яких здобувачам вищої освіти можна відпрацьовувати професійні навички роботи гідів-екскурсоводів з туристами, як під час практичних занять, так і під час проходження навчальної практики.

Сектор туризму

Приміщення та обладнання лабораторії використовується під час підготовки фахівців при викладанні таких компонент освітньої програми «Туризм», освітньої програми «Країнознавство», освітньої програми «Готельно-ресторанна справа»:

  • географія туризму;
  • туристичне країнознавство;
  • фізична географія країн світу;
  • політична та соціально-економічна географія країн світу;
  • країнознавство;
  • міжнародні регіональні студії;
  • міжнародний туризм;
  • країнознавство та міжнародна гостинність;
  • організація екскурсійної та анімаційної діяльності;
  • організація туристсько-рекреаційної діяльності
  • туроперейтинг;
  • міжнародний туризм та туристичне країнознавство;
  • комунікаційні та інформаційні технології в туризмі;
  • інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному бізнесі тощо.

 

Приміщення та обладнання лабораторії використовується під час проведення навчальної практики для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Туризм».

 

Використання навчального обладнання у освітньому процесі

підготовки здобувачів вищої освіти

Вид обладнання

Освітні компоненти

Настінні карти світу та України

Буклети, каталоги, навчальна література

-   географія туризму;

-   туристичне країнознавство;

-   фізична географія країн світу;

-   політична та соціально-економічна географія країн світу;

-   країнознавство;

-   міжнародні регіональні студії;

-   міжнародний туризм;

-   країнознавство та міжнародна гостинність;

-   міжнародний туризм та туристичне країнознавство

Портативний пристрій підсилення звуку Takstar E180

Буклети, каталоги, навчальна література

-   організація екскурсійної та анімаційної діяльності;

-   організація туристсько-рекреаційної діяльності

Програмні системи: система «Оверія-туризм», хмарна система для туристичних агенцій «All-Inclusive CRM», PMS-система SERVIO HMS для автоматизації готельного бізнесу,  SERVIO для автоматизації ресторанного бізнесу тощо. 

Буклети, каталоги, навчальна література

-   туроперейтинг;

-   комунікаційні та інформаційні технології в туризмі;

-   інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному бізнесі

Сектор готельно-ресторанної справи

Для проведення освітнього процесу обладнані відповідні приміщення до складу яких входять:

  • учбовий двомісний готельний номер;
  • учбовий одномістний готельний номер;
  • учбовий бар (навчальна аудиторія з організації ресторанного обслуговування);
  • учбовий малий банкетний зал (навчальна аудиторія з організації ресторанного обслуговування);
  • учбовий ресторан (навчальний ресторан-аудиторія);
  • виробничі приміщення (кухня: гарячий, холодний, кондитерський, овочевий, м'ясо-рибний цехи; цех для приготування мучних страв (борошняний цех); миючий цех);
  • аудиторія моніторингу товарів та експертизи непродовольчих і продовольчих товарів тощо.

Кабінети готельної справи (учбовий двомісний готельний номер, учбовий одномістний готельний номер)

 

Кабінети ресторанної справи (учбовий бар, учбовий малий банкетний зал, учбовий ресторан, виробничі приміщення)

 

Аудиторія моніторингу товарів та експертизи непродовольчих і продовольчих товарів

 

Приміщення належним чином обладнані необхідними інформативними носіями : стендами, мультимедійними проекторами, персональними комп’ютерами, каталогами, меблями, засобами протипожежного захисту та гігієни, обладнанням для навчання тощо.

Приміщення та обладнання лабораторії (сектор готельно-ресторанна справа) використовується під час підготовки фахівців при викладанні таких компонент освітньої програми «Туризм», освітньої програми «Готельно-ресторанна справа»:

  • товарознавство;
  • харчова хімія;
  • організація готельного господарства;
  • організація ресторанного господарства;
  • управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві;
  • мікробіологія, гігієна та санітарія в галузі;
  • технологія продукції ресторанного господарства;
  • кулінарна етнологія;
  • устаткування закладів готельно-ресторанного господарства тощо.

Приміщення та обладнання лабораторії (сектор готельно-ресторанна справа) використовується під час проведення навчальної практики для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Туризм» та  освітньої програми «Готельно-ресторанна справа».

Контакти: м. Дніпро, вул. В.Вернадського, 2/4, н.к. №1, каб. № 146, н.к. №2, каб. № 8а, (050) 0210405, (096) 8875308.

В.с.п. «Науковий ліцей міжнародних відносин ІІ – ІІІ ступенів» Університету митної справи та фінансів

Адреса: м.Дніпро, вул.Аржанова, 12

Контактний телефон: 095-191-21-59; 063-493-82-47

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

    Науковий Ліцей - це інноваційний, сучасний заклад освіти, що забезпечує здобуття третього (профільного) рівня повної загальної середньої освіти за трьома профілями:

Міжнародні відносини (вивчення англійської мови та другої іноземної мови (німецька або польська); можливість вивчення корейської, французької, китайської мов;

Міжнародне право (поглиблене вивчення історії, правознавства);

Міжнародна економіка (поглиблене вивчення математики; вивчення економіки та фінансової грамотності).

   Ліцей здійснює набір учнів 8-11 класів на конкурсній основі. Іспити для вступу: англійська мова (тестування), математика (тестування), українська мова (диктант). Всі тестові екзаменаційні завдання складено за чинною Навчальною програмою відповідно до вікових особливостей учнів. Для довідок щодо вступу до Ліцею звертатися за тел.063-493-82-47.

Організація навчального процесу у Ліцеї:

  • Предмети читаються парами;
  • Наприкінці кожного семестру у рамках модульних тижнів ліцеїсти пишуть контрольні роботи з метою моніторингу якості освіти;
  • Введено поточний бал (у формі заліку);
  • Проводяться заняття для підготовки старшокласників до ДПА та ЗНО з профільних предметів; 
  • Використовуються авторські освітні програми  і методики;
  • Навчальні заняття в рамках модулю організовано за схемою: лекційні заняття - практичні заняття - семінарські заняття;
  • Ведеться електронний і паперовий журнал;
  • До навчального процесу залучаються найкращі викладачі ВНЗ;
  • Організовано якісне дистанційне навчання на Всеукраїнській платформі дистанційної освіти Human;
  • Застосовуються проектні технології навчання.

   Учні Ліцею є учнями – членами Малої академії наук учнівської молоді та здійснюють ефективну наукову діяльність:  приймають участь у конференціях, круглих столах та семінарах, є переможцями учнівських Всеукраїнських предметних олімпіад. 

   Ліцей є учасником Міжнародних та Всеукраїнських проектів, співпрацює з Республікою Польща, Федеративною Республікою Німеччина, Республікою Корея. 

Діє блог Ліцею: https://naukliceum.blogspot.com/ та Фейсбук-сторінка Ліцею: https://www.facebook.com/groups/940695379844130

Міжкафедральна навчальна лабораторія інноваційних технологій

Завідувач:

Дівас Сергій Олександрович

Основною метою є супровід освітнього процесу з використанням ПЕОМ у комп’ютерних класах факультету інноваційних технологій.

Положення

Основні завдання:

Забезпечення функціонування локально-обчислювальної мережі та комп’ютерної техніки в лабораторії.

Супровід лабораторних та практичних занять з використанням ПЕОМ.

Встановлення та супровід програмного забезпечення, адміністрування серверів та мережі в лабораторії.

Контролювання відповідності лабораторії до вимог освітнього процесу.

Проведення поточного та підсумкового контролю знань і практичних навичок студентів з використанням ПЕОМ. 

Адреса: м. Дніпропетровськ, вул. Володимира Вернадського, 2/4, навчальний корпус № 1, кім. № 322г

Служба психологічної підтримки

Адреса: узвіз Крутогірний, 8, к. 706, навчальний корпус № 3

Положення 

План роботи

Відео про лабораторію

Служба психологічної підтримки Дніпровського університету митної справи та фінансів була створена 1 грудня 2021р. на базі факультету управління УМСФ. 

Основною метою діяльності Служби психологічної підтримки (СПП) є виконання завдань, пов’язаних з психологічним забезпеченням  та супроводом навчально-виховного процесу.

 

Співробітники СПП:

- Фролова Наталія Вікторівна, кандидат психологічних наук, доцент 

           - Петренко Ірина Вікторівна, практичний психолог
          - Мезенцева Ганна Олексіївна, провідний фахівець

 

Основними завданнями діяльності СПП є:

 

  • психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;
  • сприяння повноцінному особистісному розвиткові студентів та створення належних психологічних умов для формування у них мотивації до навчання, самореалізації творчих здібностей, самовиховання і саморозвитку;
  • реалізація розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових та кроскультурних особливостей здобувачів освіти.
  • підвищення психологічної культури всіх учасників навчально- виховного процесу, гуманізація стосунків у студентських і викладацьких колективах;
  • консультативна допомога всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, особистісного та професійного розвитку тощо;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу;
  • впровадження профілактики конфліктів, девіантної та адиктивної поведінки серед студентів.

 

Види діяльності:

 

  • індивідуальне консультування;
  • психологічна діагностика (індивідуальна і групова);
  • групова робота соціально-психологічної спрямованості (формування навичок партнерського спілкування, упевненості у собі, ефективного розподілу часу (time-менеджмент, тощо); організація та проведення тренінгів (командоутворення, особистісного росту, тощо)

 

Пріоритетні напрямки діяльності:

 

  • соціально-психологічна адаптація студентів до навчання у ВНЗ;
  • формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу;
  • здоровий спосіб життя;

психологічна культура особистості

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського
(Дзержинського), 2/4
Приймальна комісія:
(056) 756-05-00,
(066) 510-01-35,
(098) 451-01-82
Email:
umsf.pk@gmail.com
umsf.magistr@gmail.com

Приймальня ректора:
 
(056) 745-55-96

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток